Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
mk1 sau mk2 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3879 |
Page 1 of 2 |
Author: | nisulescu [ 09 Apr 2008, 22:37 ] | ||
Post subject: | mk1 sau mk2 | ||
am vazut in mai multe discutii mk1 si mk2... care este diferenta intre mk1 si mk2 ![]() ![]() ![]()
|
Author: | timbo [ 09 Apr 2008, 22:56 ] |
Post subject: | |
mk2 este varianta facelift a alfei 156. A intrat in productie din toamna lui 2003. A ta este mk1. |
Author: | nisulescu [ 09 Apr 2008, 23:06 ] |
Post subject: | |
aha...ms |
Author: | bh00ooo [ 10 Apr 2008, 10:32 ] |
Post subject: | |
Si mai e FL-ul ![]() |
Author: | timbo [ 10 Apr 2008, 10:56 ] |
Post subject: | |
Te contrazic cu VDC-ul. Eu am mk2, si VDC-ul lipseste. |
Author: | bh00ooo [ 10 Apr 2008, 11:04 ] |
Post subject: | |
Hmmmm..... Ce echipare? |
Author: | georgeg [ 10 Apr 2008, 11:13 ] |
Post subject: | |
Dap...pe mk2 nu vine VDC standard in orice echipare.La Impression nu e de exemplu. |
Author: | bh00ooo [ 10 Apr 2008, 11:19 ] |
Post subject: | |
Ce chestie... De curiozitate, Timbo, ASR are? Ai buton de decuplare langa schimbator? Edit: Pe ce piata a fost vanduta msina de noua? |
Author: | tnscatalin [ 10 Apr 2008, 11:28 ] |
Post subject: | |
A mea are vdc si nu e varf de gama (are geamuri spate la manivela si casetofon cu magazie). E mk1 cu facelift interior. |
Author: | bh00ooo [ 10 Apr 2008, 11:40 ] |
Post subject: | |
Daca toti ne-am completa anul si variante de echipare in semnatura ne-am intelege mai ca oamenii... |
Author: | tnscatalin [ 10 Apr 2008, 11:58 ] |
Post subject: | |
Totusi, din cunostintele mele 156 jts(fl interior) au in standard vdc-ul. A mea e fabricata in luna a 6-a 2002 . |
Author: | nisulescu [ 10 Apr 2008, 13:49 ] | ||
Post subject: | |||
a mea este cu fl interior si are si vdc in bord... are si asr... e cam din 12 2002... 2.4 jtd... full mai putin pilot automat
|
Author: | bh00ooo [ 10 Apr 2008, 13:53 ] |
Post subject: | |
E Progression. Peste ar fi Distinctive, comenzi pe volan si piele, eventual navi. |
Author: | Babacu [ 10 Apr 2008, 15:18 ] |
Post subject: | |
Între mk 1 şi mk 2 diferă şi forma la infocenter. |
Author: | Babacu [ 10 Apr 2008, 15:24 ] |
Post subject: | |
Scuze, la mk 1 cu fl interior. |
Author: | uhu [ 10 Apr 2008, 16:38 ] |
Post subject: | |
Mk1 a fost desenata de Walter de'Silva ![]() In 2002 a primit faceliftul interior (motorul de 2.0 JTS il inlocuia pe cel de 2.0 Twin Spark si a aparut si cel de 1.9 JTD 16V (140 Cai) iar 2.4 JTD a fost impins la 150 de cai) In 2003 a aparut mk2 care a primit si o schimbare la exterior. Mk2 a fost desenata de Giorgetto Giugiaro. La mk2 , 1.9 JTD a ajuns la 150 de cai iar cel de 2.4 a primit 20 de valve, dezvoltand 175 cai. |
Author: | Dany [ 10 Apr 2008, 17:15 ] |
Post subject: | |
Din cate stiu eu motorul 1.9 JTDm 16V de 140CP a fost introdus o data cu facelift-ul exterior si nu exista pe 156 in varianta de 150CP. |
Author: | timbo [ 10 Apr 2008, 17:15 ] |
Post subject: | |
bh00ooo Quote: Ce chestie... De curiozitate, Timbo, ASR are? Ai buton de decuplare langa schimbator?
Nu are nici un fel de control al tractiunii si/sau al stabilitatii. In consecinta nu are nici buton de decuplare. De noua a fost vanduta in Germania si de noua (doar cu ani vechime, nu si km) am luat-o si eu de la un Fiat Niederlassung. Edit: Pe ce piata a fost vanduta msina de noua? uhu Quote: La mk2 , 1.9 JTD a ajuns la 150 de cai
1.9jtd-ul de pe mk2 a fost montat si in versiunea de 140 cai, si 150 cai in varianta euro 4.Dany Quote: Din cate stiu eu motorul 1.9 JTDm 16V de 140CP a fost introdus o data cu facelift-ul exterior si nu exista pe 156 in varianta de 150CP.
jtd-ul de 140 de cai a fost montat si pe 156 mk1 fl . Varianta de 150 cai exista si pe 156 fiind acelasi motor de pe 147mk2, 159 si GT.
|
Author: | AndreiSW [ 08 May 2008, 21:27 ] |
Post subject: | |
Sincer...eu prefer bordul de la mk1, din mai multe motive : volanul, consola etc. Si nu e cazul clasic cu "vulpea si strugurii" ![]() |
Author: | nisulescu [ 08 May 2008, 22:01 ] |
Post subject: | |
![]() ![]() |
Author: | rutamircea [ 09 May 2008, 16:24 ] |
Post subject: | |
AndreiSW Quote: Sincer...eu prefer bordul de la mk1, din mai multe motive : volanul, consola etc. Si nu e cazul clasic cu "vulpea si strugurii"
subscriu...face lift exterioe..super..interior..nope...decta poate lipsa la dublucliatronic..dar si ala se tree cu vederea![]() bafta |
Author: | AndreiSW [ 09 May 2008, 17:34 ] |
Post subject: | |
Dublu climatronic am avut pe un Rover 75 si mie mi s-a parut un moft. Aaa...ca se simte diferenta de temperatura pe cele doua zone....asta da...dar sa nu va inchipuiti ca unul sta in cojoc si celalalt in tricou. P.S. Scrieti frate romaneste, lasati dracu limbajul asta de mirc pt ca e tare enervant ! |
Author: | nisulescu [ 09 May 2008, 18:05 ] |
Post subject: | |
![]() ![]() PS. nu o sa mai fac astfel de comentarii dar am fost un pic nervos |
Author: | Babacu [ 09 May 2008, 18:23 ] |
Post subject: | |
Să mai sari litere din cauza vitezei sau să apeşi alte taste decît cele dorite e scuzabil şi, într-adevăr, nu reprezintă limbaj mirc. Dar scz, rpd, dak k şi alte mizerii d-astea sînt limbaj mirc! Şi conform regulamentului forumului acest tip de limbaj este interzis. Şi, da, trebuie să fii atent la fiecare cuvînt pe care îl scrii! |
Author: | nisulescu [ 09 May 2008, 18:32 ] |
Post subject: | |
am inteles... dar iti spun sincer nu cred ca am vorbit de 2 ori in viata mea pe mirc...asa m-am invatat sa vorbesc mai repede pe messenger... pur si simplu imi mai scapa si mie... am vazut cuvintele si pe viitor sper sa nu mai gresesc... dar este frumos sa vorbesti "calm" cu omul daca greseste si sa ii arati unde ce si cum (cum faci tu madkat)...nu sa te "rastesti " la el... oricum... mersi pentru sfat... greseala este omeneasca... dar poate sunt unii care nu gresesc... bravo lor... eu sunt om... nu robot |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |