Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Ulei mult in lacasul bujiilor https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3090 |
Page 1 of 1 |
Author: | danteo23 [ 03 Dec 2007, 02:20 ] |
Post subject: | Ulei mult in lacasul bujiilor |
Salut tuturor, ![]() ![]() ![]() Masina inca merge in suturi pe la 2000ture.M-am uitat atent la bobinele de inductie si par a avea o fisura, pe fiecare din ele, cam in acelasi loc. Va rog sa-mi spuneti: =Ce credeti despre acel ulei care inunda partea exterioara (superioara) a bujiilor si fisele acestora? Pe unde ar putea iesi? =Ce credeti despre mersul zgaltait la 2000ture? Pot fi acele fisuri din bobinele de inductie de vina? Au cum sa se fisureze bobinele de inductie, toate in acelasi loc? Va multumesc anticipat! |
Author: | danteo23 [ 03 Dec 2007, 02:27 ] |
Post subject: | Completare la subiectul anterior |
Si la mine e prezent acel zgomot de 'diesel', nu numai la pornire ci si cand e motorul cald.Chiar cand merg mai mult, se accentueaza.La prima pornire dimineata nu se aude nimic, merge superb, iar apoi la pornirile din timpul zilei se aude chiar tare.Banuiesc ca e acel variator defect.Acum vreau sa va intreb daca din cauza acelui variator defect, poate aparea mersul zgaltait in jurul turatiei de 2000rpm? |
Author: | alexmirica [ 03 Dec 2007, 09:22 ] |
Post subject: | |
Nu e de la variator. De la altceva e. |
Author: | maryo [ 03 Dec 2007, 17:44 ] |
Post subject: | |
Danteo, tot 1.8 ts am, tot aceleasi probleme le am........TREMURA. dar doar cat e motoru' rece. Intr-adevar aveam ceva ulei pe la 1 bujie, le-am schimbat pe toate insa.........tot tremura pana se incalzeste (adica pana pe la 70 de grade apa in motor) Eu de 2 luni m-am cam resemnat *verificari peste verificari, don' Mirica "tace", nu-mi ramane decat sa sper ca odata cu trecerea iernii nu o sa mai faca, daca nu, las figurile, o vand si-mi iau Logan ![]() |
Author: | Dany [ 03 Dec 2007, 18:32 ] |
Post subject: | |
Verificati injectoarele. Eventual un curatat nu ar strica. |
Author: | CARABO [ 04 Dec 2007, 09:40 ] |
Post subject: | Re: Ulei mult in lacasul bujiilor |
[quote="danteo23"]"Un mecanic mi-a zis ca poate fi garnitura de la capacul motorului; am cumparat-o (vreo 40euro) si urmeaza sa o schimb saptamana asta" Intr-adevar uleiul gasit la bujii se datoreaza garniturii de capac culbutori datorita imbatranirii acesteia,iar vis-a-vis de cealalta problema incearca sa cureti bine clapeta de acceleratie. Bafta! |
Author: | alexmirica [ 04 Dec 2007, 16:23 ] |
Post subject: | |
Nu uita sa pui niste silicon la colturile capacului axelor cu came. Au prostul obicei sa se scurga uleiul pe la colturi fix in... distributie. Alex. |
Author: | danteo23 [ 08 Dec 2007, 00:13 ] |
Post subject: | Am schimbat garnitura! |
Am shimbat garnitura despre care va vorbeam (de la capacul culbutorilor) si intr-adevar am rezolvat problema cu uleiul din cilindrul bujiilor.Am mers cu ea vreo 200km, am turat-o la greu (5000-6000 ture) si nici picatura de ulei.PROBLEMA REZOLVATA! Acum faza cu tremuratul, cred ca e din aprindere, de pe la bobinele de inductie.La mine tremura tot timpul , nu numai cand e rece, dar in jurul valorii de 2000ture; atat.In rest merge rotund.Dupa ce o sa fac o curatare amanuntita a injectoarelor (unul cate unul pe banc) si a clapetei de acceleratie, ma voi opri la APRINDERE.Cred ca acolo-i buba. Sper sa descopar ce se poate face si sa va fiu folositor tuturor macar cu sfaturi.Pana la urma...........iubim Alfele astea, nu? |
Author: | maryo [ 10 Dec 2007, 20:34 ] |
Post subject: | |
le iubim dar............nu cand tremura ![]() |
Author: | DCrys [ 15 Jan 2008, 09:48 ] |
Post subject: | |
Bai fratilor,cautam un raspuns pentru problema mea si am dat de mesajele voastre.Iata cum e la mine:cand e rece motorul si ii dau cheie,tremura masina ca si cum nar mai vrea sa stea la relanti,stiu ca ar trebui sa stea un pic turata insa a mea nu sta constant si sa scada dupa ci variaza intre 800 si 1100 si cam dupa 1 minut doua isi revine daca stau cu ea pe loc insa daca plec merge in suturi de ma facut prima oara sa pun avariile ca intrau altii in mine.Ar mai fi un lucru:acu ceva timp am completat uleiul si mia cam scapat mana nefiind atent si in mod sigur iam pus mai mult decat trebuia(cam un litru).Oare de acolo sa fie problema?Alex ai ceva idei? |
Author: | DCrys [ 15 Jan 2008, 09:50 ] |
Post subject: | |
aaaa am uitat:147,105 cp 1.6 16v sa se stie despre ce masina e vorba |
Author: | mihairebri [ 22 May 2020, 12:24 ] |
Post subject: | Re: Ulei mult in lacasul bujiilor |
Salut! Am intampinat si eu problema asta la Giulietta mea. Vreau sa incerc sa schimb eu acasa garnitura, dar nu stiu exact cum. Puteti sa-mi dati oare niste recomandari pentru cum sa incep? (As vrea foarte mult sa fac eu asta macar, dupa 6 ani de inginerie pentru ca pana acum doar la motocicleta am lucrat putin si nu m-as ierta daca n-as incerca) Am cautat pe net, dar majoritatea videoclipurilor sunt pentru motoare mai simple, nu cu injectie directa si am observat ca forma capacului e mai ciudata la 1750 TBI. Garnitura de la capul chiulasei include si garniturile pentru locasul bujiilor, sau se achizitioneaza separat? Attachment: 1750.PNG [ 1.37 MiB | Viewed 2618 times ] ![]() |
Author: | ZeR0zAhĂr^ [ 26 Aug 2020, 19:08 ] |
Post subject: | Re: Ulei mult in lacasul bujiilor |
Saluut ! Am avut si eu aceasi problema la bujii, dupa ce am spalat motorul dupa 2 saptamani am avut aceasi problema ca si tine ! Am dat de un mecanic bun care mi a explicat ce trebuie facut, am cumparat 8 bujii noi, am curatat bine bine locul acolo de ulei am pus bujiile cele noi, dupa aceea i am dat in gura...l a momentul actual am 8 luni de cand merg cu masina si nu mai am probleme... M am gandit ca poate de la jetul de pe motor (cu el pornit sa nu se duca calculatorul...) s au dus si garniturile de la bujii M am invatat minte sa nu mai spal motorul la vre-o masina niciodata !!! Ca mi au zis multi mecanici ca odata ce ai spalat motorul din 8 buji 2 cel putin vor face probleme. Detin o Alfa Romeo ![]() |
Author: | tomi_alfa [ 26 Aug 2020, 19:20 ] |
Post subject: | Re: Ulei mult in lacasul bujiilor |
Spalatul motorului e ca si cum ti-ai baga PC-ul sub jet de apa si apoi te astepti sa (mai) functioneze. ![]() |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |