Salutari, ieri dupamiaza a sosit bolidul, dupa primii 100 m pana la petrom (lasaseara exact 2 l de benzina) am inceput sa dau niste ture, si am observat:
1) Masina nu are forta sa te bage in scaun, ca un bmw 320 d, de exemplu cu care am mer (150 cai) datorita cuplului cam micutz, dar accelereaza frumos, cu un sunet super si nici nu iti dai seama knd ai 120 la ora. Daca "te dai la ea" accelereaza destul dar nu va asteptati la cine stie ce.
2) Cutia este nemaipomenita, practic face diferenta dintre masinile din clasa alfei 159, este exraordinar de exact, la punctul mort nu are joc schimbatorul deloc( urcati-va intr-un renault sau VW sa vedeti cum se mesteca in ciorba).
3) In reply-urile de mai sus am auzit ceva de directie, chiar daca nu este astistata nu ai nici cea mai mica problema sa tii masina pe traiectorie, ce este drept nu i-am dat mai mult de 180 deoarece are 65 de km masina
4) Franele: subscriu celui care a scris : "Bune, dar nimic special"
4) NU ESTE SUBMOTORIZATA !!! Sunt multe masini (e drept, nu sport sau pt drag-uri) care au aceasi raport ( sau apropiat) masa/putere, este sufecient pentru nevoile mele, nu trebuie sa il turezi ca so obtii o senzatie superba ( numai stiu cine zicea ca trebuie turata si astfel creste consumul si scade fiabiliatea motorului BLA BLA BLA ) . Acum sincer credeti ca inginerii de la Alfa nu s-au gandit INAINTE sa puna acest motor pe caroserie ??? Puteti fi carcotasi sa ziceti : " hai mah pustiule ca habar nu ai ce e aia sa traga o masina etc" pentru putere toata lumea stie ca este BMW, asta este foarte clar, dar cu toate astea nu regret nici 1 Ron cheltuit pe Alfa si practic am uitat BMW ( fan MARE MARE in trecut). Acu, na, daca voi castiga bine in urmatorii anii poate mi-oi lua un 325 sau 530, dar in conditiile in care pastrez alfa.
Acum o ultima constatare asa degeaba ati dat aproape 30.000 pe o alfa cu 200 cai putere cand seria 3 coupe 325 o rupe in 2