Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
in sfarsit si eu cu alfa https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=513 |
Page 1 of 1 |
Author: | andrei123 [ 23 Jun 2006, 23:54 ] | ||||||
Post subject: | in sfarsit si eu cu alfa | ||||||
Dupa vreo 2,3 luni de cautari...m-am ales si eu cu o Alfa. ![]() ![]() ![]() ...era sa uit -- este vb. despre Alfa Romeo 156 2.0 TS din 99 cu 95.000km la bord, cumparata de la un italian ![]() Trebuie sa-i fac distributia ca n-a fost sckimbata.Am intrebat la reprezentanta si mi-a spus ca ar costa vreo 400-500 euro (ma asteptam sa ceara mai mult).Ma gandfesc sa-i schimb si bujiile , voi ce ziceti de bujii ...la 95 kkm? Senzatia la volan e foarte placuta (mai ales in depasiri cu a 3-a). Sunetul/urletul motorului este absolut SUPERB !!! Totul imi place la ea...cand cobor din masina , intotdeauna intorc capul dupa ea , pur si simplu nu ma pot abtine ...dar cred ca stiti voi foarte bine despre ce vorbesc ![]() Am mers putin cu ea (vreo 300km) ..deocamdata sunt foarte multumit. ....dar sunt 2 chestii care ma deranjeaza un pic : 1. cand franez de la 130 -160 imi vibreaza volanul ...placutele sunt bune 2. daca opresc motorul nu-mi mai functioneaza absolut nimic ...doar avariile, nici macar pozitiile nu merg ![]() Voi incerca sa atasez poze ...pana acum n-am prea reusit. P.S. N-are ledul de la airbag aprins ...ar trebui sa-mi fac griji? ![]()
|
Author: | marius [ 24 Jun 2006, 00:02 ] |
Post subject: | |
Bravo andrei123!Ma bucur pentru tine si stiu cum te simti.He he he...Ma bucur mai ales cand vad ca furia mea rosie are o sora geamana identica ! Verifica si discurile daca desfaci franele,daca n-au fost schimbate poate s-au dus. Odata pozitia pusa,daca nu e motorul pornit ar trebui sa iti functioneze totul,ca la orice masina,nu doar avariile.O fi vre-o incalecare de fire,nu stiu. ![]() Eh,si in caz ca nu ai observat,masina ta striga disperata dupa o baie-baita! |
Author: | Alex_Alfa [ 24 Jun 2006, 00:05 ] |
Post subject: | |
E frumoasa! Felicitari pt achizitie! Stai linistit, asa e la Alfa Romeo in ceea ce priveste partea electrica: numai functioneaza nimic dupa ce opresti motorul Pozitia o poti porni invartind cheia in contact in sens invers (in spate) si intre timp apasand pe siguranta aia neagra de langa contact Sfat prietenesc: NU MAI CIRCULA NICI MACAR UN KM FARA SA II SCHIMBI DISTRIBUTIA ![]() ![]() ![]() Poti sa schimbi si bujiile pt ca din cate imi amintesc la 100.000 se schimba.. |
Author: | andrei123 [ 24 Jun 2006, 00:10 ] |
Post subject: | |
Da,este exact ca a ta ![]() ![]() Pt. distributie imi fac si eu griji ..sper sa gasesc o zi libera sa ma ocup si de asta. Da,acum inteleg pt. ce e siguranta neagra de la contact. O intrebare ...turatia la relanti imi sta la 1200-1500 ...si cu motorul cald ....dupa ce am facut vreo 150 km era la 1000 ...asa greu se incalzeste motorul sau e din alta cauza? Poate fi variatorul ? ..la pornire se aude diesel 1 secunda sau 2. P.S. ..vai ce-mi place cand ma intreaba "specialistii" ,mai ales noaptea : faina masina, dar de ce ti-ai luat cu 2 usi? |
Author: | Alex_Alfa [ 24 Jun 2006, 00:28 ] |
Post subject: | |
Relantiul si mie imi sta tot cam asa, dar oricum mi se pare suspect.. ![]() Acuma ca am vazut ca si tu ai problema asta ma gandesc ca e o problema comuna la Alfa sau poate asa trebuie sa stea.. ![]() P.S. Da, e faina senzatia cand "specialistii" asteapta sa rabatezi scaunul ca sa intre in spate ![]() ![]() |
Author: | mihai65 [ 24 Jun 2006, 08:52 ] |
Post subject: | |
salut sa ai parte numai de bucurii cu ea! da, bujiile se schimba la 100k,eu le-am schimbat si se simte problema cu turatia nu prea e normala, cind pornesti motorul se duce pe la 1200-1500 dar cum e incalzeste dupa 2-3 min ar trebui sa scada,vezi termostat ,daca acesta functioneaza normal poate fi ceva senzor de turatie. daca incape ![]() |
Author: | alexmirica [ 24 Jun 2006, 09:37 ] |
Post subject: | |
Distributia costa aprox. 1250 RON (3 curele si 5 role) in AlfaClub Shop. Ti-a venit vremea sa iti schimbi bujiile, ia-ti Iridium IX (50 RON bucata ![]() Daca tremura volanul... ahem... e de la discuri, vezi sa nu fie uzate sau ovalizate. Oricum nu sunt scumpe, costa <200RON bucata. Felicitari pentru noua ta achizitie, sa te bucuri de ea!!! ![]() |
Author: | marius [ 24 Jun 2006, 10:44 ] |
Post subject: | |
Turatia mie imi sta cand o pornesc la 1100-1200,dar dupa ce merg cateva semafoare scade pana la 900-1000 si ramane constanta.Asa se comporta de cand am cumparat-o si cum intre timp am acoperit ceva km nu mai imi fac probleme,motorul merge rotund si constant. Daca trapa nu iti functioneaza vazi poate e doar sarita de pe sine,inainte sa o cumpar pe a mea vazusem una cu aceeasi problema. ps-treaba cu usa...e hilara de-a dreptul..eu stiu din '98 de cand a aparut masina ca usile din spate au maner ascuns,dar poate stiu pentru ca sunt fan.Se intampla cand sunt cu treaba sa iau oameni straini in masina,si cam raman consternati daca tre sa se urca in spate si eu m-am urcat deja la volan ![]() pps-ce sa vorbim de oameni obisnuiti ca nu stiu de manerul acuns,uite ca Honda,unul din inovatorii industriei auto si care prin ultimul Civic pretinde un "design revolutionar" a aflat abia acum de gadgetul asta ![]() |
Author: | georgecristian [ 24 Jun 2006, 18:04 ] |
Post subject: | Splendida |
Felicitari! Masina arata Super ! Te inteleg perfect, eu nu m-am saturat de imaginea Alfa 156 nici dupa 6 ani si ceva.. Alfa 156 e frumoasa din toate unghiurile , design care nu s-a uzat moral , la 9 ani de la lansare! Ai cam aceeasi configuratie pe care o am si eu pe a mea, plus varsta identica 1999 (decembrie ![]() Sunetul de diesel la pornire este probabil din variator, boala comuna la TS. 95.000 km din 99 si distributia deloc schimbata? Careful !! Eu ma pregatesc sa schimb a doua oara. Se pare ca este un bau-bau la Alfa Romeo, sunt curios daca s-a mostenit si la 159, prietenii stiu de ce ! |
Author: | andrei123 [ 27 Jun 2006, 23:01 ] |
Post subject: | |
Multumesc pentru aprecieri ! ![]() As vrea sa schimb distributia,variatorul si bujiile si as fi multumit sa ies pe la 700eur ..dar nu prea cred ![]() Italianul de la care am cumparat-o a spus ca a dus-o la service si au sigilat-o. De plouat parca nu ploua ,dar se aude destul de tare zgomotul de rulare daca nu inchid trapa de interior. P.S. Cu ocazia achizitie au curs multe ![]() |
Author: | andrei123 [ 07 Jul 2006, 23:35 ] |
Post subject: | |
Am si eu o intrebare la voi ....Verificand uleiul (motorul nefiind pornit de o sptamana) , am constatat ca este cu muuuuuuuuuuuult peste maxim . Adica joja are doua puncte,uleiul trebuind sa fie intre ele ...pai cand o scot ,uleiul este la vreo 4 cm peste punctul de maxim. Sper ca n-am spus vre-o prostie ![]() Schimbul a fost facut de fostul proprietar acum 700 km. Maine poate atasez o poza. P.S. Ce se poate intampla daca merg asa? Ce urmari , pe termen lung, pot fi ? |
Author: | mihai65 [ 08 Jul 2006, 05:25 ] |
Post subject: | |
salut Ideea e sa vezi mai inainte de ce e crescut nivelul in baie,e posibil sa fi facut schimbul si sa fi pus mai mult ulei fara sa verifice nivelul pe joja Vezi daca cind scoti joja si pui 2-3 picaturi pe degete are o consistenta normala (poti face comparatie cu ulei nou) sau e mai "subtire" si daca miroase pregnant a benzina, daca da inseamna ca este contaminat cu benzina si atunci problema este de la injectoare (turatia la relanti dupa ce motorul a ajuns la temp.de regim normal 90 grade cum este?) eu unul in locul tau i-as face schimbul de ulei si filtru cu verificarea cantitativa (semn maxim pe joja ) si apoi sa vezi daca mai creste nivelul. grija mare deoarece un ulei subtiat cu benzina isi pierde foarte mult propietatile de ungere |
Author: | wolff [ 08 Jul 2006, 08:11 ] |
Post subject: | in sfarsit si eu cu alfa |
Salut, Uleiul in exces poate avea urmari destul de nasoale. In primul rand simte nevoia sa iasa afara din motor( mai ales cand o coxsezi). Si da afara pe la bujii sau garnitura de chiuloasa. Da afara din el. Desfaci surubul de la baia de ulei si ii dai afara cam jumatate de litru. E mai bine sa ai nivel minim decat sa fie prea mult. Pentru ca motorul sa functioneze, fara a se gripa nu ai nevoie decat de 2 litri de ulei ![]() ![]() |
Author: | alexmirica [ 08 Jul 2006, 09:35 ] |
Post subject: | |
4cm peste maxim?!?!?!? ![]() ![]() ![]() Da oloiu in exces afara, e nasol, iti scuipa semeringurile afara si iti buleste garnitura de chiulasa. Mi se pare nitel anormala cresterea asta, ori iti intra apa in ulei (motor fiert) sau benzina (sau ... neatentie!). Vezi si tu. |
Author: | andrei123 [ 08 Jul 2006, 22:23 ] | ||
Post subject: | |||
...pai si turatia cam face figuri, in sensul ca este foarte fluctuanta ...uneori parca vrea sa moara motorul ...la relanti se tureaza singur ..variaza intre 500 si 1200 ..se stabilizeaza undeva pe la 1000 --- si daca se intampla ceva ( de exemplu pornesc aerul sau farurile ...chiar daca merg 2 metri si o scot din viteza cand se pune la relanti face la fel turatia. Turatia la relanti fiind stabila doar daca o las vreo 3 minute si nu ma ating de nimic ..in rest fluctueaza la orice manevra). Am mai constatat ceva ...o pata mica de ulei (cam 5cm x 5cm) ..dupa ce n-am mai pornit motorul vreo 6 zile) ..ma cam streseaza toate astea pt. ca am intrebat ..asa doar informativ, la o reprezentanta FIAT cat m-ar costa schimbul de distributie(au zis 2 curele si 3 role) + schimb variator + bujii = 900 eur cu manopera inclusa. e mult? P.S. Chiar acum am fost la masina ..sa miros uleiu ..si DA miroase ceva a benzina ..sau mai exact a gaze de esapament, motorul era cald ...nu stiu. Injectoare? offff... alea ce pret au ? doare mult? ...poate fi si altceva decat injectoare? ..help ![]()
|
Author: | alexmirica [ 09 Jul 2006, 08:13 ] |
Post subject: | |
Apropos, sunt 3 curele si 5 role (din care 1 curea si 2 role sunt de la accesorii, de regula se schimba si alea ca e tot pe langa distributie si nu e binisor...) si fiind ~350 euro, variatorul ~230 euro, bujiile Iridium IX ~110 euro, manopera ~80 euro iese in total 770 euro, preturile de la noi. Deci e mult 900 euro pentru o juma' de distributie... Oricum.... schimba uleiul si filtrul de ulei si vezi porma cum sta motorasul, e neconcludent ce descrii mai sus, sincer. Adminu. |
Author: | wolff [ 09 Jul 2006, 11:00 ] |
Post subject: | in sfarsit si eu cu alfa |
Daca este pe o perioada de doar 3 minute , fluctuaria se datoreaza socului. Trebuie curatat sau schimbat. Ca sa il cureti il scoti afara din locasul sau si il " imbaiezi" in spray de curatat carburatoare, cu care spray dai si in locasul lui. Si dai nu te incurci. Asta are prostul onicei de a face o mazga din cauza mizeriei din benzina indiferent daca masina a mers doar in afara Romaniei sau nu. Daca nu se remediaza nici asa ![]() |
Author: | andrei123 [ 12 Jul 2006, 00:55 ] |
Post subject: | |
Nivelul apei e ok ..n-are nici pete de ulei si nici nu face bule. Benzina in ulei sigur are. 1.Pompa de benzina e pe la rezervor? poate fi problema de la ea? 2. Unde se afla socul? ![]() |
Author: | lagunaseca [ 21 Jul 2006, 00:58 ] |
Post subject: | |
Sal!!! ![]() Cine are ALFA 156 1.8 TS si e din Buc? As vrea sa vin si eu la o intalnire de alfisti sa vad si eu una buna cum merge.... |
Author: | marius [ 21 Jul 2006, 08:21 ] |
Post subject: | |
[quote="andrei123]Pompa de benzina e pe la rezervor?[/quote] Se pare (ssau nu se pare) depinde la ce service ma duc sau cu cine stau de vorba ca problema asta o am si eu,cu simtomele pe care le-am descris la "troubleshooting" dar care s-au mai ameliorat intre timp,in sensul ca nu imi mai da in nas la 3000 rpm,dar tot nu trage mai sus de turatia asta,accelereaza foarte greu si urca greu in turre ![]() Pompa de benzina este intr-adevar in rezervor,trebuie sa desfaci bancheta spate pentu a avea acces la ea. |
Author: | andrei123 [ 21 Jul 2006, 22:53 ] |
Post subject: | |
Astazi mi-am luat ulei ,sper sa gasesc ceva timp liber sa-l schimb maine la un service. Am cumparat Mobil 1 "0 - 40" pt. ca selenia cred ca doar la reprezentanta gasesc (si e la 50km de mine asa ca n-am timp sa merg pana acolo) -- 5 L - 52eur. ..sa vad cat ma costa schimbul ![]() Sper sa nu mai creasca nivelul dupa ce fac schimbul, ca nu prea am chef sa schimb nici pompa de benz. ,nici injectoare , nici garnitura de chiulasa nici nimic. |
Author: | alexmirica [ 24 Jul 2006, 19:36 ] |
Post subject: | |
Selenia 20K Alfa Romeo 10W40 gasesti si la noi, Alfa Shop, 55 RON bidonul de 2L si Selenia Racing 10W60 la 90 RON bidonul de 2L. Adminul. |
Author: | andrei123 [ 24 Jul 2006, 23:50 ] |
Post subject: | |
Daca e asa , fac urmatorul schimb in tara. Am facut vreo 400km de la schimb ...nivelul parca e acelasi - nu a crescut. Mai fac vreo 5 - 600 si ma uit dupa aia ..daca nu a crescut -- inseamna ca mi-am facut griji degeaba ![]() Si inca ceva -- de la un timp incoace nu prea face figuri relantiul -- adica mai rar decat inainte. Sa fie oare de la schimbul de soferi? |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |