Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta"
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3173
Page 1 of 7

Author:  firestarter [ 14 Dec 2007, 23:29 ]
Post subject:  Alfa GTV V6 2.0 Turbo "Geta"

Cred ca ar fi cazul sa i fac si Getei un pic de loc la garaj :D
Deocamdata fac topicul asta doar ca sa imi exprim bucuria ca dupa 4 luni am reusit sa o scot din service :) Deci DA, Geta revine pe strazi! Maine seara promit sa editez acest topic si sa sterg balariile astea pe care le voi inlocui cu o descriere completa a masinii, a peripetiilor de pana acum si cu o sedinta foto :D Cei mai multi dintre voi nu mai au nevoie de povestea ei pt ca o stiu deja pe dinafara, insa cum Geta este singura alfa cu motor V6 turbo din club e bine ca si altii sa vada cam ce inseamna sa aduci din italia o astfel de masinuta, sa ai grija de ea si sa traiesti alaturi de ea o gramada de sentimente. Este exact ca o femeie, frumoasa, capricioasa si imprevizibila :) Revin maine.

Author:  mucas [ 15 Dec 2007, 02:09 ]
Post subject: 

Te intelegperfect!
:)

Author:  AndreiSW [ 15 Dec 2007, 23:42 ]
Post subject: 

Merg des cu o 164 cu motor 2.0 V6 Turbo asa ca mi imaginez cam ce stie GTV-ul cu motorul asta...Dar cum de are 240 CP ??? Ai mai "umflat" turbina :D ???

Author:  firestarter [ 16 Dec 2007, 18:58 ]
Post subject: 

AndreiSW Quote:
Merg des cu o 164 cu motor 2.0 V6 Turbo asa ca mi imaginez cam ce stie GTV-ul cu motorul asta...Dar cum de are 240 CP ??? Ai mai "umflat" turbina :D ???

Are 244 mai exact datorita a doua chipuri Squadra Corse. nu imi dau seama cat influenteaza noua evacuare din inox puterea dar probabil ca, cel putin teoretic, ar trebui sa se apropie de 250 CP. Totusi nu aspectul asta este plusul castigat ci faptul ca raspunde mult mai rapid la acceleratie si urca mai repede in ture.

Author:  Alexx [ 17 Dec 2007, 20:02 ]
Post subject: 

Ok, ok, dar hai cu pozele sa o vada natiunea pe Geta :wink:
Si.... sa te bucuri de ea fara probleme de acuma, intr-un cuvant: sanataTEE !!!

Author:  Meme [ 17 Dec 2007, 20:23 ]
Post subject: 

ok - deci 250cp si ce greutate ??
p.s. Sa o stapanesti sanatos !

Author:  firestarter [ 17 Dec 2007, 20:57 ]
Post subject: 

Meme Quote:
ok - deci 250cp si ce greutate ??
p.s. Sa o stapanesti sanatos !
1450 gk este in carte. Probabil ca este pe la 1500 in realitate. He he, Meme repede sa calculeze el raportul CP/Kg :D Probabil, ca sa testez si eu performantele o sa facem un vs cu Seat-ul insa sunt constient ca buburuza ta nu va avea prea multe de discutat cu mine :) Oricum, masina mea nu este facuta pentru asa ceva si nu asta este motivul pentru care investesc. Vreau doar sa am o masina performanta pe drumuri virajate de care sa ma bucur cand plec prin tara sau cand o sa o mai scot pe circuit. Cred ca in viata mea am facut vreo 4 liniute si nu ma misca deloc domeniul asta. Ma gandeam la un moment dat sa fac 33-ul pt asa ceva, sa il fac turbo etc. Din fericire mi-a trecut :) In alta ordine de idei, sunt curios cum sta fata de un GTA pentru ca un prieten de-al meu are un 147 GTA si un 166 V6 turbo. GTA-ul nu prea are ce discuta cu 166 si de aceea vreau sa vad de curiozitate care e diferenta fata de GTV. Cu buburuza ta o sa ma pot pune abia cand o sa i pun LSD, tubina mai mare si alt soft, ca sa recuperez prin putere la diferenta de greutate fata de a ta. Pana atunci mai am multe de facut, inclusiv inmatricularea asta nenorocita.

Poze voi face in curand. Ieri am fost si am spalat masina, am luat aparatul cu mine insa intre timp a inceput sa ninga si s-a jegarit imediat toata. O sa fac la Bv poze cu ea imediat ce e un pic mai uscat afara.

Author:  Meme [ 17 Dec 2007, 22:46 ]
Post subject: 

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=40689
So - stock tu faci suta 7,4 - softul si evacuarea ar trebui sa te scada bine sub 7 - eu zic ca nu e rau si ca nu ar trebui sa te mai vaieti atat - ai o masina f rapida ! Cat despre prietenii tai - cand se va incalzi si o sa se poata face o simulare - bring them on - nu ar fi prima oara cand as pierde - si stii vorba - macar pierd in fata unei masini frumoase ! :oops:
Later edit :
masina mea : http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=165308
la tine stock : Power-to-weight 139.86 bhp/ton
0-100km/h 7.40s
la mine stock : Power-to-weight 137.62 bhp/ton
0-100km/h 7.90s

Deci - cum spuneam - sa nu te mai vaieti !

Author:  ALXege [ 17 Dec 2007, 23:07 ]
Post subject: 

cam despre ninsoarea asta cred ca vorbeste razvan :D (sper sa nu te superi ca postez eu primele poze cu masinutsa ta)

Attachments:
gete&geteve02.jpg
gete&geteve02.jpg [ 214.33 KiB | Viewed 10685 times ]
gete&geteve01.jpg
gete&geteve01.jpg [ 196.14 KiB | Viewed 10687 times ]

Author:  AndreiSW [ 17 Dec 2007, 23:26 ]
Post subject: 

Frumoasa. Evacuare dubla...si culoarea e faina. O lasi asa sau i-o duci si pe asta lui Ovidiu la vopsit ? :D

Author:  gabrieldima [ 18 Dec 2007, 00:43 ]
Post subject: 

ma iertati ca intervin :lol: dar...ati calculat greutatile soferilor?nu de alta dar razvan ...37,8 kile daca e mancat,meme inaintede pizza cred ca tine la vreo 80 asa ca...mai vedeti cu calculele alea la masini :D

Author:  mucas [ 18 Dec 2007, 01:41 ]
Post subject: 

Frumoasa frumoasa!!!
Jantele ii stau super bine si imi dau si mie de gandit, dar alta data.
O intrebare am: de ce nu ai pus eleronul?

Author:  firestarter [ 18 Dec 2007, 11:19 ]
Post subject: 

Muaaa, cata lume a scris de aseara pana azi. Va iau pe rand:

Meme, legat de performante, cifrele sunt teoretice pentru ca eu nu am cum sa fac iarna sub 7 secunde in conditiile in care pe treptele 1-2 nu am de loc grip. Vara, cu gume bune este alta treaba. Oricum, faza cu simularea o vom face la un moment dat macar de curiozitate. Ideea e ca nu ma vait insa nici nu sustin ca am cine stie ce bomba. Nu vreau sa ma dau zmeu fara sa am la ce sa ma raportez. Daca ar fi sa ma iau dupa cifre probabil ca virtual, ma pot lupta cu multe masini. Sunt masini cu tractiune integrala care teoretic au acelasi demaraj (audi ala care il aveai tu) si care probabil trece lejer de mine pe primele trepte. Fuge super bine pentru cat am eu nevoie si linisteste destule masini prin trafic daca o calc pe coada insa sunt constient de lipsurile ei. CU toate astea deocamdata nu imi doresc alt ceva.

Alex EGE, multzam pentru poze... tocmai era proaspat spalata insa nu am reusit sa i vad culoarea decat in spalatorie ca in 5 min s-a jegarit la loc... oricum arata bine doua alfa coupe una langa alta :)

Lu Dima ce sa i zic.... oameni invidiosi pe succesele altora :lol:

De vopsit o sa o vopsesc rosie la un moment dat insa nu cred ca la Ovidiu :)

Eleronul nu l-am pus pentru ca nu era inca vopsit. Azi ar trebui sa merg sa il iau insa trebuie sa dau un tel inainte sa vad.

PS. Imi place ca desi am masina de mai bine de un an este tratata ca si cum abia a intrat in club... dupa atatea luni de stat pe tusa este chiar normal :)

Author:  ALXege [ 18 Dec 2007, 11:30 ]
Post subject: 

cand ii pun si eu spitatele-napoi si cand s-o face vremea frumoasa (oricum cele 2 conditii sunt interdependente :) ) sa vezi tu atunci ce bine stau 2 coupeuri unul langa altul in poze :D
anyway, ai modificat evacuarea? (ca parca nu aveai dubla..) Sau a lipsit intr-atat e mult din club de nici nu mai tin eu bine minte cum era?

Author:  firestarter [ 18 Dec 2007, 11:48 ]
Post subject: 

Evacuarea este complet schimbata. De la turbina pana in capat, facuta cu teava de inox de 76, catalizator inlocuit cu o detenta de inox iar toba finala inlocuita cu o toba Borla, tot de inox. Solutia de a face evacuarea cu tobe Borla nu este cea mai fericita insa aveam evacuarea praf, plina de gauri si nu prea aveam optiuni. Sa o schimb cu alte componente originale ma costa mult si nu avea rost, bani pentru Ragazzon sau alt ceva nu aveam asa ca pentri 1800 ron evacuare completa pot spune ca sunt fericit cu Borla. Oricum, la masinile turbo componentele cele mai importante din evacuare sunt galeriile si downpipe-ul, restul sunt mai putin importante asa ca este de ajuns sa pui diametru mai mare la tevi.

In alta ordine de idei, se pare ca trebuie sa grabesc schimbarea bucselor de pe masina. Odata cu suspensia sport au inceput sa scartaie cam toate celelalte pe dedesupt. Bara stabilizatoare de pe puntea fata in special. Deci probabil in primele saptamani din Ianuarie voi face si schimbarea asta si voi trece la Powerflex.

Author:  ALXege [ 18 Dec 2007, 11:55 ]
Post subject: 

fuck, intai evacuarea, acum suspensie sport.. ce surprize ne mai ascunzi? :twisted:
LE: detalii.. (despre suspensie..)

Author:  firestarter [ 18 Dec 2007, 12:20 ]
Post subject: 

A, pai nu am zis? Amortizoare Bilstein B6 si arcuri Eibach. Ok... sa detaliez ce s-a intamplat in perioada de absenta a Getei.

M-am dus la service, practic sa schimb un surub de la evacuare care s-a rupt si scapa gaze pe acolo. Toata lumea a crezut, din cauza sunetului ca am motorul praf. Ma rog, pana la urma era o devectiune minora a carei reparatie costa teoretic 5 prezonul de la galerie si 16 ron garnitura de la galerie. Problema e ca nu ne-am dat seama de la inceput de asta si ne-am apucat sa desfacem o chiuloasa de pe bloc. Asa ca....

1. Am schimbat ambele garnituri de la chiuloase
2. Am schimbat toate simeringurile de la supape
3. Am reglat toti tachetii pe evacuare si admisie
4. Am schimbat kit-ul de ambreiaj
5. Am schimbat kit-ul de distributie
6. Un rulment la roata stanga fatza
7. regulatorul de presiune benzina
8. filtrul de benzina
9. amortizoare Bilstein B6
10. arcuri Eibach
11. Ceasuri de presiune ulei, temperatura ulei si presiune turbo (J-Spec X Line)
12. Eleron Zender GTV Cup (este inca la vopsit, sper sa il montez astazi)
13. Toate garniturile de la galeriile de evacuare
14. Ulei Selenia Racing 10W60

Cred ca asta e tot. Aparent nu pare mare lucru insa daca stai sa calculezi cat costa toate astea plus manopera se aduna o suma destul de maricica.
Evacuarea a fost facuta inainte sa intru cu masina in service, cu vre 2 saptamani.

Author:  Dany [ 18 Dec 2007, 13:29 ]
Post subject: 

@firestarter ai o masina rara! Sa aveti grija unul de altul.

Author:  ALXege [ 18 Dec 2007, 13:58 ]
Post subject: 

firestarter Quote:
Aparent nu pare mare lucru
Glumesti ?! eu stau ca pe ghimpi sa fac suspensia, evacuare nu prea are sens (desi tare mi-ar placea si mie una dubla), in plus ti-ai luat de-o grija cu motorul, ambreiajul.. eu unul chiar stiu ce inseamna toate astea, am trecut printr-o faza asemanatoare cu fosta si chiar e mare lucru, te simti de parca ai avea masina noua! Felicitari, de mult asteptam GTVul inapoi la viata! Pe cand si 33ul? :P

Author:  Meme [ 18 Dec 2007, 14:51 ]
Post subject: 

ce soare frumos e afara :twisted: (ai plecat la bv deja?)
facand un calcul acum : u 250 cp 1500 kg(max) - 166 cp/kg
eu - la o greutate de 1200 kg (min) ca sa am 166,6 cp/kg ar trebui sa am 200 cp.
In fine - simulatorul o sa ne arate exact.
P.s. felicitari pt masina si pentru munca depusa. Sa te bucuri de ea mult timp de acum inainte fara probleme.

Author:  firestarter [ 18 Dec 2007, 14:57 ]
Post subject: 

Pai la nivel teoretic cam asa ar trebui sa fie. Oricum, cred ca Seat-ul a trecut de 200 CP :) Diseara pe la 8 cred ca ma intalnesc cu prietenul cu 147 GTA. Hai si tu si mai povestim una alta. Despre simulare nu promit nimic :) Da un PM cu nr tau de tel te rog.

Author:  ALXege [ 18 Dec 2007, 20:11 ]
Post subject: 

supsensia sport i-a mai coborat ceva si din garda la sol?

Author:  firestarter [ 18 Dec 2007, 20:30 ]
Post subject: 

:D a mai coborat cu inca 3 cm

Author:  ALXege [ 18 Dec 2007, 20:53 ]
Post subject: 

eu cred ca esti cu capul :P te sfatuiesc sa incepi sa cauti o baie de ulei dintr-un material indestructibil..

Author:  mucas [ 18 Dec 2007, 21:03 ]
Post subject: 

Pai nu spuneai ca nu sunt necesare barele rigidizante la GTV? Sau te refereai doar la cea de pe spate?

Page 1 of 7 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/