Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

alfa mea!!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=328
Page 1 of 2

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 13:22 ]
Post subject:  alfa mea!!

Salut! De curand m-am inscris si eu in clubul vostru si acum mi-am facut niste poze la masina si mi-am zis sa v-o arat si voua sa va dati cu parerea :) ! Este o alfa 147 1.6 t.spark var de 105 cai. De o luna incoace sunt tot in lucru cu ea si la muzica si motor si exterior si nici cum nu termin nika :lol:

La exterior am adaugat un kit de la ms design de la care mai trebuie sa primesc pragurile :D si niste jante Dezent T pe 17'' asa mai maricele :D
In interior am modificat muzica pe care o aveam cand am fost la db drag in oradea si acum am 2 difuri pioneer de 3000w si o statie solid audio de 1500 rms precum si un condeu hifonics sa nu imi stric bateria :lol: putin cam mic dar o sa-l inlocuiesc in viitor cu unul dietz de 10F.(hifonics-ul are 1F)
la motor nu am pus numai un filtru de aer sport de la k&n special pt. alfa dar am impresia ca ajunge apa la el in locul in care l-am pus si nu prea merge numa in plaja de turatii mari la turatie mica parca se ineaca poate ma ajutati cu un raspuns. eu cred ca din cauza evacuarii la care nu am umblat deloc inca....:)
Astept sugestii si pareri :) nu prea rele sper!

Attachments:
alfa2.JPG
alfa2.JPG [ 92.3 KiB | Viewed 2422 times ]
alfa spate.JPG
alfa spate.JPG [ 82.99 KiB | Viewed 2422 times ]
alfa lateral.JPG
alfa lateral.JPG [ 73.91 KiB | Viewed 2422 times ]
alfa fata.JPG
alfa fata.JPG [ 71.64 KiB | Viewed 2422 times ]
alfa1.JPG
alfa1.JPG [ 80.43 KiB | Viewed 2422 times ]

Author:  WLF [ 19 Apr 2006, 13:33 ]
Post subject: 

Pe bara fatza ai aplicat o fusta? Sunt facute la baietii aia din zona voastra care lucreaza in fibra? Am vazut pe un BMW un spoiler facut acolo si era identic ca cel original de M3.
Praguri nu sunt si pentru 156?

Cred ca filtrul de aer iti trage aer cald de la motor, de aia se cam ineaca.

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 14:14 ]
Post subject: 

nu, spoilerele sunt din plastic poliuretanic originale de la ms design am un catalog si pot aduce sunt si pentru alfa156 chiar faine de tot. fibra pe drumurile noastre e bataie de joc pe masina crede-ma fiindca si eu am modificat masini intr-un timp :) nu prea cred ca ia aer cald, deoarece ii sub farul din stanga jos cam in drept cu bara ori nu are aer suficient ori se ridica praf si umezeala nush ce sa zic is in dilema. inca ceva ce parere aveti? dc pui arcuri sport pe suspensie originala nu o strica? eu asa cred :?

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 14:16 ]
Post subject: 

da sunt aplicate peste spoilerele originale am uitat sa-ti raspund :D

Author:  WLF [ 19 Apr 2006, 14:17 ]
Post subject: 

Zi-mi cat costa niste praguri de 156.

Imi place cum vine buza aia de sub bara. Mie mi s-a parut ca e aplicata peste bara originala.

Ti-ar trebui niste evacuari misto.

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 15:35 ]
Post subject: 

cam asa ma gandesc si eu in ultima vreme! de aia am si pus abtibilde in caz ca ma plictisesc sa le dau jos :D aia ii aplicata peste spoilerul original un bandou.pragurile de alfa156 is 475+tva o caruta de bani da merita ca le aplici peste caroseri cu adeziv dc vrei le dai jos plus ca is mult mai rezistente decat alea de fibra :)

Author:  Tupac [ 19 Apr 2006, 15:42 ]
Post subject: 

Yep, frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos ;)
Si da mai repede flacarile alea jos ca nu esti Ana Lesko :lol:

Author:  ALXege [ 19 Apr 2006, 15:48 ]
Post subject: 

dargutsa masina, frumos kitul (imi place pt ca este finuts..), insa mie personal nu imi plac deloc vinylurile..
Cat costa prelungirea lunetei? Asa ceva mi-ar placea si mie..

Legat de filtrul de aer intra la sectiunea de tuning si citeste topicul lui aiculedtzu, explica destul de bine cateva chestii legate de subiectul asta.

Anyway, si eu am exact acelasi motor ca si tine, iar modificarea lui mi se pare o investitie destul de proasta, pentru ca dupa modificarile "light" sa le spun asa abia ajungi la 120cp, adica vei fi egal din punct de vedere al performantelor cu un 1.6 T Spark stock, versiunea cu variator :?

Succes in continuare cu modificarile, pune niste poze si cu linia audio :wink:

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 16:06 ]
Post subject: 

da care ii faza cu variatorul ala ca nu inteleg sa poate pune si pe astea cu motor ca al nostru sau nu? hai ca m-ati innebunit cu flacarile alea aveam in minte sa le dau jos da acum chiar ca le dau :lol: faza ii ca oricum nu cred caface mare lucru o evacuare si un filtru da imi place sunetul pe care il face ii super misto. o sa fac niste poze cand o sa fie gata deocamdata is in lucru.o sa pun niste poze cu linia veche imediat[/img]

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 16:12 ]
Post subject: 

cam asa arata muzica inainte!

Attachments:
DSC02551.jpg
DSC02551.jpg [ 159.89 KiB | Viewed 2380 times ]
DSC02550.jpg
DSC02550.jpg [ 138.43 KiB | Viewed 2380 times ]

Author:  aiculedtzu [ 19 Apr 2006, 17:51 ]
Post subject: 

ar17maf Quote:
nu prea cred ca ia aer cald, deoarece ii sub farul din stanga jos cam in drept cu bara ori nu are aer suficient ori se ridica praf si umezeala nush ce sa zic is in dilema. inca ceva ce parere aveti? dc pui arcuri sport pe suspensie originala nu o strica? eu asa cred :?
Daca filtrul K&N este pozitionat unde spui tu, adica sub farul stanga jos (sub cutia cu sigurante) inseamna ca este extrem de aproape de galeria de evacuare , deci trage aer cald garantat. Stiu deoarece am avut si eu filtru K&N pozitionat acolo si nu mica mi-a fost mirarea cand pe dyno imi lipseau aproximativ 10 CP !!! Ulterior i-am gasit un nou loc unde era ferit de aerul cald si calutii s-au reintors.

In legatura cu arcurile sport, eu am deja aprox. 30.000 km cu un set H&R (-40mm) si amortizoarele sunt perfecte. La fel si bucsele, sunt toate OK. Nu bate, nu troncane nimic.

Si nu in ultimul rand, bine ai venit pe forum! Ai o masina frumoasa dar da jos actibildele alea rosii.

Author:  ar17maf [ 19 Apr 2006, 18:54 ]
Post subject: 

pai si care ii locul ala miraculos in care ii filtrul de aer? si i pus mult sub farul stanga cam in dreptul barii zi unde ii al tau dc vrei?
si unde ai fost la dyno dc nu is prea curios. pai atunci cred ca imi comand si eu un set ms orikum de informatii.

Author:  aiculedtzu [ 19 Apr 2006, 20:12 ]
Post subject: 

Nu este nici un loc miraculos :D , filtrul vine pozitionat in aripa stanga imediat dupa far (vezi poza 1). De acolo trage aer si filtrul original. Eventaul poti sa aduci printr-un tub flexibil aer rece din grilajul spoilerului fata (vezi poza 2).

Attachments:
kn2.jpg
kn2.jpg [ 67.5 KiB | Viewed 2341 times ]
kn3.jpg
kn3.jpg [ 62.29 KiB | Viewed 2341 times ]

Author:  alexmirica [ 19 Apr 2006, 20:23 ]
Post subject: 

Cam acelasi traseu ca si la 1.9JTD, cu alte cuvinte poti folosi cu succes conducta de admisie de la 1.9JTD si filtrul bagat in aripa sub aparatoarea aia din tesatura intarita ;)

Author:  RaduAlfa [ 20 Apr 2006, 00:00 ]
Post subject: 

Frumoasa masina!Sa o folosesti sanatos!
Imi place ca ai pus nr direct pe bara ,fara suporul acela. Zi-mi si mie cum l-ai fixat?Si eu sunt tentat sa renunt la acel suport.

Author:  ALXege [ 20 Apr 2006, 00:09 ]
Post subject: 

RaduAlfa, eu l-am prins direct in bara, fara suport, nici macar cu rama, am gaurit direct numarul, apoi l-am indoit cat de cat rotunjit pe forma barii :wink:

Author:  alexmirica [ 20 Apr 2006, 00:09 ]
Post subject: 

Nu iti recomand sa fixezi numarul direct pe bara! Se vede urat!
alxEGE poate sa confirme.

Later edit: LOL, am postat simultan!

Author:  WLF [ 20 Apr 2006, 00:19 ]
Post subject: 

Si eu vreau sa renunt la suport. Vreau sa imi pun numar abtibild.

Author:  alexmirica [ 20 Apr 2006, 08:10 ]
Post subject: 

Asa DA! Numar autocolant!

Author:  ar17maf [ 20 Apr 2006, 09:44 ]
Post subject: 

la mine este suport de nr. asa nichelat numa ca nu se prea observa. :D o intrebare au ceva efect bujiile alea iridium la alfa sau nu prea? acuma ma pun sa repozitionez filtrul de aer. :D vb. mai incolo si apropo nu mai am flacari :lol: m-am stins

Author:  Alex_Alfa [ 20 Apr 2006, 10:32 ]
Post subject: 

bujiile alea sunt foarte bune, ajuta mult
in legatura cu flacarile, bravo! :P :lol:

Author:  ar17maf [ 20 Apr 2006, 10:48 ]
Post subject: 

da care ii diferenta dintre ele? in afara de pret :D aveti vreunul pe masina?

Author:  alexmirica [ 20 Apr 2006, 11:03 ]
Post subject: 

Vezi AICI bujiile.
Da, ajuta, cum sa nu! E arderea mai eficienta.

Author:  aiculedtzu [ 20 Apr 2006, 15:38 ]
Post subject: 

Si pe langa arderea mai buna, bujiile au rezistenta mai mica decat cele conventionale -> alternatorul lucreaza mai putin -> More Power :)

Author:  ar17maf [ 21 Apr 2006, 08:36 ]
Post subject: 

tu ai bujii din alea pe masina? eu acum astept arcurile h&r :D is nerabdator. am avut ieri o tamponare si am intrat intr-o bordura din cauza lu unu cu autobuzul fir-ar a naibi si acum tre sa imi schimb gentile din partea dreapta ca is frecate.nici nu stiu de care sa-mi pun am mai multe modele nici nu stiu ori atp helicopter ori oxigin spinstar sau atp double face chrom :roll:

Page 1 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/