Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
4x4 sau clasica tractiune pe fata https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3886 |
Page 1 of 4 |
Author: | ahara [ 11 Apr 2008, 17:30 ] |
Post subject: | 4x4 sau clasica tractiune pe fata |
hotarat fiind sa-mi schimb actuala masina m-am hotarat spre o alfa 159 diesel. am primit o oferta de la reprezentanta si m-am cam hotarat la dieselul de 210 cai. nu stiu insa daca merita sa iau 4x4 in echiparea TI sau clasicul disctinctive cu tractiune pe fata? in alta ordine de idei dupa ce am citit pe forumul asta mi-a mai scazut elanul: chiar atatea probleme sunt la masina asta? sau sunteti voi chitibusari si vedeti probleme peste tot? |
Author: | Tupac [ 11 Apr 2008, 17:54 ] |
Post subject: | |
In primul rand nu stiu unde ai vazut tu Alfa 159 2.4 210CP TI 4x4 Aratami-o si mie te rog, ca sa dea naibii de nu o mananc 4x4 este doar 3.2-ul, atat! |
Author: | soso [ 11 Apr 2008, 17:54 ] |
Post subject: | |
Eu am 4x4 in echipare TI si ti-o recomand cu caldura. Cit despre probleme, nu cred ca mai multe ca la altele. Soso |
Author: | soso [ 11 Apr 2008, 17:55 ] |
Post subject: | |
@Tupac: exista optiune 4x4 si pt dieselul de 210CP, chiar daca nu apare in oferta AI. Soso |
Author: | Tupac [ 11 Apr 2008, 17:56 ] |
Post subject: | |
Atunci va trebui sa o mananc Dar este prima data cand aud asa ceva (2.4 4x4) sa stii... |
Author: | soso [ 11 Apr 2008, 17:59 ] |
Post subject: | |
Un link de la nemti: http://configurator.alfaromeo.de/motorw ... d&CMC=140B Soso |
Author: | toshy [ 11 Apr 2008, 18:06 ] |
Post subject: | |
eu am comandat un 2.4 Q4 de anul trecut, chiar daca nu se aducea oficial la noi in momentul ala si mai stiu pe cineva care si-a comandat un 2.4 TI Q4 tot anul trecut si trebuie sa-i vina si lui. exista si 2.4 TI Q4 si am inteles ca de anul asta se aduc oficial si la noi. pe scurt, tot ce are peste 200CP are si 4x4 pentru distinctive, exclusive, sport si TI si pe sedan si pe sportwagon. pentru brera si spider exista doar pe 3.2, probabil din cauza ca Q4-ul de pe diesel este o versiune imbunatatita (a greutatii cel putin) fata de originalul de pe 3.2. pentru my08 si motorizarea de 3.2 are versiunea de Q4 aparuta pe diesel, de aici si scaderea mai mare in greutate pentru 3.2Q4 fata de 2.4Q4. @ahara daca nu te deranjeaza interiorul complet negru (plafon, montanti) suspensia mai tare si rotile de 19" (pneurile costa dublu fata de cat costa cele pe 18" si esti limitat doar la bridgestone potenza si pirelli pzero nero) atunci mergi pe TI. si eu vroiam TI prima data, dar interiorul complet negru nu prea se impaca bine cu claustrofobia mea asa ca a trebuit sa sacrific ceva mai multi bani (sa-mi iau dupa aia rotile de 19" si restul de lucruri misto care vin cu echiparea TI) si nu am ales TI-ul si mai sunt si altele: versiunea 4x4 consuma mult mai mult decat cea cu tractiune fata - daca-mi aduc aminte ei declara un 10l/100km in trafic urban dar am vazut pe alte forumuri oameni care ziceau ca versiunea 4x4 ajunge sa le consume si 17l/100km in oras si mai este si acceleratia, care este cu 0,3s mai mica pana la 100 pentru Q4 si se simte si pentru 0-1000m si la viteza maxima. pentru my08 159 cu tractiune fata vine standard cu un diferential autoblocabil electronic Q2 (adica facut din ESP franand roata care patineaza) care cel putin teoretic face ca tractiunea integrala sa nu fie utila decat iarna... ma rog, eu am ales 4x4 pentru ca drumurile pe care merg eu iarna mai au nevoie din cand in cand si de asa ceva. |
Author: | Tupac [ 11 Apr 2008, 18:31 ] |
Post subject: | |
soso Quote:
Ce sa spun atunci...foarte tare!In cazul asta eu unul as merge pe 4x4 TI sincer. |
Author: | toshy [ 11 Apr 2008, 18:37 ] |
Post subject: | |
apropos, se pare ca cel putin 3.2 Q4 TI nu mai exista, TI-ul merge pe 3.2 doar cu tractiune fata. adica in toate cataloagele (chiar si italia) TI-ul 3.2 nu mai apare pentru my08 cu Q4 |
Author: | georgeg [ 11 Apr 2008, 19:18 ] |
Post subject: | |
Pretul de catalog pentru 2.4 210 CP Q4 TI este pe la 35000 euro cu Tva inclus.Exista chiar si cateva masini in aceasta configuratie ce urmeaza a fi produse si vor ajunge in tara in luna iunie. |
Author: | toshy [ 11 Apr 2008, 19:22 ] |
Post subject: | |
35000 euro cu tva inclus? poate vrei sa zici fara tva... daca e cu tva inclus atunci... eu cand am intrebat porneau de la 37000 euro fara tva... |
Author: | gabrieldima [ 11 Apr 2008, 19:28 ] |
Post subject: | |
fara dubii mergi pe tractiunea integrala,vezi ca exista un topic despre o brera pe acest forum scris de colegul thezapper,vei putea sa vb cu el mai multe legat de decizia ta.eu nici nu as clipi cand as lua decizia asta cu ceva vreme in urma si eu am zis ca nu exista integrala decat pe 3.2,m am pacalit,am dat o bere,dar sa vad cum haleste tupac acum 1.600 kile de fier |
Author: | marius [ 11 Apr 2008, 20:05 ] |
Post subject: | |
Depinde unde stai (s)ahara. Eu unul admit ca exact masinuta asta e in planurile mele de viitor,dar locuiesc in Brasov unde iarna tine 6 luni iar alealalte 6 luni ploua,chiar am nevoie de multe ori de 4x4,iar taxele,asigurarea,consumul unui 3.2 ar crea dificultati in viata de familie. Cat despre TI,sunt pe aceeasi lungime de unda cu toshy : mare pacat ca poti alege o gramada de nuante de culori interioare,cu conditia sa fie negru. Sunt curios si eu de pretul in Romania pentru 159 2.4 jtdm Q4 in echipare de varf. |
Author: | toshy [ 11 Apr 2008, 20:29 ] |
Post subject: | |
merge si cu scaune in culoare cuoio, dar restul tot negru ramane... in orice caz, mai exista o optiune: echiparea sport, care vine cu interior de TI, roti de 17" in 5 spite standard si teoretic are acelasi pret ca si distinctive. |
Author: | ahara [ 11 Apr 2008, 21:35 ] |
Post subject: | |
hai sa lamuresc pe toata lumea: 1.) sunt din Bucuresti, dar ma plimb destul de mult prin tara, cateodata si pe drumuri mai proaste m-am dat la un moment dat cu un golf tdi 4x4 si senzatia data de 4x4 mi s-a parut excelenta 2.) tupac imi pare rau, cu tot respectu', dar daca iau masina asta nu ti-o dau sa o mananci. oferta cu dieselul 2.4, 4x4 echipare TI este de la autoitalia primita de mine pe 10 aprilie. cu tractiune integrala mai apar ca fiind disponibila si echiparea distinctive 3.) imi pare rau sa va dezamagesc cu pretul, dar 2.4 Mjet 210 CP 4x4 TI costa fix 32.750 euro cu toate taxele incluse (distinctiv costa 31.380 euroi) 4.) la consum in tabelul de la autoitalia la tractiunea fata apare 9.2 in timp ce la integrala apare 9.7, din experienta mea cu alte masini asta in bucuresti inseamna cam 12 litri cea ce pare OK 5.) referitor la rotile de 19" 235/40: spaima mea nu e pretul anvelopei ci rezistenta ei. momentan am roti de 18 toli, 225/45 (parca). problema e ca daca "dau" in vreo groapa - in special in transeele construite de videanu, mi se intimpla urmatoarele: daca lovesc cu partea interioara a rotii se indoaie janta si ma costa ~ 80 lei noi indreptatul. daca lovesc cu exteriorul fac "galme" pe anvelopa. ca sa evit galmele mi-au recomandat unii anvelope "run on flat". mi-am luat din astea dar am luat teapa caci au un comportament mizer la viteza. sunt mai dure, se umfla la presiune mai mica si ai impresia ca te dai cu barca cu ele 6.) ref la tractiunea pe fata: momentan am un renault megane 2 diesel de 2 litri 150 cp standard. masina mea a beneficiat de un fel de "chiptuning" de uzina la Dieppe si dezvolta conform celor de la renault 190CP. problema e ca daca accelerez sanatos "rupe" aderenta inclusiv la schimbarea din a 3-a in a 4-a. mai mult canda accelerez de pe loc trebuie sa compensez din volan tendinta masinii de a o lua prin balarii. este exclus sa iei mana de pe volan daca accelerezi puternic. mi-a povestit un prieten ca are aceasi problema pe o vectra OPC de vreo 250 CP pe puntea fata 7.) plafonul negru e intradevar ceva cam dur. n-am observat. |
Author: | radu [ 11 Apr 2008, 22:57 ] |
Post subject: | |
Obligatoriu cumpara varianta 4x4! La un test drive nu iti dai seama, dar in timp o sa vezi ca face toti banii. |
Author: | georgecristian [ 12 Apr 2008, 07:47 ] |
Post subject: | |
ahara Quote: hai sa lamuresc pe toata lumea:
Toate ca toate, dar vorba lui Tupac: Daca echiparea asta consuma 12 in Bucuresti, atunci mi se face si mie foame! Atat consuma masina mea in Bucuresti, 2.4 200 CP. 3.) imi pare rau sa va dezamagesc cu pretul, dar 2.4 Mjet 210 CP 4x4 TI costa fix 32.750 euro cu toate taxele incluse (distinctiv costa 31.380 euroi) 4.) la consum in tabelul de la autoitalia la tractiunea fata apare 9.2 in timp ce la integrala apare 9.7, din experienta mea cu alte masini asta in bucuresti inseamna cam 12 litri cea ce pare OK Felicitari pentru cotatie, mi se pare incredibila! |
Author: | georgeg [ 12 Apr 2008, 13:02 ] |
Post subject: | |
Intr-adevar acela este pretul pentru versiunea 2.4 Q4 TI....29800 pret fara TVA.Ceea ce ar mai fi de adaugat la masina ar fi farurile bixenon(705 euro) si culoarea metalizata(275 euro). Parerea mea este ca e un pret foarte bun pentru o masina foarte dotata, foarte frumoasa si, de ce nu, si practica datorita sistemului 4x4. Comparativ am fost si am luat o oferta de BMW 320D cu piele, xenon, jante 16 si cam atat, pretul fiind undeva la 35000 euro cu TVA. |
Author: | IRBabuin [ 12 Apr 2008, 14:29 ] |
Post subject: | |
Daca nu ai nevoie urgenta de 4x4, cred ca merge si FWD. Masina si asa e pietroi, cu 4x4 se mai adauga ceva kg. Meganu are alta suspensie pe fata, d-aia te lupti cu "torquesteer" (RS are alta jmekerie ca sa contracareze). Astra e si mai catastrofa la capitolul asta, am mers cu Coupe vechi 2.0T si am ramas foarte neplacut impresionat, uneori masina depaseste singura, directia e catastrofa. 159 are brat dublu suprapus care elimina acest fenomen ~ in totalitate, tot se va simti putin pentru ca are diferential "deschis". Adaugam consumul si performantele mai slabe si vedem ca daca nu stai undeva pe la munte, nu prea are sens. |
Author: | toshy [ 12 Apr 2008, 23:08 ] |
Post subject: | |
100% sigur dar doar scaunele sunt cuoio cusute cu ata bej si logo-ul e negru. restul e negru. versiunea sport tot full black sau cu scaune cuoio e, diferenta fata de TI este ca poti sa alegi si alfatex in loc de piele. vezi la configuratorul de la alfaromeo.it unde iti zice ce optiuni de culori interioare sunt. |
Author: | georgeg [ 13 Apr 2008, 12:41 ] |
Post subject: | |
Am vazut si eu configuratia unei masini de drive test ce abia se afla in productie si, intr-adevar, merge si cu piele cuoio la interiorul. |
Author: | ahara [ 30 Apr 2008, 09:01 ] |
Post subject: | dealer |
voi v-ati luat masinile din Romania? de la ce dealer? unul mai neserios decat autoitalia cred ca e greu de gasit: de o luna tot incerc sa ma programez la un test drive si ma tot amana de la o zi la alta. intre timp am renuntat. m-am programat la unul in ungaria (caci to am treaba pe acolo saptamana viitoare). de la autoitalia am vrut doar sa-mi arate si mie o masina "pe viu" nu pe net. chestia asta s-a rezolvat foarte rapid: m-au chemat ieri in militari, la iesirea spre autostrada. surpriza totala insa: in loc de tipul cu care vorbisem ma astepta o domnita - superba cei drept - cu un catalog ca sa-mi arate poze cu alfa 159 caci nu exista nici un model alfa in showroom!!!!!!! oamenii astia chiar vor sa vanda masini? sau ii plateste concurenta - si exista destula - ca sa te dezamageasca io unul nu inteleg nimic din capul astora |
Author: | georgecristian [ 30 Apr 2008, 12:19 ] |
Post subject: | |
E un fapt stiut ca Alfa nu este calul de bataie al AutoItalia! Eu mi-am cumparat 159 2.4 Jtdm de la AutoItalia Showroom in 2006, exact de la dealer-ul de care vorbesti. La vremea respectiva se faceau test-drive-uri (doar cu 2.4 Jtdm ) si tot asa, m-am rugat vreo 2 saptamani de ei. Test drive cu 2.2 JTS era imposibil de realizat! Pur si simplu Alfa nu este o prioritate in vanzari pentru AutoItalia, dar tot nu mi se pare scuzabil acest aspect! Un dealer ar trebui sa aiba macar un 2.2 JTS (cea mai relevanta pt benzina), si cate un 1.9 16v si un 2.4 Jtdm. Normal ar fi sa poti testa orice motorizare, de exemplu 3.2 V6! Suntem totusi in Bucuresti, nu in Campina sau Onesti, no offence! La fel, Autoitalia a organizat anul trecut "Alfa Day", o sesiune de test drive cu acces public pe pista Baneasa promovand o singura motorizare : 2.4 Jtdm cutie manuala si automata. A fost frumos, dar iarasi foarte limitativ. |
Author: | toshy [ 30 Apr 2008, 13:49 ] |
Post subject: | |
oricum, test drive cu alfa la dealerii autoitalia? ce gluma buna... |
Page 1 of 4 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |