Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
salut pe toti alfistii https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3908 |
Page 1 of 1 |
Author: | alin_mitran [ 16 Apr 2008, 12:28 ] |
Post subject: | salut pe toti alfistii |
am o alfa 156, 2000 ts din 2001 si tin f mult la ia.....dar de un timp, masina dupa ce o pornesc tremura f. rau la relanti parca ar merge in 2 pistoane si s-a aprins senzorul la motor si nu se mai stinge .vreau sa spun ca nu tot timpul apare problema ,sunt zile cind merge perfect. Am vazut pe forum ca si matei avea aceeasi problema si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva cum a rezolvat el problema . [/b] |
Author: | bh00ooo [ 16 Apr 2008, 13:23 ] |
Post subject: | |
Salut! Cu problema ta, nu m-am intalnit, sunt sigur ca te vor ajuta colegii Bine ai venit intre noi si felicitari pentru alegerea masinii! Completeaza-ti semnatura cu detaliile masinii la profil si localitatea, vei primi mai usor ajutor. |
Author: | La Mishto [ 16 Apr 2008, 13:37 ] |
Post subject: | |
se poate sa fie senzorul lambda dus, si mie mi s-a intamplat cam la fel.. cel mai bine e sa ii faci o diagnosticare, ca sa nu ai dubii |
Author: | alin_mitran [ 16 Apr 2008, 23:55 ] |
Post subject: | MULTUMESC PT AJUTOR |
VREAU SA ZIC CA IMI TREMURA FOARTE RAU , DAR NUMAI LA RELANTI SI LA PRIMA PORNIRE PE ZIUA RESPECTIVA,AM MAI VAZUT CA SE PLANG MULTI DE ASTA,...DAR SENZORUL DE LA MOTOR STA MEREU APRINS |
Author: | alin_mitran [ 16 Apr 2008, 23:59 ] |
Post subject: | PT ALEXMIRICXA |
TE ROG SA IMI SPUI DACA STI CAM DE UNDE AR FI PROBLEMA CA SUNT SATUL DE INCOMPETENTI DE LA CERVICE CARE STIU SA IA BANI PE TESTER SI NU STIU CE SA SPUNA |
Author: | La Mishto [ 17 Apr 2008, 00:20 ] | ||
Post subject: | |||
E simplu, mergi frumos la autoitalia, pune-o pe tester, le zici alora sa-ti spuna ce erori ti-a dat, adica niste cifre, si le scrii aici.. cu presupusul e cam greu.. sau daca are careva tester pe aici.. mie imi tremura rau de tot la relanti, daca o acceleram se ducea turometrul si mai jos si abia dupa un timp incepea usor sa accelereze, asta pana la 2500 de ture, dupa 2500 mergea ok. Mi se intampla mai ales in zilele ploioase, la mine mai era si problema ca aveam furtunul dintre debitmetru si corpul clapeta fisurat si tragea aer fals pe acolo, si asta e o pista de urmat.. dupa ce am schimbat furtunul si sonda lambda s-a cunoscut diferenta dar parca tot nu tragea cum vroiam eu si am schimbat si debitmetrul, am pus din nou distributia ca nu era pusa bine, la prima impresie s-a imbunatatit comportamentul, o observ mai mult timp si voi scrie ce concluzii am tras. Ca sa iti dai seama cat de cat daca ai amestecul bun sau nu, o poti lasa 5 minute la relanti si daca are un miros intepator la esapament, daca te face sa plangi langa ea inseamna ca nu amesteca bine, poate fi din cauza bujiilor, a injectoarelor, a debitmetrului, a sondei lambda sau a furtunului de care ti-am zis. daca am gresit cu ceva, astept corectii din partea specialistilor forumului. Ti-am atasat si o poza cu furtunul pe care l-am avut eu fisurat.
|
Author: | alin_mitran [ 17 Apr 2008, 00:33 ] |
Post subject: | |
mersi pt ajutor o sa iau si asta in considerare |
Author: | tnscatalin [ 17 Apr 2008, 09:49 ] |
Post subject: | |
In principiu pare a fi debitmetrul. Daca ne-ai spune si de unde esti ar fi mai usor sa te ajutam . Unii dintre coforumisti chiar se pricep . |
Author: | alin_mitran [ 17 Apr 2008, 10:27 ] |
Post subject: | |
stie cineva daca trebuie sa dau jos arcul cu telescopul sa schimb bratele superioare?.....altfel nu stiu daca iasa surubul |
Author: | alexmirica [ 17 Apr 2008, 11:46 ] |
Post subject: | |
Nu tati, e foaaaaaaaaaaaaaaaarte simplu: - desfaci surubul ala mare care prinde furca telescopului pe bascula - desfaci cu imbus de 10 surubul care prinde furca de telescop - scoti furtunul de frana si toate firele (atentie la cel de ABS, se paradeste usor!) de pe furca - desfaci pivotul bratului superior cu o cheie de 17 si cu o presa scoti pivotul - desfaci cele 4 suruburi de 17 de pe oala care prinde flansa - telescopul cu arc ar trebui sa cada - ansamblul brat superior + flansa se poate scoate apoi usor prin impingerea in sus a ei - cu o cheie de 17 desfaci surubul care prinde bratul superior de flanse Pentru montaj se repeta operatia in ordine inversa, recomand gresarea la greu a bucsilor si a imbinarilor cu vaselina. Succes! |
Author: | alin_mitran [ 17 Apr 2008, 13:04 ] |
Post subject: | |
MULTUMIRI LUI ALEXMIRICA PT EXPLICATII |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |