Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

salutare... GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4028
Page 1 of 2

Author:  giannidm [ 03 May 2008, 13:47 ]
Post subject:  salutare... GT

Salutare...inca nu sunt posesor de alfa dar de ceva vreme ma tot gandesc sa ma alint in sfarsit cu o asemenea frumusesete...daca puteti sa imi dati sfaturi in legatura cu acesta masina...puncte forte si hibe, si mai ales preturile la care sunt comercializate. M-ar interesa in mod special un Jtd si am vazut ca la nemti se gasesc incepand de la 12k.

Author:  GURU [ 04 May 2008, 09:44 ]
Post subject: 

gasesti aici raspunsuri.
acum poate noi cei care avem GT suntem subiectivi in ceea ce priveste masina. poti discuta insa cu adiwrx care isi doreste acelasi lucru si a avut posibilitatea cateva minute la ALfafest sa se dea cu ea. el este poate mai obiectiv si-ti va impartasi impresiile sale comparand GT-ul cu masina pe care o etine in prezent si cu se si-ar dori sa fie.
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?t=3996

Author:  adiwrx [ 04 May 2008, 17:02 ]
Post subject: 

Se pare ca e destul de contagios virusul...mai avem de acum inca unul la activ :P ,e bine in orice caz,Mi-ar place(atunci cand o sa am si eu GT-ul meu :twisted: )sa fie un Alfafest plin de GT-uri care mai de care...deocamdata ca si tine visez...mai dureaza ceva pana fac rost de toti koko. :cry: ,poate o sa fii tu mai norocos si-ti iei inainte.
Asa cum ti-a zis si GURU si cu ocazia asta vreau sa-i si multumesc :up: am avut ocazia sa dau o tura mica cu GT-ul lui.Inafara de ambreiajul tare,care din cate am inteles,caracterizeaza toate dieselurile de la Alfa,n-am gasit nimic care sa nu-mi placa.Coupe-urile sunt o boala din copilarie,pielea crem la fel,asa ca tine-te nene.Alfa GT imi place cam de cand a aparut...Prima senzatie super a fost pozitia din scaun,in care m-am simtit mai bine ca-n BMW-ul pe care il am acum,scaunele sunt mult mai bine profilate si daca nu sari de suta de kile ai toate sansele sa te simti bine in ele.A doua chestie care m-a inebunit a fost in mers cand m-am simtit ca intr-un cockpit de avion,jos,cu geamurile mici,intri undeva intr-o lume a ta,se cam taie legaturile fundamentale cu restul lucrurilor de langa,si te gandesti apoi care e traseul cel mai lung ca sa profiti si sa te mai dai putin cu ea.Si spun astea chiar prin prisma faptului ca am un BMW treiar,care nu e deloc o masina rea,dimpotriva,la cei 118 cai care ii are se descurca foarte bine pe drum.Dar dupa cum spunea si GURU masina asta o iubesti nu doar iti place de ea si-atat.E genul de masina care ti-o iei din pasiune,pitici la mansarda,gonghite pe creierasi,ce vrei tu.Iar ca sa fac o comparatie cu Beemer-urile din seria 3 pot spune ca tupane la fel la gropi,avand aceleasi gume cu garda joasa pe 45/17'',la acceleratie seamana cu dieselul de 150 CP(stai linistit GURU-le ca n-am forjat-o :roll: ),deci nu e o masina rea deloc.Mai ales ca am vazut ca se poate face si chip de putere.Oricum,e o masina de vis,interiorul e superb,chiar daca bordul e ca la 147,ii vine bine in orice caz,desi unii nu sunt de aceeasi parere dar e chestie de gusturi sau de structura,ma rog.Mai multe nu stiu ce sa-ti spun inca nu o am :cry: ,dar daca poti s-o iei nu-ti dau decat un sfat:IAO!!!

Author:  GURU [ 05 May 2008, 13:34 ]
Post subject: 

ma bucur ca ti-a placut masina si ca nu te deranjeaza ca ai batut atata drum pentru 15 minute cu Gt-ul. sper ca intr-o zi cat mai apropiata sa te bucuri de al tau. asa cum ti-am spus ai sa ajungi s-o iubesti si sa te bucuri de ea in fiecare clipa cand o conduci. ai sa suferi cand o sa sufere si ea dar fara EMOTIE n-ai simti ca traiesti. eu mi-am implinit un vis si sper ca si voi sa o faceti!

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 13:39 ]
Post subject: 

cred ca nu eram prin zona, caci eu pana nu am citit postul tau de mai sus nu am stiut ca ai venit sa vezi GTul..

Author:  adiwrx [ 05 May 2008, 17:57 ]
Post subject: 

Pacat ca n-ai venit si tu,ar fi fost si mai frumos,puteam chiar sa fac si o mica comparatie intre cei doi virusi :bigeyes: dar oricum a fost super,chiar si pt cateva minute.poate ne intalnim cu alta ocazie.

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 20:34 ]
Post subject: 

Cand/unde ai venit? Ca sa pot sa imi dau seama eu unde eram..

Author:  adiwrx [ 05 May 2008, 21:04 ]
Post subject: 

Pai vineri,pe 2 mai,m-am intalnit la Ghimbav cu Guru si apoi am plecat la Rasnov,la motelul unde era cazat,impreuna cu mai multi alfisti...eu insa nu am stat prea mult din pacate,seara a trebuit sa fiu acasa la Craiova.

Author:  GURU [ 05 May 2008, 21:06 ]
Post subject: 

a fost in a 2 a zi a venit la Ghimbav cand noi eram la circuit si ne-am intalnit la orele 14.00 apoi a mers la Conca impreuna cu noi si a stat vreo 1 poate mai bine. a tot sperat sa apari si tu sa vada si masina ta. cu a mea a facut o tura si se pare ca i-a placut asa ca sper sa avem parte de o "exorcizare" :twisted: :popa: :lol:

Author:  AndreiSW [ 05 May 2008, 21:14 ]
Post subject: 

Daca tot vrei sa-ti cumperi GT...ia-l pe benzina. Parca are alt farmec.

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 22:05 ]
Post subject: 

inteleg acum.. eu cred ca eram in Brasov la masa..

Andrei, din ce punct de vedere are mai mult farmec? Ca se simte ceva mai sportiv, de acord.. Ca de tras.. :twisted:

Author:  AndreiSW [ 05 May 2008, 22:31 ]
Post subject: 

Sunt convins ca trage ....dar parca masina sport cu motor diesel...Nu am nimic cu diesel-ul...am avut o Alfa 164 2,5 TD care la vremea ei manca asfalt pt un diesel...am avut Croma 2,5 TD..la fel. Totusi cred ca mai ales unui GT i s-ar potrivi o motorizare pe benzina. Daca mai analizam si pretul actual al motorinei...

Author:  alexmirica [ 05 May 2008, 22:37 ]
Post subject: 

Plus intretinerea...

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 22:46 ]
Post subject: 

Economie la diesel inca faci, nu mare, dar exista! (consum inregistrat pe perioada festului: GT 1.9mJTD - 7.4%, 156 JTS ~10%, ambele in conditii similare, ba chiar JTSul a "ratat" sectorul Cheia)
Apoi, dieselul are un mare avantaj: TURBO! Usor de condus, usor de modificat..

Altfel, sunt de acord, un motor pe benzina se simte mai sportiv, se conduce mai frumos si este mai rafinat.

Author:  georgeg [ 05 May 2008, 22:53 ]
Post subject: 

Stiu eu un jts care a mers destul de bine si pe Cheia, a scos cam 9,5% consum pe toti cei 550 km parcusi cu ocazia festului.Iar daca pui la socoteala pretul celor 2 carburanti cred ca nu iesi cu mai mult de 30 ron mai scump.Deci cam care mai e economia.

Restul e doar problema de gust...eu merg clar pe benzina.

Author:  alexmirica [ 05 May 2008, 22:55 ]
Post subject: 

Stiu ca pare incredibil, insa io cu Vali (147 2.0TS) am avut un consum TOTAL Bucuresti-Rasnov-Poiana-Rasnov-Poiana-Brasov-Poiana-Rasnov-Brasov-Cristian-Bucuresti de 8,3%... Asta pentru ca am avut-o pe Maria in spate. Daca eram singur... ahem... 20% scria pe mine...

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 23:38 ]
Post subject: 

georgeg, cred ca vbim despre acelasi JTS :lol: Eu insa stiam alta cifra la consum, si nici cox pe cheia nu-mi amintesc, dar asta-i alta problema. Sunt constient ca economia nu mai este semnificativa, dar inca exista (poate doar sa nu mai fie suficient de motivanta)

Author:  AndreiSW [ 05 May 2008, 23:48 ]
Post subject: 

ALXege Quote:
Apoi, dieselul are un mare avantaj: TURBO! Usor de condus, usor de modificat..
Sa dea D-zeu sa nu trebuiasca sa schimbi "suflatoarea"...sa vezi atunci avantaj.

Author:  Babacu [ 05 May 2008, 23:54 ]
Post subject: 

Mult offtopic aici aşa că mă bag şi eu
De un GT cu motor de 3,2 ce ziceţi?

Author:  ALXege [ 05 May 2008, 23:58 ]
Post subject: 

@AndreiSW: Sa dea D-zeu sa nu.. iar daca va fi nevoie pun una mai mare (sa vezi atunci avantaj :wink: )

Nu te supara, dar pe principiul tau se pot gasi o multime de bube si la benzinare si am ajunge sa mergem cu bicicleta! Ba nu, ca si la alea se poate rupe lantul sau cablul de frana.. :roll:

@Babacu, ce sa zic, taxe mari, consum mare, asigurare mare, impozit mare etc. pt cine si-o poate permite, DE VIS!

Author:  AndreiSW [ 06 May 2008, 00:05 ]
Post subject: 

Nu ma supar...nu se pune problema...poate scumpesti suspensiile si ce am rezolvat ? :D O turbosuflanta e foarte scumpa asta era ideea. Eu am schimbat una prin 95 la o Croma...nu gaseai...am pus una second...am modificat-o pt ca nu era identica ...era KKK dar alt tip...tot de Croma...In fine..nu mai conteaza.
Oricum .... nivelul la care a au ajuns motoarele diesel in prezent...ca performante...putere...prestatii conferite masinii...

Author:  adiwrx [ 06 May 2008, 09:00 ]
Post subject: 

Pai am inteles ca JTD-urile de la Alfa sunt printre cele mai evoluate dieseluri de pe piata,deci cel putin teoretic ar trebui sa stam mai linistiti in ceea ce priveste turbo...
Cat despre consumurile dintre benzina vs. diesel poate ar trebui luat in calcul si consumul din oras,eu unul cei mai multi km acolo ii fac,iar diferentele sunt mai mari atunci.Sigur ca nimeni nu se omoara dupa croncanitul dieselului pana la urma toti ne-am dori motoare de 3.2 si eventual sa ne mai punem si o turbina mica pe-acolo sa le mai suflam in nas cateodata domnilor politisti :boxing: .Si cand mai pui in calcul ca punand un cip obtii o crestere de putere semnificativa la un consum mai mult decat rezonabil..

Author:  georgeg [ 06 May 2008, 15:47 ]
Post subject: 

ALXege Quote:
georgeg, cred ca vbim despre acelasi JTS :lol: Eu insa stiam alta cifra la consum, si nici cox pe cheia nu-mi amintesc, dar asta-i alta problema. Sunt constient ca economia nu mai este semnificativa, dar inca exista (poate doar sa nu mai fie suficient de motivanta)
Pe cheia tot ce pot sa spun e ca am mers destul de tare in partea de final, poate chiar prea tare si pentru unii rideri si motoarele lor(edi cu alfa de CJ stie ce vorbesc).In rest ai perfecta dreptate.

Author:  georgeg [ 06 May 2008, 15:55 ]
Post subject: 

madkat Quote:
variatoru' se strica la fel de des la JTS?
distributia tot la 2 ani sau 40k?


Offtopic :D

Author:  adiwrx [ 15 May 2008, 19:46 ]
Post subject: 

Giannidim,inca nu sa intrevade nimic la orizont?Cand apare Alfa ta?

Page 1 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/