It is currently 01 Feb 2025, 11:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
 Post subject: indicator motorina
PostPosted: 31 May 2007, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Mi-a cazut acul de la motorina si mi s-a aprins becul ala galben si amenintator :)
Faza e ca prima data am zis ca o fi rezervorul spart, insa m`am oprit in peco si mi-am facut plinul, intrand doar 24 l, adica ce consumasem de la ultimul plin...
So...ce poate sa fie ? :thinking:

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2007, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Plutitorul spart. Intra motorina in el, se egalizeaza densitatile si coboara pe fundul rezervorului (nu mai apare nici o forta arhimedica "," care sa-l tina la suprafata). Si din pacate am inteles ca plutitorul la motorina la alfa face corp comun cu pompa de motorina. Ceea ce nu e bine :( . Alta varianta ar fi ceva contact/fir sau vreo alta componenta ce face parte din transmiterea informatiei pana la indicator.

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
tnx timbo; sa speram ca este doar un contact...

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Da, sa speram. Intre timp m-am uitat prin eper , si apare si plutitorul ca reper separat. Acum problema e daca se si poate aduce tot asa. in eper plutitorul singur costa 57 eur (pt modelul meu, dar cred ca e cam acelasi lucru, daca nu exact acelasi ), pompa cu totul 220 :shock: Imi pare extrem de mare pretul plutitorului comparativ cu cel al ansamblului intreg. Oricum, trebuie tinut cont ca asta e pretul de eper, la noi cine stie cat pot sa ajunga :( .
Daca totusi plutitorul ar fi problema, batem in lemn, ar mai exista o metoda mai putin conventionala, care eu am aplicat-o la un plutitor de dacie, si anume lipitul lui. Si aici ar fi doua variante: plutitorul e din plastic sau din tabla usoara.
Daca e din plastic merge lipit in felul urmator:
- Se extrage cu ajutorul unei siringi cu ac in varf TOATA motorina din plutitor. Daca nu iese toata il lasi mai mult timp la scurs.
- Iei un letcon (ciocan/pistol de lipit) si topesti frumos si cu atentie putin din plasticul din jurul fisurii, printr-o miscare ce va duce la fixarea plasticului topit pe fisura astfel incat o va astupa. Trebuie avuta mare atentie, ca nu cumva din exces de zel sa topesti plasticul atat de mult incat sa patrunzi cu ciocanul de lipit in interiorul plutitorului. Daca se intampla asta nu mai e nimic de facut, si trebuie inlocuit.
In cazul acesta, masa plutitorului nu va fi modificata in nici un fel, si daca in interiorul lui nu va ramane deloc motorina, va indica foarte precis
Daca e plutitor metalic e mai complicat.
La fel se goleste de motorina. Apoi zona cu fisura trebuie bine uscata, si mai apoi curatata cu un smirglu fin. Acum intervine momentul decisiv: cositorul (de pe acelasi ciocan de lipit de la pasul de mai inainte) prinde sau nu. Daca nu prinde, asta e . Daca prinde, acoperi frumos fisura cu un strat de cositor. Se lasa sa se usuce (1-2 mins), dupa care e gata. In cazul acesta, cel putin teoretic, masa plutitorului creste, astfel va indica putin mai putina motorina. Nu cred ca sensibil, dar strict teoretic se intampla. Plutitorul meu de la dacie era de tabla, l-am lipit prin al doilea procedeu si a rezistat vreo 5 ani.
Nota: motorina/vaporii de motorina nu se aprind de la temperatura letconului, ci doar de la o eventuala scanteie. De aceea e recomandata folosirea unui ciocan si nu a unui pistol de lipit. Se intelege ca operatiunea nu se va desfasura deasupra rezervorului, e vorba de eventualii vapori ramasi pe plutitor.
Sper sa fi scris postul asta degeaba, si sa fie vorba doar de un contact intrerupt. Daca indicatorul a cazut f repede, brusc in 1-2 sec si nu progresiv varianta cea mai probabila e cea optimista. Pentru a se umple un plutitor fisurat e nevoie de putin mai mult timp (nu are de unde sa apara un orificiu asa de mare incat sa fie posibila umplerea intregului plutitor intr-un timp asa de scurt).

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 08:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
pompa de combustibil se scoate foarte usor, asa ca se poate folosi si autogenul :lol:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
ala sa`l folosesti tu cand iti sudezi rezervorul de benzina, dupa ce ti`ai facut plinul :twisted:
timbo, tnx again; astazi probabil ca o sa vad care`i buba.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
ca sa demontezi pompa de combustibil trebuie :
- scoasa bancheta spate;
- desfacut 4 suruburi , capac protectie pompa combustibil;
- scos conector electric;
- scos cupla ( stut teava) combustibil;
- desurubat capac fixare pompa pe rezervor;
- scoatere pompa din rezervor.

montarea, inn ordine inversa demontarii.

spor la treaba !

PS: plutitorul sondei litrometrice este pe lateralul pompei, este din plastic si atarna de o tija metalica. sa nu te sperii cand ai sa vezi cat de mare este pompa :lol:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
REZOLVAT. Va multumesc pentru informatii; chiar daca am rezolvat`o la alex la garaj posturile voastre si telefoanele lui silviu mi`au fost de ajutor.
Problema era la un kkt de fir din pompa care era intrerupt. Deh..s-a intrerupt cel mai probabil de la gropi....zdruncinaturi...etc....
ps: mai are rost sa va spun ca a durat vreo 7 ore operatiunea ? :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Mda, noroc ca a fost asta problema!

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 21:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Bine ca s-a rezolvat.
PS: Din cele 7 ore 6 au fost remontatul de cateva ori a banchetei :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
:lol:
chiar era nevoie sa le spui la baieti asta ? :lol:
...apropos, pt cei care nu stiu masina lui dragos, are un 156 2.0 ts MK1 ...gri cu piele rosie .... volanul e si el combinatie de piele neagra cu rosie...schimbatorul la fel...pana si consola e vopsita in ton cu tapiteria...ce mai, super misto masina...ca sa nu mai zic si de jantele OZ cu care e echipata ;)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Hmm, ar fi interesant sa puna niste poze . Si a mea e gri pe dinafara, si ma bate gandul cand o sa am ceva bani pe care nu o sa mai am unde-i pune sa mi-o imbrac in piele. Initial ma gandeam sa o imbrac in piele neagra, dar as fi curios sa vad cum merge combinatia gri/rosu ,adevarul este ca e mult mai interesanta decat un monoton negru.

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Ia, hai sariti cu pozele!! :shock:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Mr.D Quote:
REZOLVAT. Va multumesc pentru informatii; chiar daca am rezolvat`o la alex la garaj posturile voastre si telefoanele lui silviu mi`au fost de ajutor.
Problema era la un kkt de fir din pompa care era intrerupt. Deh..s-a intrerupt cel mai probabil de la gropi....zdruncinaturi...etc....
ps: mai are rost sa va spun ca a durat vreo 7 ore operatiunea ? :)
:lol: :lol: :lol: nu vreti sa va inchipuiti macar cum astazi mr D si a demontat juma de masina ca sa rezolve problema intreband la fiecare 10 minute daca acei italieni.. :lol: erau atat de tampiti incat sa lucreze juma de zi ca sa faca o verificare in pompa de carburant :haha:

p.s. dupa ce m a blestemat pe mine ca am avut dreptate si a demontat bancheta spate degeaba

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 03:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Lasa ca i-a prins bine munca fizica ;)
Si mi-a prins si mie bine, ca acuma stiu cum se scot scaunele si tapiseria, sa trag fir pina in portbagaj sa mut bateria acolo.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 08:50 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
chestie ciudata. azinoapte am fost si am facut plinul la masina. era aproape gol rezervorulfiind avesrtizat cu vreo2 km inainte LIMITED RANGE. au incaput 56 de l de motorina.
cand am pornit masina am resetat km/computer bord si surpriza. acul indicator statea tot pe gol la matorina cu ledul aprins iar in computerul de bord imi arata limita de km 78. abia dupa 38 km prin oras cu mai multe opriri/porniri frane, curbe, pante, rampe, acul la motorina s-a dus pe full. asta s-a intamplat cam intr-o ora.
ma uitam la acul ala si il vedeam cum urca incat-incet spre full cu cat mergeam mai mult(ar fi ideal nu-i asa :D ) dar ma uimise chestia asta adica la celelalte masini cand plecam din peco indicatoarele ori aratau corect ori nu aratau deloc.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
junioare, sa stii ca ar mai fi o problema..in pompa de benzina/motorina se acumuleaza mizerie si se depune pe un rahatzel de metal, pe care se misca un alt rahatzel, tot de metal (nu ma intreba cum se cheama de fapt ca nu pot decat sa`ti dau nr. de tel a lui mirica).

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
:lol: RAHATEL DUBLU

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2008, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
alfajunior Quote:
chestie ciudata. azinoapte am fost si am facut plinul la masina. era aproape gol rezervorulfiind avesrtizat cu vreo2 km inainte LIMITED RANGE. au incaput 56 de l de motorina.
cand am pornit masina am resetat km/computer bord si surpriza. acul indicator statea tot pe gol la matorina cu ledul aprins iar in computerul de bord imi arata limita de km 78. abia dupa 38 km prin oras cu mai multe opriri/porniri frane, curbe, pante, rampe, acul la motorina s-a dus pe full. asta s-a intamplat cam intr-o ora.
ma uitam la acul ala si il vedeam cum urca incat-incet spre full cu cat mergeam mai mult(ar fi ideal nu-i asa :D ) dar ma uimise chestia asta adica la celelalte masini cand plecam din peco indicatoarele ori aratau corect ori nu aratau deloc.
@alfajunior-> ai mai avut aceasta problema,ca si mie mi s-a intmplat azi de dimineata.A durat vreo ora pana acul a ajuns la full.

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2008, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Din martie de cand am masina mi s-a intamplat si mie de vreo 3 ori. Doar la alimentare plin-ras de la gol-vapori (70 km autonomie si becul aprins de juma de zi).
Problema asta o pun in aceeasi categorie cu sonda de nivel de ulei care imi afiseaza Low Level - Go To Dealer odata pe luna.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject: Problema e cronica ....
PostPosted: 01 Apr 2008, 09:01 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
La 1.9 JTD m jet-ul meu tot 156, imi face figuri indicatorul....E rezervorul gol si cand pornesc motorul sare acul pana la plin, dupa care scade treptat in vreo 15 minute la valoarea reala....
Atunci cand e plin insa tinde spre zero (ca la matematica limitele :lol: :lol: daca imi mai aduc bine aminte)
sincer nu stiu ce are....Daca ar fi gaurit plutitorul atunci nu ar sari de la 0 la full atunci cand mai am numai 70 de km de facut.
aaa si inca ceva, mie nu imi arata compul cat mai am de facut, adica la 70de km imi zice limited range si dupa nu mai zice nimik....Nu vad numai liniute in loc de km la Limited range, obisnuit fiind cu skoda si audiul care imi aratau "generos" ca mai am 10 km pana la pompa (acuma putea sa fie si 0 km daca o calcai brusc vreo 5 secunde :lol: :lol: )
Poate ca nu e de la plutitor ci de la computerul de bord habar nu am ....stie careva ???


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2008, 09:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu ai o masa pe-undeva - de verificat.
Saritul la plin la pornire e simptom de masa flotanta...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2008, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Subscriu doar ca sa te pot intreba fara sa fiu chiar off-topic: Ai fost cu Skoda pana la 10 km range??? Dude, ai nervi de otel 8)

Serios vorbind, indicatorul de autonomie e cel mult orientativ, am impins un septar un Satu Mare pana pe trotuar pentru ca capra vedea 35 de km pe bord si nu stia de ce tzaraie masina disperata. Evident ca motorul i se oprise de cateva zeci de secunde :))

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Apr 2008, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
mai in legatura cu masa cred ca o sa merg la ceva electrician sa vad ce si cum...ca odata cu fluctuatia indicatorului fluctueaza si range-ul de pe compu de bord direct proportional ....foarte interesant haha

In legatura cu skoda aia pe care am stapanit-o 4 ani 1,,6 i 102 CP am mers cu ea si cand avea 0 km pe bord de facut .....Never in my life nu am ramas fara benzina numai cu Oltena mea ...de acuma 8 ani. Acu se la skoda statea sub zona rosie, sprijinit de pinionul negru ...ultimul...


Top
   
 Post subject: indicator
PostPosted: 11 Apr 2008, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2008, 23:33
Posts: 20
Location: Slatina
sal voua.am o alfa 156 diesel.de cateva zile am o problema.ex.bag motorina si nu mi se aprinde ledul la ceas si nici indicatorul nu coboara.dar dupa cateva ture si opriri/porniri indicatorul e la 0 si ledul sta aprins-asta in cazul in care nu bag ffffff multa motorina.dak opresc masina, apoi la repornire uneori nu mi se mai aprinde.nush ce ar putea avea.precizez ca acum o saptamana am desfacut consola principala-e posibil sa fi miscat ceva pe acolo?sau o fii plutitorul?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited