Se pare ca nu am putut sta prea mult despărțit de această marcă.
Inițial eram pornit să achizitionez un 159, insă după câteva teste și vizualizări mi sa părut mult prea mare pentru mine și prietenă... In căutările mele au mai intrat și BMW E90, Mercedes C klasse CLC și nu excludeam varianta unei Brera, insă toate de mai sus au pălit in fața unui simplu GT edizione Q2.
Acum, haideți să vă povestesc despre masina:
Alfa Romeo GT edizione Q2 - 1.9 JTDm DPF version / 2007 / 208k km
Dotări:
- Jante 18 Q2;
- diferențial Q2;
- suspensie sport OEM;
- oglinzi satinate;
- faruri XENON OEM cu autoleveling;
- spălător de faruri;
- cruise control;
- pedalier aluminium OEM;
- scaune incălzite, cusătură roșie;
- ceasuri Q2/QV iluminate alb;
- volan cu comenzi imbrăcat in piele perforată și cusătură roșie;
- sistem audio Bose;
- telefon prin Bluetooth;
- senzori de parcare;
Interiorul este cu totul altceva decât la vechiul GT. Când voi avea timp, voi face fotografii la toate elementele distinctive sau sa ma ajute ALXege cu o sedinta foto
.
Pe langa revizia standard ce a inclus:
- curea distribuție; ( 120 lei )
- Ulei - Petronas Syntium 7000 - 0w40; ( 130 lei / 5 litri )
- Ulei transmisie - Tutela Car Technyx 75w85; ( 80 lei )
- Ulei servodirecție - Tutela GI/A; ( 40 lei )
- antigel - HEPU ( 60 lei )
- Filtre ( ulei, motorină, aer, habitaclu ) - Champion; ( 170 lei )
am mai schimbat:
- termostat Vernet ( 240 lei );
- curatare sistem timonerie amplasat pe cutia de viteze ( levierul de la schimbator functiona greoi );.
Pentru primavara trebuie sa pregatesc buget pentru o reconditionarea jantelor pe 18 + un set nou de anvelope ( probabil ma va costa in jurul a 600 euro toata distractia daca nu mai bine ), insa pana atunci cine stie ce va mai aparea si va necesita investitii auxiliare.