1- Odata stabilita locatia X, de organizare ne ocupam noi. Adminii adica. Timp ne facem noi. Voi sa va faceti timp sa participati la intalnire, sa nu se intample ca in Fest 2007 unde au anuntat participarea si la final s-au dat loviti... Macar sa anunte DIN TIMP daca nu mai participa, si nu e nici o problema.
2- oricum, lista FINALA se va face NUMAI pe baza achitarii unui avans. Obligatoriu. Nu platesti avansul, nu participi. Platesti avansul si nu participi, problema ta... avansul platit se va duce pe cazarea locului rezervat. Simplu si FARA DISCUTII!!!
3- nu e chiar asa. O sa vedeti, astazi o sa fac 2 poll-uri arhisuficiente care or sa ne lamureasca problema.
Oricum, noi, adminii ne adunam din cand in cand la o berica si discutam despre problemele clubului, despre femei, bani si dusmani

:haha::haha:
Repet: organizarea va fi asa:
a) poll cu locatia si data Festului - tine 7 zile.
b) anuntarea rezultatelor, cautarea de cazare si tarifele aproximative de cazare.
c) se face o lista provizorie cu cine ar dori sa participe la fest data fiind locatia, data si tariful aproximativ pentru cazare. Pentru haleala oricum va fi ca datile trecute, aprovizionarea de la Metro cu beutura si haleala, iar factura se imparte la numarul de persoane. Ieftin si bun. Sondarea tine 7 zile. Suficient.
d) stiindu-se numarul aproximativ de participanti, se cauta cazare si se face contract ferm pentru Fest, se stabileste tariful FINAL de cazare. Se anunta tariful, perioada si contul unde se poate plati avansul. Avansul trebuie platit pana cel tarziu cu 2 (DOUA) luni inainte de Fest (adica pana pe 1 martie 2008 ). Pe 1 martie se inchide lista finala de participare, se trage linie si aia e. Cine se anunta ulterior... la revedere si ne vedem la Fest 2009!
Simplu si fara complicatii si certuri. Regulamentul Festului va fi anuntat in curand. Incalcarea lui se sanctioneaza cu anularea participarii la Fest.
Alex.