Salut din nou..
Doresc sa va impartasesc faptul ca de cand am schimbat
valva EGR parca e alta masina.
Nu ma refer la timpul in care am mers "limp mode" cu valva stricata, ci la perioada anterioara
(inainte de a-mi indica prin Engine Control System Failure EOBD ca ceva e putred).
Problemele au inceput iarna trecuta.
Doua zile la rand mi s-a oprit motorul in mers.
Nu mai tura decat dupa ce stateam vreo 15-20 secunde cu pedala la podea.. atunci parca se "desfunda" ceva.
Problemele au disparut ...am dat vina pe combustibil.
Apoi am sesizat ca in viteza a doua cu masina incarcata la deal motorul parca dadea semne de slabiciune (incepea sa moara:)
Apoi a crapat valva si am schimbat-o.
De doua zile "rupe" si astfel mi-am dat seama ca probema de la valva era mai veche.
Asadar cel putin pentru motorul diesel de 1.9 la pierderea puterii ar trebui verificata si eventual curatata valva egr.
P.S.
mi-am mai adus aminte de un "incident" asta primavara si anume am pus din greseala benzina (2-3 litri) in rezervor.
vanzatoarea mi-a zis ca e ok ca si ea isi mai pune iarna.. am pus motorina "peste" aproape de plin si am mers asa..fara aparente probleme..
credeti ca a avut vreo legatura distrugerea egr-ului?
si inca ceva.. am auzit ca reziduurile din valva se aduna cand mergi subturat si as vrea sa stiu daca asa este
Multumesc tzzivii pentru valva EGR..workin fine
.
Mersi deasemenea pentru eventuale reply-uri.
Happy Merry Christmas la toti alfistii!