Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GTV2.0 TS - "Goanga" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3118 |
Page 1 of 3 |
Author: | mucas [ 06 Dec 2007, 19:54 ] | |||||||
Post subject: | Alfa Romeo GTV2.0 TS - "Goanga" | |||||||
Aceasta masina a fost dorita de mine inainte sa am Alfa 156-le impreuna cu prietena mea. Am crezut ca am sa scap de dorinta asta de masina sport dupa ce am intrat in 156, si asa a fost...am scapat...pentru 3 luni . Nu spun ca 156 avea vre-un minus, doar ca eu imi doream un GTV. Dupa lungi cautari (o luna) si multe masini vazute am dat de ea, "Goanga", un GTV nergu care mi-a lipit foarte repede zambetul pe fata: 2.0 TS 110 kw, 151 cp negru toate dotarile pe care le are un GTV(piele, geamuri electrice, geamuri fara rama, postbagaj super mic, 2 locuri in spate pt bagaje, si in rest nu mai stiu ce sa spun) jante de 16 originale (care nu ma prea satisfac) Problemele masinii am sa le descriu in urmatoarele posturi, dupa ce se repara. Late edit: imi cer scuze pt intarziere, dar cum am promis au ajunssi pozele:
|
Author: | mako [ 07 Dec 2007, 00:27 ] |
Post subject: | |
Da-mi voie sa fiu primul care te felicita pentru alegerea facuta. Astept poze. Sa va stapaniti fericiti!!! |
Author: | marp [ 07 Dec 2007, 03:04 ] |
Post subject: | |
Pai hai, baga mai repede poze, ca sa avem ce comenta In alta ordine de idei - felicitari. |
Author: | marius [ 07 Dec 2007, 10:04 ] |
Post subject: | |
Author: | mucas [ 11 Dec 2007, 14:25 ] |
Post subject: | |
Am editat primul post cu poze. |
Author: | Alexx [ 13 Dec 2007, 08:54 ] |
Post subject: | |
cool car |
Author: | ALXege [ 13 Dec 2007, 11:30 ] |
Post subject: | |
GTVurile astea pur si simplu au ceva aparte.. felicitari, frumoasa masina schimba totusi jantele alea daca ai ocazia, este unul din putinele lucruri nereusite pe modelul asta |
Author: | firestarter [ 13 Dec 2007, 11:38 ] |
Post subject: | |
Bravo super tare Goanga. Sa imi povestesti cum mai merg lucrurile |
Author: | Cristi99 [ 13 Dec 2007, 12:25 ] |
Post subject: | |
Superba! Felicitari, esti alfist convins daca a 2-a masina este tot o alfa! Spune-ne si cat ai dat pe ea, cati km are si ce e de reparat (ai pomenit de niste probleme) |
Author: | marp [ 13 Dec 2007, 12:57 ] |
Post subject: | |
Nu pot sa zic decat - FELICITARI. Este unul din modelele care nu va imbatrani niciodata. |
Author: | alexmirica [ 13 Dec 2007, 13:54 ] |
Post subject: | |
Priceless... |
Author: | mucas [ 13 Dec 2007, 16:11 ] |
Post subject: | |
Multumesc baieti, ma bucur ca sunteti langa mine si ma ajuta in pasiunea mea. Chiar imi ridica mult moralul(vedeti voi mai jos). Da, stiu ca trebuie sa schimb jantele, nu imi plac de nici o culoare, as vrea orice inafara de astea...dar deocamdata am probleme mai importante cu ea decat jantele, dar deja am facut rost de un "set" de 3 jante pe 16, mai tb sa o gasesc pe a 4-a, poate am sa o iau chiar noua. Ce parere aveti? Si acum sa incepem cu buba, am sa o iau de la inceput cu tot tacamul (va avertizez ca nu este prea scurt, aveti nevoie de cateva minute bune): Dupa ce am dat 156 luat in urma cu 3 luni impreuna cu prietena mea, am facut 50-50, urmand ca fiecare din noi sa isi ia masina lui. Eu eram sigur ca vreau GTV(dinainte de 156), ea nu stia daca sa isi ia sau nu tot GTV, pentru ca voia un motor mic, economic, o masina nu asa joasa, una mai inalta ca pentru o incepatoare (in final a ajuns sa nu is ia GTV, dar si-a luat Spider 2.0 TS...spre admiratia si fericirea mea !!! ). Zis si facut. Cu greu am ajuns la 3800 E (toti banii). Am inceput cautarea, cautare care a tinut o luna, timp in care am vazut chiar numai epave de GTV-uri in care ma urcam si nu stiam cum sa sar (nu stiu daca ati urcat vre-o data in o Alfa cu tot bordul aprins, si nu ma refer la lumini sau alte chestii...TOT...toate erorile posibile, airbag, injector, lumini, nici nu le stiu pe toate), ambreaj puscat de nu puteam sa o bag in viteza, cutii de viteze puscate. In final dau de Goanga mea, frumoasa, nelovita(decat foarte putin de usile altor masini), intretinuta, dar din pacate avea o singura eroare in bord - din cand in cand se aprindea semnalul luminos de la injector. Asta m-a facut sa ma gandesc ca este infundat, sau ca poate bujia nu da scanteie. Stiind ca pentru a curata un injector ma costa o suma nesemnificativa, am mai tras 200 E din pret si am ajuns la 3800 E. Am luat-o. Simteam ca nu trage bine, dar credeam ca este injectorul de vina, si de aceea am cautat disperat 2 saptamani dupa un service unde sa aiba banc special de testat si curatat injectoare. Aflu ca injectorul nu are nimic, in prima faza ma bucur si spun "pfiuuuu am scapat", dupa imi pica fata si ma gandesc."de ce nu a fost el???" Tin sa precizez ca in tot timpul asta impreuna cu un bun prieten alfist (coleg de echipa din Armenia) am desfacut cand bujiile, cand toata partea electrica, masurat, testat, totul era ok. Nu mai stiam ce sa fac, ce are? Am fost ajutat si de Firestarter cu idei si posibile cauze, si pana la urma o iau frumos si merg la service-ul Alfa (niste prostani care imi cer dublu pt orice reparatie pt ca nu sunt ceh si cred ca ei is mai destepti...mama lor....) o pornesc si ii las sa o asculte. Cica nici nu mai trebuie sa o desfaca pentru a afla problema, pentru ca sigur e ceva problema cu supapele,nu se inchid sau sunt blocate. Imi spun ca pentru a-mi desface motor si schimba 4 supape ma costacam 800 E din care supapele costau 150 E...restul era manopera. Am inceput sa caut dupa un service sa imi masoare presiunea in cilindrii si aflu cu stupoate ca doar pe un cilindru e presiunea ok (unul mort de tot, unul aproape mort si unul aproape bun). Cand aud imi pica fata...simt ace prin mine...nu mai stiam ce sa spun...de la o bujie am ajuns la 3 cilindrii care pierd presiune din care unul total mort. Nu aveam alta varianta decat sa o desfaca sa vada cate supape sunt duse. Imi propusesem sa le schimb pe toate, dar a 2-a zi cand ma duc la service, imi arata ca era doar o suspapa mancata calumea(asta ca sa nu spun rupta), poate am sa fac o poza daca nu au aruntcat-o. In final am decis ca o schimb doar pe aia si in rest celelalte care nu se inchideau perfect si pierdeau presiune sa le dau la curatat la nu stiu ce masinarie cu diamant. Am decis sa schimb si curelele si rolele cu ocazia asta + pompa de apa, lichide si filtre, deci in final: schimbat o supapa curatat tot inauntru indreptat scaun supape schimbat curele + role transmisie garnitura de chiuloasa pompa apa ulei + filtre bujii noi (astea erau pe duca) lichid de racire = 1000 - 1300 E (azi sau maine aflu) trebuia sa schimb si variatorul de turatie pt ca face zgomot de diesel si in timp ce sta la relanti nu doar la pornire dar nu am mai avut de unde sa scot 200 E pt el din pacate...si asa trebuie sa platesc un an de nu mai am bani de benzina si suc ...dar macar e Goanga sanatoasa In rest, ma gandeam sa il dau in judecata pe vanzator, care o tine sus si tare ca masina esate ok...e stricat ceva senzor si din cauza asta imi palpaie ledul la injector. Sau macar sa il sperii. Nu stiu ce sanse am in fata lui aici (el ceh, eu strain si mai rau roman ). Sper sa am si eu masinuta maine Nu uitati de impresiile despre jante. An sa le fac o poza pe masina sa vedeti cum stau. Salve. Calin |
Author: | mako [ 14 Dec 2007, 18:20 ] |
Post subject: | |
Am vrea si niste poze cu interiorul. A, si pt jante ti-as recomanda ceva cu spite. Multe. |
Author: | mucas [ 15 Dec 2007, 02:12 ] |
Post subject: | |
Am sa pun si poze cu interiorul, dar din pacate Goanga este inca in operatie, cei de la service trag de timp cum pot mai bine profitand de faptul ca eu nu inteleg ce spun ei . |
Author: | eiden [ 20 Dec 2007, 00:07 ] |
Post subject: | |
e superba masinutza ta. Inca nu am condus-o..dar o sa-ti fur cheile intr-o seara Legat de jante...inca mi-e frica sa adorm. Am fost amenintata de nenumarate ori k va lua jantele mele si dimineata le voi gasi pe masinutza lui. Pana nu il reclam la politie, Josephine nu poate fi in siguranta ))) p.s: dak o sa lipseasca vreo piesa din Josephine, acest post va fi folosit drept dovada in ancheta politie...just so you know. |
Author: | mucas [ 21 Dec 2007, 10:24 ] |
Post subject: | |
Ieri pe la 8 seara cu chiu cu vai (am stat pe capul patronilor serviceului cu amenintari ca ii dau in judecata sau ca nu le mai platesc tot pretul daca nu mi-o termina ieri) Gonguta mea a iesit din service. Acum este bine si cred eu ca trage destul de bine, urca repede in turatii. In schimb am probleme cu variatorul, face zgomotul de diesel dar nu doar la pornire, ci chiar si in mers si mai si ticaie din cand in cand. O alta problema este ca mi-a aparut iar martorul luminos de la injectoare pe bord, azi dimineata de acasa pana la lucru si nu s-a stins (ieri, vre-o 2 ore cat m-am plimbat cu masina nu s-a aprins....poate sa fie ceva problema minora din cauza temperaturii mai mici de -5 grade?) Am si spalat-o sa pot sa-i fac azi o sendinta foto, dar din pacate, azi dimineata am gasit-o cu un strat de 2 degete de zapada pe ea . |
Author: | alexmirica [ 21 Dec 2007, 11:52 ] |
Post subject: | |
Si fratele lui meme a avut doar o supapa sparta, numai pe aia am schimbat-o. @mucas, vezi ce o fi cu eroarea aia, ar putea fi ceva minor, cum ar fi colier nestrans la admisie si trage aer fals... oricum, prevederea e mama intelepciunii... Vezi ce are. |
Author: | mucas [ 21 Dec 2007, 12:01 ] |
Post subject: | |
pai am scapat doar cu o supapa schimbata, dar curatatul celorlalte 15 + 16 scaune de supape si + garniturile alea subtirele de pe supape m-au costat inca 8 miloane... pai stiu ca trebuie investigata...si prima data am avut martorul de la injectoare...si am avut probleme f mari... Am vazut ca la unul din injectoare lipseste ...clema aia cu care se prinde f bine de stutul de pe bara pe care sunt prinse cele 4 injectoare (nu stiu cum se numeste bara aia)..nu poate fi si asta o problema? ma gandeam sa imi iau o interfata pt CPU si un soft...atunci va fi mult mai simplu sa vad ce are...ca de service-uri m-am saturat... |
Author: | firestarter [ 21 Dec 2007, 12:07 ] |
Post subject: | |
8 milioane simeringurile de supape? sau ce anume? ca ala e pret de axe cu came. Mi se pare imposibil pretul ala. Fincolo de asta, ma bucur mult ca ai pus pe strada masinuta. Faza cu indicatorul de inzectoare ar trebui sa apara pe un tester. Eventual fa-i si o diagnoza sa vezi daca iti da ceva. |
Author: | ALXege [ 21 Dec 2007, 12:26 ] |
Post subject: | |
tacanitul de care vorbesti, daca se aude si in timpul mersului si nu doar la pornire, este posibil sa nu fie de la variator ci de la tacheti. cat despre "martorul de injectoare", ei bine check engine-ul se poate aprinde din varii motive. Injectoare, bujii, bobine, debitmetru etc. Intradevar o interfata de diagnoza te-ar ajuta, ar indica macar cilindrul cu probleme unde ar trebui sa te apuci sa verifici cele de mai sus. Spre ex, o problema asemanatoare (care genera si functionare in 3 cilindri uneori) am avut-o pe fosta din cauza unei bobine muci. Schimbata bobina, mers ca in prima zi |
Author: | mucas [ 21 Dec 2007, 15:06 ] |
Post subject: | |
pai...bujiile sunt noi, schimbate chiar acum, iar bobinele si toata partea electrica de alimentare a bujiilor si a injectoarelor am testat-o cu aparatul de masura cu ajutorul unui prieten...inainte sa bag masina in service Cu riscul de a fi ridicol, va intreb: Ce sunt tachetii? |
Author: | Dany [ 21 Dec 2007, 15:38 ] | ||
Post subject: | |||
Tachetii sunt parghiile care actioneaza supapele (Rocker arm in poza).
|
Author: | alexbogdan [ 21 Dec 2007, 18:55 ] |
Post subject: | |
E o usoara confuzie la mijloc. "Rocker arm" e un culbutor reglabil. TS-urile au 2 "camshaft" una pt.supapele de admisie alta pt.cele de evacuare 4 supape si tacheti hidraulici. Nu apar in poza asta fiind schema altui tip de motor. |
Author: | Dany [ 21 Dec 2007, 19:12 ] |
Post subject: | |
@alexbogdan ai dreptate. Poate gaseste cineva o poza mai buna. |
Author: | AndreiSW [ 21 Dec 2007, 22:09 ] |
Post subject: | |
Poza e din alt film. |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |