It is currently 15 Apr 2025, 19:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Jul 2008, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
De un timp incoace nu mai porneste compresorul de la clima.Nu mai face sunetul ala specific (clack). :lol: Am reincarcat instalatia cu freon si ulei,credeam ca am pierdut niste freon si nu mai am presiune, au testat-o baietii aia vreo 40 de minute , si totul e ok, nu scapa nimic, nu sunt fisuri etc.Dar compresorul nu vrea sa porneasca, si basta.Inainte sa ma duc si sa imi spuna ca trebuie sa cumpar motoare de racheta si sa inlocuiesc totul apoi cu piese aurite, m-am gindit sa cer pareri si sugestii.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2008, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi ca s-ar putea sa ai defect acel vestit "4-way switch", e un cilindru care e pe conducta de clima in care e infipta o mufa cu 4 sau mai multe fire. O alta cauza ar fi radiatorul murdar de noroi (nu rade...) sau siguranta arsa.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Era chiar siguranta de vina, arsa de tot.Am inlocuit-o.Multumesc de sprijin madkat si mirica! :peace:
Acuma se pare ca cupleaza si decupleaza haotic. :lol: Dar porneste macar.Urmeaza sa ii dau de cap cumva.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
daca cupleaza haotic...exista posibilitatea ca in momntul in care ti-a umplut instalatia cu freon sa fi pus o cantitate ma mare de freon decat cel necesar adic 500g din cate stiu....

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Mie mi-au pus 630 de grame, si ziceau ca in carte scrie 650.O sa incerc metoda cu purjarea controlata.Am vazut eu ca s-au chinuit aia sa umple cit mai bine instalatia.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
acum depinde si ce masina ....ai ...nu vad modelul in semnatura....

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
156 1,9 jtd mk2, scuze

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 12:03 
Offline

Joined: 17 Jul 2006, 21:26
Posts: 38
Vad ca esti din Baia Mare. Si eu sunt tot din Baia MAre . Si eu am avut o problema asemanatoare cu clima la masina. Cupla aiurea compresorul. Am fost la service-ul Peugeot din oras . S-a dovedit a fi o problema electrica , un contact imperfect.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW
Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi ca faza cu cuplatul/decuplatul e de la radiator imbacsit cu noroi, se supraincinge instalatia -> presiune ridicata -> 4-way switchul ala decupleaza si cupleaza in prostie...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
La mine cand cuplez clima aud de vreo 5 ori de prin bord de undeva un fel de tic-tac (cum faceau ceasurile alea rusesti care se trageau) dupa care se opreste. Nu sunt multumit deloc de cum raceste (de fapt de cum nu raceste) si vreau sa fac o reumplere de freon dar mi-e sa nu fie altceva de vina.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2008, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
imi zice cineva unde sa ma duc sa imi puna cineva compresorul de clima? al meu stricandu-se si cumparand altul in loc :)
trebuie de asemean sa imi verifice si traseul...
stiti ceva? sa nu fie scump..... : :peace:

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2008, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Daca ai mai mult de 550 in instalatie compresorul va cupla si decupla haotic pana va iesi fum din ambreiaj care-l cupleaza. PATIT ACEEASI FAZA . Scoate din freon si-o sa vezi ca merge

_________________
156 2.0 jts


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2008, 01:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Si eu am probleme cu compresorul :mad2: .....cumpleaza si decupleaza aiurea la temperaturi de peste 30 de grate(practic cand ai nevoie cel mai mult de aer rece).....
Care ar putea fi problema...radiator imbacsit sau....freonul??...poate amandoua :blink:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2008, 01:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Radiator imbacsit.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Am rezovat problema....am scos rezistenta de la fan 1 de sub capota sau releu ce o fii i-am curatat piciorusele, erau putin oxidate....si merge brici...am scapat ieftin si usor :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited