It is currently 24 Nov 2024, 15:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 19 Mar 2009, 20:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
" In zilele de 21 si 22 martie, Iulius Mall Suceava, impreuna cu alti parteneri, organizeaza in parcarea proprie un eveniment auto, ce vrea sa deschida un lant de asemenea evenimente pe parcursul acestui an.

In cateva cuvinte vor fi doua sectiuni paralele principale :

I. Expozitie auto modificate.
- pe durata celor doua zile va puteti expune masinile tunate si chiar putem organiza standuri pentru firmele care vor sa expuna masini tunate de acestea si proiecte in derulare, dar si piese si accesorii tuning.

II. Concursuri si demonstratii auto:
1. vor fi trei concursuri diferite la care va asteptam sa va inscrieti.
- BURN Out Contest
- Drift Contest
- Concurs de indemanare pe circuit
In functie de numarul de masini inscrise, va fi o mansa sambata si una duminica. Daca vor fi prea multe masini inscrise, mansa de sambata va avea rol de calificare, urmand ca duminica sa fie finalele.
Cu detalii suplimentare si regulamente revin cu un post ulterior, acesta avand rolul de TEASER .
2. Intre concursuri vor fi demonstratii auto sustinute de invitatul special - Bogdan Marisca cu Mitsubishi EVO de raliu, si nu numai.

Va mentionez ca atat inscrierile la concursuri cat si la expo sunt complet GRATUITE.
Vor fi premii pentru castigatorii tuturor concursurilor.

Va asteptam in numar cat mai mare.

Imagine

Mai multe relatii:

Razvan Fratianu
0723/867777
sau
aici pe acest THREAD

I. In mare cam asa sta treaba, cu urmatoarele precizari:

Inscrierile se vor face in doua modalitati:
1. Prin formularul de inscriere atasat aici, pe completat si semnat de cei dintre dvs care doresc sa participe.
2. Acelasi formular se va gasi si in dimineata primei zile (21.03) la fata locului, unde inscrierile vor incepe la ora 09:00.

Concursurile vor incepe cu ora 11:00, cu posibilitate de amanare pana la 11:30 in functie de numarul de concurenti.

II. Cele doua zile vor fi relativ similare:
1. Concursul de Burn Out:
- regulament: invartirea rotilor tractoare pe loc cu un mare efect vizual si auditiv...departajarea se va face cronometrand fiecare evolutie, iar cel care explodeaza prima anvelopa cel mai aproape de 3 minute este castigatorul mansei si asa mai departe clasamentul.
2. Concursul de Drift:
- regulment: vor fi trei elemente impuse care trebuie realizate obligatoriu de fiecare dintre concurenti si care vor fi notate de juriu cu note de la 1 la 10 rezultand astfel trei note. Dupa realizarea acestor trei elemente impuse (foarte simple), fiecare concurent va mai avea la dispozitie 1-2 minute pentru a imresiona publicul cu free style (face ce stie mai bine cu masina - cerculete, burn, etc). Pe tot parcursul probei de drift se va aprecia controlul masinii si nu invartitul haotic.
- cele trei elemente impuse sunt: -1. cerc in jurul unei balize - minim 2 X 360 fara pauza. se va aprecia controlul si distanta cat mai mica fata de baliza.
-2. opturi intre 2 balize identice ajezate la 5 m una fata de cealalta. se va aprecia controlul.
-3. Capacitatea de a mentine in burn masina pe o linie dreapta intre 2 repere (jaloane), si de a executa o intoarcere in semicerc in jurul jalonului de destinatie. Se depuncteaza burnul pe loc in afara momentului de pornire, cat si sincopele, intreruperea lui pe traseu.
Va fi punctata atat priceperea pilotului cat si spectacolul oferit. Vor fi punctate tehnic burnul de pe loc, driftul in cerc larg, salutul publicului, etc.
timp executie: 3 - 4 minute (program impus + free style). Se puncteaza suplimentar explozia cauciucului.

Neexecutarea probelor 1, 2 si trei atrage descalificarea.
Probele 1, 2 si trei pot fi facute in ordinea aleasa de voi, proba 4 (free style) ULTIMA!
NU incercati sa faceti direct free-style pentru a nu fi exclusi.

Indiferent de situatie, la semnalul fanionului rosu, dublat de fluier, incetati imediat evolutia, deoarece se semnalizeaza un potential pericol iminent: foc, persoana pe pista, etc.

III. Indemanare pe circuit:
- vom creea un mini circuit (destul de marisor pentru ca ne permite spatiul) care va fi cronometrat si in functie de timpii realizati se va stabili clasamentul.

Va stau la dispozitie pentru lamuriri.
Intr-adevar efortul celor care vor sa participe la toate cele trei concursuri va fi mare (4 anvelope de spart), dar va asigur ca spectacolul va fi mare.

Intre fiecare concurs Bogdan Marisca va face cate o demonstratie de control cu Mitsubishi EVO de raliu.

Pentru a nu fi discutii ca traseele si probele sunt dificile si nu s-a inteles ce trebuie de facut, voi face personal demo ptr fiecare proba cu E36 328i la drift si cu Toyota Yaris la indemanare.

aveti caatasament fisa de inscriere pentru concursurile auto.

In dreapta sus, la rubrica "Concurs", completati:
"1. Burn Out"
"2. Drift"
"3. Indemanare"

Completati fisa cu toate datele solicitate, semnati-o si apoi trimiteti-o impreuna cu copii dupa:
1. Buletin
2. Permis Conducere (sau dovada valabila) cu categoria B minim 12 luni
3. Certificat de inmatriculare auto (ITP Valabil)
4. Polita RCA valabila

la adresa de mail: razvan_fratianu@toyota-suceava.ro

Ar fi bine sa va inscrieti din timp pentru a nu se pierde mult timpin ziua concursului

Bafta,
Va asteptam cat mai multi. "

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Cateva poze de la Tuning Days 21-22 martie Iulius Mall Suceava.


Attachments:
DSC08320m.jpg
DSC08320m.jpg [ 213.57 KiB | Viewed 3090 times ]
DSC08325m.jpg
DSC08325m.jpg [ 236.3 KiB | Viewed 3092 times ]
DSC08330m.jpg
DSC08330m.jpg [ 224.26 KiB | Viewed 3095 times ]
DSC08346m.jpg
DSC08346m.jpg [ 208.14 KiB | Viewed 3094 times ]
DSC08347m.jpg
DSC08347m.jpg [ 170.72 KiB | Viewed 3099 times ]
DSC08349m.jpg
DSC08349m.jpg [ 196.6 KiB | Viewed 3099 times ]
DSC08352m.jpg
DSC08352m.jpg [ 223.62 KiB | Viewed 3103 times ]
DSC08360m.jpg
DSC08360m.jpg [ 206.8 KiB | Viewed 3105 times ]
DSC08370m.jpg
DSC08370m.jpg [ 197.89 KiB | Viewed 3107 times ]
DSC08378m.jpg
DSC08378m.jpg [ 169.9 KiB | Viewed 3108 times ]
DSC08379m.jpg
DSC08379m.jpg [ 131.68 KiB | Viewed 3108 times ]
DSC08326m.jpg
DSC08326m.jpg [ 202.04 KiB | Viewed 3109 times ]

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.
Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Mai pun si eu vreo 3 poze...


Attachments:
22032009892_resize.jpg
22032009892_resize.jpg [ 191.46 KiB | Viewed 3066 times ]
22032009895_resize.jpg
22032009895_resize.jpg [ 152.28 KiB | Viewed 3070 times ]
22032009906_resize.jpg
22032009906_resize.jpg [ 171.22 KiB | Viewed 3072 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!
Top
   
PostPosted: 22 Mar 2009, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Dec 2006, 11:27
Posts: 485
Location: Bucuresti
Cypy Quote:
Mai pun si eu vreo 3 poze...
Noroc cu Lancia ca altfel credeam ca au inceput sa iti placa "inelele" :naughty:

_________________
Alfeo / Alfa Romeo 159 2,4Jtdm 200Hp & ElNino / Alfa Romeo 147 TS 1,6 105 Hp
ImageImage


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2009, 03:16 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
da, noroc cu lancia si cu evo, ca in afara de masinile de raliu e clar ca a fost iar o expozitie de "coca" si "piti"

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2009, 06:55 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
Cristi99 Quote:
da, noroc cu lancia si cu evo, ca in afara de masinile de raliu e clar ca a fost iar o expozitie de "coca" si "piti"
:goodpost:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 06 May 2009, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
" TuningTIME Suceava, 16 - 17 Mai

In perioada 16 - 17 Mai 2009 sunteti invitati la cel mai mare eveniment auto al anului din Suceava. TuningTIME este organizat cu sprijinul A.R.T.A cu sustinerea media 4tuning.ro
Evenimentul va fi in parcare la Carrefour Suceava

Programul:

Sambata 16 Mai:

- Demonstratie Rally sustinura de piloti romani de raliu
- Jurizare masini pentru etapa Campionatului National de Tuning. Fiecare masina va primi diploma de participare. Se vor premia Best 3 Cars, Best Exterior, Interior, Custom, etc.
Masinile pot sta la alegere indoor.
- Campionatul National de Car Audio
- Etapa demonstrativa pentru SPL Challenge. Masuratori la liber, ajutor pentru setarea de baza a sistemelor si asistenta tehnica, daca e nevoie. Fiecare participant primeste o diploma care sa ateste rezultatul maxim atins.
- Etapa demonstrativa pentru SQ League, unde masina ta poate fi ascultata si jurizata. Ulterior primesti fisa de jurizare si toate explicatiile necesare. Pe scurt, inca o invitatie in lumea competitiilor Car Audio!

Duminica 17 Mai:

SHOW la MAXIM !
Campionatul National de Drift, etapa 2-a
Demonstratii libere – Free Style, fiecare participant va primi diploma de participare.
Etapa oficiala de drift, premiul 1,2,3
Demonstratii HAI & KNS - 4TuningDRIFTERS !!!
Demonstratii auto & moto (drift and tricks)
Alti invitati surpriza !!! "

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 06 May 2009, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
KALI Quote:
Cristi99 Quote:
da, noroc cu lancia si cu evo, ca in afara de masinile de raliu e clar ca a fost iar o expozitie de "coca" si "piti"
:goodpost:
adica S3 si M3 sunt de porc iar Lancerul ala e miezu nu? :bored:
abia la ultima generatie de Lancer au descoperit si ei ca masinile nu trebuie sa aiba geamul lateral inalt ca la logan...

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 06 May 2009, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Omule, masina aia cu geamul inalt ca la logan merge mai repede decat multe masini
cu geamul mic. Chiar nu iti inteleg remarca "inteligenta"...
Esti "coca style", mare fan BMW si Audi? Atunci ce cauti pe AlfaClub?

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 07 May 2009, 02:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
thezapper Quote:
Omule, masina aia cu geamul inalt ca la logan merge mai repede decat multe masini
cu geamul mic. Chiar nu iti inteleg remarca "inteligenta"...
Esti "coca style", mare fan BMW si Audi? Atunci ce cauti pe AlfaClub?
asteptai de mult sa spui asta?
Jeremy spunea despre soferii de alfe ca sunt "good people". Nu stiu daca se refera si la tine...
sa iti fac o schita, sa pricepi si tu:
1. loganul arata ca o caramida... la fel si evo ala. acum au angajat un copil de 5 ani sa schimbe proportia intre inaltimea usii si cea a gemului. e un raport pe care alti producatori l-au descoperit cu cel putin un deceniu inainte, ei insa foloseau forme din 1900 toamna. poate ca fuge masina, nu ma indoiesc de asta, dar e desenata de un inginer. nici unul dintre noi nu era alfist daca masinile noastre erau desenate de ingineri.
2. daca tu de la faptul ca toti cocalarii patriei si-au luat masini nemtesti (ieri am vazut parbrizul plin de cruci la delta nou :bash:) ajungi sa tragi concluzia ca eu sunt "coca style" inseamna ca ramificatiile gandirii tale depasesc cu mult sfera imaginatiei mele.

nu sunt mare fan bmw si audi, dar apreciez masinile pe care le fac. ma refer in primul rand la S-urile si RS-urile de la audi. motoarele alea impreuna cu tractiunea quattro mi se par o super combinatie. sa iti caut eu emisiunea in care testeaza Jeremy noul RS4? e marfa ;)
zicea ca se afla la 2 metri de cel mai bun motor din lume... si nu era in alfa... mare cocalar Jeremy asta! nu? :thumbdown:

stii ce cred eu ca te doare cel mai tare? cred ca te doare faptul ca acel M3 merge cum ar trebui sa mearga o alfa sport. te roade ca masina ta arata bine dar nu e la nivelul de performanta al competitiei. pe mine unu asta ma doare. faptul ca nu exista alfa peste 260cp, nu exista un 3L TBI, asta ma doare...
adica tu conduci masina cu motor facut de niste red nex si e cool, dar un m3 sau s3 facut de nemti e de porc. da, e logic...
mai bine luai un jtdm, era de italieni facut ;)

3. acestea fiind spuse, iti accept scuzele

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 07 May 2009, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
ibiza Quote:
...ramificatiile gandirii tale depasesc cu mult sfera imaginatiei mele...
Expresia asta rezuma scurt si la obiect valoarea postului tau de mai sus.
Inca o data, si te rog sa fii atent ca sa nu ne repetam degeaba, nu am afirmat ca Evo ar fi frumos.
Deci la punctul 1 puteai sa renunti din start, nu ne intereseaza.
Iar concluzia ta studiata cum ca Evo ar fi desenat de un inginer, chiar daca este falsa, poate fi aplicata la
multe masini, inclusiv preferatele tale M si RS. Daca nu ar fi asa eram pe AudiClub.ro si mari fani Audi. Logic.

Din punctul 2 nu am inteles decat ca nu ai imaginatie si nu intelegi ce spun eu. Daca vrei sa spui ceva te rog
sa te exprimi coerent.

Cat despre continuare... Ce ma doare pe mine? In cot in principiu, si altfel nu e treaba ta.
Ce te doare pe tine? Nu-mi pasa.
Ca Brera merge mai incet decat un M3? Stiam inainte sa cumpar masina, niciodata nu m-a durut asta.
Motor facut de rednex?!? In primul rand nu se scrie asa, in al doilea rand motorul e facut de italieni.
Piesele (oricate ar fi) vin din America. Si pe JTDM jumatate din piese vin din Turcia.
Irelevanta originea motorul cat timp oamenii l-au modificat sa se potriveasca scopurilor lor.

Iar la punctul 3 poti sa te stresezi pentru ca nu imi cer scuze.
Ca sa incheiem discutia, cat timp Evo e porc si M si S sunt.
Alfa va fi intotdeauna peste ele pentru ca ofera ceva in plus, regardless de performanta - emotie.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 09 May 2009, 13:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3332
Car: Giulia Q
bravo mei zappere ! asta pt ultima propozitie :peace:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 09 May 2009, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
da... acolo a nimerit-o, dar nu a spus nimeni altfel :blink:
ziceam doar ca nu mi-ar fi rusine cu nici un rs, s sau m, chiar daca nu sunt exact ce imi doresc. sper ca se poate vedea diferenta de nuanta, viata nu este doar in tonuri de alb si negru.
PS: evo ala arata ca o caramida iar interioru e ceva intre un fiat chel si un clio turcesc. da, are aproape 300 de ponei si fuge. atat

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 09 May 2009, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
aveti asa o tragere de inima si de tastatura cand ... vorbiti in contradictoriu, sa nu zic certati, abia asteptati sa zica unu ceva ca hop dati cu de toate in toti. DAR nu il vad pe Alexandrus :lol:

FOOOOD FIGHT :roll2: :roll2:


Top
   
PostPosted: 09 May 2009, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Dragul meu "cum-te-o-chema-tiestob" te rog data viitoare pune niste virgule pe acolo.
Sau puncte. In general ele se numesc semne de punctuatie si ne ajuta pe noi, oamenii cu
scoala, sa citim si sa intelegem ce vrea mintea ta sa debiteze...

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Copii, riscsati sa o luati pe aratura.
Ibiza, exista alfe peste 260 bhp. Autodelta rings any bell ?

Referitor la expozitie:

- Am vazut niste masini demne de kitch`ul anului.
- Evo e masina care nu`ti spune mai nimic daca nu stii despre ce e vb; daca ajunge langa tine la semafor ai impresia ca ii dac "muc" si cu matizul. Cand apare verdele insa, ai impresia ca ai bagat din greseala in marsalier.
- M3 si S/RS4 sunt one of a kind. Am avut placerea sa vad cum merge si un M3 si un M5. Superb. Insa o spun cu mana pe inima si incercand sa fiu cat se poate de obiectiv: daca ar fi sa aleg dintre M sau S/RS si AR as alege Brera lui zapper de 3.2. De ce? N-are legatura la design cu nemtoaicele, cel putin pt gustul meu, iar diferenta de performanta ma lasa rece pur si simplu pt faptul ca eu circul pe sosele nu pe piste de avion.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
thezapper Quote:
Dragul meu "cum-te-o-chema-tiestob" te rog data viitoare pune niste virgule pe acolo.
Sau puncte. In general ele se numesc semne de punctuatie si ne ajuta pe noi, oamenii cu
scoala, sa citim si sa intelegem ce vrea mintea ta sa debiteze...

ia da tu un copy/paste cu textul meu si corecteaza-l, domn' profesor.
mie nu mi se pare un text de neinteles. acum daca tu citesti pe silabe nu sunt eu de vina, care nu pun 2 virgule.

una peste alta stiu ca esti un baiat inteligent(din ce am vz pe aici) si ca nu citesti pe silabe, dar nu mai sari cu texte de astea de om inteligent si cu scoala ... crede-ma ca nu e cazul.


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
daca tot ai vrut sa faci pe lupul moralist, macar in postul asta puteai sa incerci sa nu folosesti texte de mirc/mess :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
daca tot ai vrut sa faci pe lupul moralist, macar in postul asta puteai sa incerci sa nu folosesti texte de mirc/mess :roll:

ai dreptate, dar domn' profesor a spus ca nu intelege ce vreau sa spun, WTF el e dictionar online ... nu poate descifra daca scriu fara 2 virgule?!


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
dar tu poti scrie un post de la cap la coada fara mirc/mess language?!
Aici am sa va rog sa incetati orice fel de offtopic, iar tu, tiestob, controleaza-te te rog si spune merci ca nu ai luat warn pana acum! te rog sa nu se mai repete!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 03:09 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Spectacol! :naughty:

PS: Mr.D :clapping:

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 03:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ibiza, S/RS sunt niste prostii de masini, cel putin dpdv al sportivitatii. In afara de 4.2 V8 de pe R8 si RS4, care e un motor frumos din multe puncte de vedere, masinile alea nu au nimic deosebit tehnic, nici un rafinament, ba din contra, numai gherle, insa compensate de puterea motorului, banii bagati in usurarea lor, etc.
Daca despre BMW M as fi spus pina mai acum 1 an ca se tin de traditie si chestii serioase, insa de cind cu M3 V8, o masina moale din multe puncte de vedere, cu un V8 banal(la propriu) ce rupe traditia 6 inline, am inceput sa vad si la ei o lipsa de imaginatie tehnica. Iar cu X5M si X6M deja au dat-o in prostitutie de cea mai josnica speta.
Insa, ca imagine(up until a few years ago), prefer M fata de S/RS din simplu motiv ca Audi/quattro gmbh s-au bazat mereu pe metoda bizonului, aka tractiune integrala si eventual motoare supra-alimentate.

zapper, oricum ai da-o, de ani buni de zile Alfa nu mai face Alfe adevarate. Orice ar modifica ei la 159/Brera V6 JTS, este tot un V6 cel mult banal, cu bloc motor Holden(vine fix din Australia, nu din USA), pe o platforma modificata de Opel Vectra. La fel cum 147/156 sunt pe platforma de FIAT Tipo :(
Sunt eu alfist, dar stiu unde e mai bine sa nu intru in polemici pentru ca apar o cauza pierduta.


tiestob, stii cum se spune, de unele lupte este bine sa te feresti, insa nu din teama ca le-ai putea pierde, ci pentru a nu deveni penibil cistigindu-le. Hence, am preferat sa incerc sa iti citesc sfaturile tehnice, opiniile pertinente, frazele diareice(nu stiu daca e asta un cuvint, insa cam asa este scrisul fara majuscule, punctuatie, logica, etc), ma amuz unde e cazul, ma sperii, apoi imi vad de ale mele treburi.
Chiar crezi ca era necesara ultima afirmatie?! Am rugat un stop offtopic, fac o ultima exceptie acum inainte sa incep sa impart warn-uri!


Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
ibiza Quote:
adica S3 si M3 sunt de porc iar Lancerul ala e miezu nu? :bored:
abia la ultima generatie de Lancer au descoperit si ei ca masinile nu trebuie sa aiba geamul lateral inalt ca la logan...
poti sa-mi explici CE CAUTA acel S3 la tuning days?
ca era galben, ca un sfert din exemplarele din seria aia? sau ca avea UDI la nr?
dar M3-ul? ca avea folie pe geamurile spate si o buza de carbon?

Atunci scuza-ma, credeam ca topicul se refera la o expozitie de tuning, nu la cat de smecher sau destept e unul care de 11.000 euro si-a luat S3 sh in loc de Logan MCV nou, preferand latura sportiva, tehnologia germana sau aprecierile celor din cartier si a domnisoarelor de la terase, club, liceu.

Trebuia sa formulez astfel: expozitie de tarani (in mare parte) pentru tarani, cocalari si pitipoance. Altfel nu ai cum sa apreciezi modificarile acelui Golf 4 albastru, sau acel Golf 3 (parca) cu fata de Corrado si "COSTELUS" pe placuta de inmatriculare.
ibiza Quote:
1. loganul arata ca o caramida... la fel si evo ala. acum au angajat un copil de 5 ani sa schimbe proportia intre inaltimea usii si cea a gemului. e un raport pe care alti producatori l-au descoperit cu cel putin un deceniu inainte, ei insa foloseau forme din 1900 toamna. poate ca fuge masina, nu ma indoiesc de asta, dar e desenata de un inginer. nici unul dintre noi nu era alfist daca masinile noastre erau desenate de ingineri.
Evo din imagini se vinde pentru ce se vinde si Alfa in primul rand: senzatia de la volan. Alfa arata si bine, Evo e simplist, la nivelul unei masini din '94, dar are senzatii de trei ori peste. Pe mine la Alfa m-a atras in primul rand senzatia de la volan, nu aspectul. Deci mi-as fi luat-o oricum. Daca vrei sa discuti strict despre performantele motoarelor, atat eu cat si cei care ti-au dat o replica au postat deja pe topicul dedicat si au cazut de acord.
Dar altul era subiectul in acets topic si mesaul meu..

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 19 May 2009, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Si ca sa revenim un pic ontopic , atasez niste poze de la TuningTIME Suceava din data de 17 mai.


Attachments:
17052009683mica.JPG
17052009683mica.JPG [ 86.05 KiB | Viewed 2183 times ]
17052009684mica.JPG
17052009684mica.JPG [ 89.21 KiB | Viewed 2184 times ]
17052009685mica.JPG
17052009685mica.JPG [ 84.9 KiB | Viewed 2185 times ]
17052009694mica.JPG
17052009694mica.JPG [ 82.36 KiB | Viewed 2185 times ]
17052009693mica.JPG
17052009693mica.JPG [ 81.03 KiB | Viewed 2187 times ]
17052009691mica.JPG
17052009691mica.JPG [ 78.7 KiB | Viewed 2186 times ]
17052009697mica.JPG
17052009697mica.JPG [ 72.35 KiB | Viewed 2186 times ]
17052009695mica.JPG
17052009695mica.JPG [ 78.29 KiB | Viewed 2185 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Last edited by Cypy on 19 May 2009, 23:55, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 19 May 2009, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
Cypy Quote:
Si ca sa revenim un pic ontopic , atasej niste poze de la TuningTIME Suceava din data de 17 mai.


mda, astea doua venite de la dealer sunt :clapping:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited