It is currently 17 Apr 2025, 07:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 08 Feb 2006, 02:56 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
PRIETENI

am deschis acest nou topic pentru ca azi am ajuns cu masinuta mea la dyno test :x
sincer eram convins ca problema mersului sugrumat al motorului este din filtru......prin urmare am luat decizia de a l schimba cu unul nou.
ajuns acolo am fost poftit inainte sa mi cheltui banii pe bancul de test.
surpriza a fost pentru mine ca asa prost cum merge inca mai am 125 caluti din 130 <asta daca motorul,care a fost schimbat este un 1.8 si nu un 2000 cum mi a spus alex dupa ce l a verificat dupa serie>
sincer va invit pe toti sa spuneti daca si cand ati avut probleme de acest gen si cati dintre voi ati facut testul dyno ca sa aflati exact pe ce va bazati cand dati o talpa :)

p.s. o copie a testului va fi disponibila curand pentru voi toti aici pe forum,o va posta administratorul.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 03:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Iata copia dyno-sheet-ului aici.
Hai sa tragem concluziile!
Io iti zic, doar am mers cu tine, ceva iti "gatuie" motorul. Azi mi-ai zis ca ai motor de 2.0 de la o alta masina, calculatorul e de 1.8, debitmetrul de '93. Stai, nene, ce ai acolo sub capota? O "corcitura" de Alfa? No offence, crede-ma! :tomato: Cel mai bine e sa iti faci un remap/reflash astfel incat sa readuci motorul la parametrii normali de functionare. Io personal ma mir :headscratch: ca iti merge asa de bine motorul in conditiile astea si masina trage inca bine!!! :run:
Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 03:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pay chiar discutam cu gabriel pe mess ast-noapte (deh, n-aveam nici unul somn) ca motorul poate fi 2.0 dar cutia este pt 1.8 si bine ai adaugat tu toata electronica, nemaivorbind de bujii filtre si alte kestii care posibil ii gatuie motorul..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 04:08 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
hai sa explic ca sa intelegeti ce am sub capota
1 motor de provenienta necunoscuta posibil 1.8 sau 2000,sigur anul este 1993
2 debitmetru +calculator de la o alfa cu motor de 2000,an 1995<nus cate valve,probabil 16,voi afla>
si dupa sapaturile care le am facut am aflat ca in 1993 nu se produsese un motor 2000 16 valve decat pentru q4 cel de 190 hp,deci tind sa cred ca singura varianta ramane un maxim 2000 8 valve 144 hp sau este un 1.8 8 valve 129 hp care este turat din calculator mai mult decat ar trebui


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 04:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15288
Car: 115/960
Location: Bucuresti
inca te astept cu codul motorului pe PM :wink:

Lateredit: cat ai platit pt dynotest ?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 04:15 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
roaga l pe alex eu nu l am luat,sorry am fost pe fuga rau azi :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2006, 17:09 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
deci, continuati cu topicul asta sau nu? ca devenea interesant...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2006, 17:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Continuam..cand vom avea finante de un test (eu cel putin) :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2006, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
sorry,am postat in alta parte,concluziile....
deci,motorul este 1.8 si singurul lucru care tre sa ne mire este ca din 93 si pana acu a pierdut doar 4 caluti,dyno testul mi a dat 124.5 cai
problema ar fi ca dupa ce ati mai auzit,vazut pe forum,aia este puterea la roti nu la volanta deci......... x files :shock: ,in continuare nu stim ezact cati caluti necheaza :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Apr 2006, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu stiu... cert este ca mi s-au invartit rotitele in cap si lucrez la o varianta de masurare indirecta a puterii la volanta in functie de anumiti parametri. Nu stiu daca o fi buna ideea, o sa vad la probe.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2007, 22:08 
Offline

Joined: 07 Aug 2007, 18:07
Posts: 24
Location: BUCURESTI
207 cai / 310 nm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2007, 13:53
Posts: 27
Location: romania\italia
Intrebare: motoarele de 1.5L pe carburatie, ce echipeaza Alfa 33, ce putere au? Am auzit ff multe variante. Aceeasi intrebare pt 1.7, tot carburatie.

_________________
164 v6tb super
166 v6tb super


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 15:19 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
1.7-le pe carburatie parca avea in jur de 137CP....sau ceva de genul.. :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2007, 13:53
Posts: 27
Location: romania\italia
Mai greu 137 CP...parca atat sau chiar mai putin (132) avea QV-ul 1.7 16V pe injectie.

_________________
164 v6tb super
166 v6tb super


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 16:49 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mda..132 are QV-ul...
Naibii..nu mai stiu cat are pe carburatie, dar parca avea mai mult....
:?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Mar 2007, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2007, 13:53
Posts: 27
Location: romania\italia
Daca e sa vedem topul dorintelor, se observa ca 1.7 QV conduce detasat. Am vazut pe undeva pe forum ce ar fi vorba de 112 CP pt 1.7 8V carburatie, dar veau sa fiu sigur. Atunci cand o cumpar, nu am decat talonul, iar astia de la RAR sunt dusi cu capul. Pe talonul Fordului Sierra mi-au trecut indicativ de pe 2.0 V6 de Granada, motor care are numai 90CP (66kW), iar puterea in schimb era trecuta corect , 85kW(115CP) putere corespunzatoare pt ce era pe masina, un 2.0 4 linie pe injectie...Deci au comis-o la tipul motorului...si nu sunt singurul caz, deci taloanele nu prezinta incredere.

_________________
164 v6tb super
166 v6tb super


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 Dec 2007, 12:32
Posts: 39
Location: Bucuresti
am facut si eu ieri un test de caluti si spre uimirea mea mi-a dat doar 106 din 120 cat ar fi trebuit sa aiba :cry:
tipul de acolo mi-a spus ca ar putea fi de vina 1) bujiile; 2) ca ar fi fost admisia calda;
voi ce spuneti ?
din ce cauza ar mai putea fi?
ca vreau o aduc la 120 cum ar trebui :wink:

_________________
147 1,6 120CP 2003 BRUNETA


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Feb 2008, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
daca tot se pune intrebarea cati cai avem de fapt...
dau exemplul meu.... 1.9 JTD, 105 CP
si acum intrebarea... 105 CP cu motorul in sarcina????? sau nu???
adica am 105 CP la roata???? sau 105 CP la volanta????


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Din cate stiu eu in Germania puterea motoarelor este masurata conform normei DIN, care inseamna puterea la volanta.

Insa standardul eurpoean e 9768-EC, care e similar.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 08:48 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
de asta imi era teama :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 09:55 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
sper sa te ajute :
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=591
daca ti-au iesit 100cp eu zic ca nu e ok - observi ca pierderile pe transmisie la alfa sunt mici - 5%.
sa nu uitam insa si calitatea indoielnica a dyno-urile existente in acest moment in Romania. Eu zic ca ar trebui sa simti la volan daca mai ai 120cp sau daca ai 100 (e diferenta destul de mare)

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Hmm.. acolo zice ca s-a folosit benzina de 95.. :thinking:
Totusi, bun site-ul ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 13:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Bun o fi, insa eu nu vad cum de au in lista aia masini cu cistiguri in transmisie, mi se pare cel putin ciudat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 19:38 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
nu aia auzit de masini declarate cu puteri mai mici decat realitatea ? ei acolo masoara masini stock si le compara cu datele oferite de producator. :roll:

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ba da, normal ca unele masini sunt declarate cu puteri mai mici, dar parca acolo e ceva dubios, stiu site-ul ala de multa vreme si mereu mi s-a parut ciudat ca sunt multe masini cu puteri peste cele declarate, si asta la roata. Adica una e sa declari cu 10-15CP in minus, alta e sa declari cu 20-25% in minus.
In fine, sunt eu mai sceptic de fel, prefer sa folosesc dyno pentru a observa diferente intre before si after, nu pentru bragging right.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited