It is currently 18 Apr 2025, 22:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: moare motorul
PostPosted: 11 Mar 2008, 15:57 
Offline

Joined: 08 Nov 2007, 19:27
Posts: 14
Location: Bucuresti
Am o Alfa 155 1.8 TSpark, an 1995, 93KW, si am o problema. Dintr-o data motorul nu mai trage, nu se mai accelereaza si nici la relanti nu mai sta. Tin sa precizez ca pana la problema asta pornea de la sfert de cheie. Am schimbat bujiile, filtrul de benzina. Degeaba. Am dus-o la mecanic, mi-a curatat injectoarele(sunt OK le-a verificat), am schimbat senzorul de turatie si degeaba. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie din distributie,dar aici am o mare problema. Distributia e pe lant si nu avem nici un semn cum se pune la punct.

A mai umblat cineva la distributie de Alfa 155 1.8 TSpark pe lant? Stie cineva cum se procedeaza? Astept rasp.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
si la mine problema e asemanatoare, dar stiu sigur ca e distributia de vina, nu e pusa ca lumea la punct.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:15 
Offline

Joined: 08 Nov 2007, 19:27
Posts: 14
Location: Bucuresti
Pai si stii sau mecanicul tau stie cum se face?
E tot pe lant?
La mine nu are nici un semn pe-acolo care sa te indrume?
ce e de facut?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
ai pus masina pe tester?
acolo e destul de simplu sa-si dea seama care e problema.
completeaza te rog profilul si cu orasul de unde esti ca sa te puteam ajuta cu sfaturi unde sa mergi


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:53 
Offline

Joined: 08 Nov 2007, 19:27
Posts: 14
Location: Bucuresti
La ce tester te referi?
Eu am dus-o la mecanic pt ca nu mai tragea, nici nu mai vroia sa porneasca, nu stiam sigur ca e de la distributie. Am crezut ca e de la senzorul de turatie pt ca nu se mai tura bine. Am schimbat senzorul de turatie, bujii, filtru benzina. Mecanicul a incercat si debitmetrul si regulatorul de aer si sunt OK. E din cauza avansului, dar problema e ca neavand nici un semn pe-acolo ca sa stie cum s-o puna la punct e cam greu s-o faci la plesneala.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
ti-am scris pm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 17:59 
Offline

Joined: 08 Nov 2007, 19:27
Posts: 14
Location: Bucuresti
K ms un nr de tel ceva?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Poate va aparea si userul Gabi Dima sa te sfatuiasca ce si cum,le stie pe astea cu 155 cu ochii inchisi. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: moare motorul
PostPosted: 12 Mar 2008, 07:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
AndaLogan Quote:
Am o Alfa 155 1.8 TSpark, an 1995, 93KW, si am o problema. Dintr-o data motorul nu mai trage, nu se mai accelereaza si nici la relanti nu mai sta. Tin sa precizez ca pana la problema asta pornea de la sfert de cheie. Am schimbat bujiile, filtrul de benzina. Degeaba. Am dus-o la mecanic, mi-a curatat injectoarele(sunt OK le-a verificat), am schimbat senzorul de turatie si degeaba. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie din distributie,dar aici am o mare problema. Distributia e pe lant si nu avem nici un semn cum se pune la punct.

A mai umblat cineva la distributie de Alfa 155 1.8 TSpark pe lant? Stie cineva cum se procedeaza? Astept rasp.


1.se invirte motorul pina ce pistonul 1 ajunge la PMS (punct mort superior) , ar fi bun un comparator pentru exactitate
2.semnele sunt in partea opusa fata de pinioanele(rotilor dintate pe care angreneaza lantul de distrib.) axelor cu came cite unul marcat pe fiecare ax in parte si cite unul pe partea fixa de sustinere al fiecarui ax cu came
in mod normal cind pistonul 1 e la pms cele doua perechi de semne ar trebui sa fie aliniate ,trebuie sters uleiul de pe acolo si se pot vedea

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 09:07 
Offline

Joined: 08 Nov 2007, 19:27
Posts: 14
Location: Bucuresti
ms mult de indicatii. o sa-i spun si vedem daca vom reusi. Mecanicul meu zice ca se vad 2 semne pe-acolo dar cica si-ar mai fi bagat cineva nasul inainte pe-acolo si par a fi facute cu dalta de un neprofesionist. Vom vedea si va tin la curent. Multumesc de sfaturi.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited