salutare baieti, de cateva luni ma confrunt cu aceiasi problema, crezand ca sunt sondele lamda am descoperit o buba, cea a catalizatoarelor, cu greu am facut rost de catalizatorul bicompartimentat cel de care pomeniai u mai sus. Eu detin o alfa 156 ts euro 3, motor 2.0cm, problema ivita la schimbarea racordului flexibil a fost aceasta: catalizator principal cu ceramica zdrobita in el, eventual de la vreo lovitura puternica(uneori mergea infundat motorul, ceramica obstructiona gazele), catalizator secundar cu site deasemenea zdrobite. Solutia: catalizator principal inlocuit, cel secundar golit de acele site interioare.
Cat despre consum nu s-au simtit mari variatii, uneori in oras avea apetit mai mare;) sa nu mai zic caci am ramas socat de pretul catalizatorului principal plus racord flexibil si teava pana la catalizatorul secundat = 1000 euro pe original
, asa ca cu un pic de perseverenta si noroc gasesti solutiile ideale la un pret care nu ajunge pana in 150 de euro. O zi buna va doresc.
P.S. verifica si catalizatoarele;)