Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

probleme .. help .. pls
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3023
Page 1 of 1

Author:  Tiberyu [ 21 Nov 2007, 02:27 ]
Post subject:  probleme .. help .. pls

abc

Author:  alexmirica [ 21 Nov 2007, 03:07 ]
Post subject: 

Auleu, ne-ai ametit... Oricum nu face nimic, imi dau seama ca esti boboc, insa atentie:
- nu e nevoie sa scrii acelasi lucru de 2 ori. O singura data este ABSOLUT SUFICIENT, te ASIGUR ca nu scapa nimic din ceea ce se scrie pe-aici. Daca o intrebare nu are raspuns, inseamna ca nu stim care e...
- atentie la poze - majoritatea dintre noi suntem alergici la pozele MAAAAAAAARI!!!
Redimensioneaza-le la maxim 800x600 apoi le pui pe forum. Risti sa iti fie sterse posturile daca nu tii cont de asta.
- incearca sa scrii in topicele corespunzatoare, sa nu scrii in topice care nu au nici o legatura cu ceea ce te intereseaza de fapt.
- nu ar strica sa folosesti functia "cautare" (Search), multe din cele de mai sus le gasesti deja pe forum.
- atentie la ortografie si gramatica, punctuatie si incearca sa mai scapi nitel de limbajul mirc. Parca incerci sa vorbesti dintr-o singura suflare, risti sa sughiti la urma :shock: :haha:

Oricum, iti raspund la intrebari sa iti scutesc de timp si nervi:
1) verifica bratele superioare si bara stabilizatoare, ele sunt primele suspecte de zgomotele tale, daca zici ca au disparut zgomotele pentru 24h la ungerea articulatiilor... Bara se trage stanga-dreapta, nu inainte-inapoi si sus-jos, ca la dacie!
2) Compresorul de aer conditionat nu merge cand afara sunt sub 3-4 grade!
3) la reprezentanta se reseteaza SCHEDULE SERVICE EXPIRED... nu ai ce face
4) Selenia Turbodiesel dar merge si Castrol Magnatec GTD, dar sa fie din ala nemtesc, nu turcesc cum se gasesc pe la noi... Merge si Motul...

Bine ai venit pe forum, sa te bucuri de bella ta!!!

Cu placere,
Alex


P.S.: La ce service ai facut verificarea??? Daca e vorba de un service care nu a vazut Alfa, las-o balta...

Author:  Alex_Alfa [ 21 Nov 2007, 10:42 ]
Post subject: 

Pt Service Schedule Expired, incerca sa faci asa:
Apesi pe "Info" si pe urma tii apasat concomitent butoanele + si - de langa info ;)

Author:  maryo [ 21 Nov 2007, 14:28 ]
Post subject: 

asculta-l pe Alex_Alfa pt.Schedule service...................dar sa tii apasate butoanele mentionate de el cel putin 15, 20 secunde

Author:  Cypy [ 21 Nov 2007, 16:59 ]
Post subject: 

Parca era la vanzare Alfa ta sau mi se pare mie, imi aduc aminte ca am vazut-o pe undeva la vanzare cand cautam si eu...nu esti din Iasi?

Author:  Tiberyu [ 21 Nov 2007, 20:40 ]
Post subject: 

Da . O am la vanzare.vreau sa-mi iau 159 2.4 JTD cu ceva optiuni pe ea . Multumesc mult pt ajutor

Sunt super multumit de ea in afara de asa zisele mici probleme pe care le-am mentionat mai sus , ma refer la bucsi.Climatronic merge exact cum mi-a spus Alex si ii multmesc mult .Daca nu-mi spunea era sa o desfac pe aici pe la un service . Mi-am facut programare miercuri la ora 8 sapt viitoare la reprezenata sa vad cu bucsile si pt schimbu de ulei si filtre.In rest ce pot sa zic am motoru de 115 cai dar nu-mi vine sa cred cum merge (cred ca cuplu Nm isi arata valoarea).Am avut si Passat si Golf .Va spun sincer ca sunt minciuni .Cu motoru asta de 115 cai cred ca fac un Passat de 131 de cai (ca exemplu).Nu prea m-a depasit nimeni facand exceptie vreo 2 BMW-uri . la turatii e super.Eu ii dau pana in 4.000 in general si e super senzatia.Nu are nimic.La Passat cum vedea peste 3.000 parca incepea sa mornaie.se auzea ciudat .Chiar vazusem la cineva pe forum ca pleca mai greu pana la 2.000 turatii.Si eu ma confruntasem cu aceasta problema si m-am dus si am pus-o pe tester la un amic care m-a intrebat daca circul destul de des in oras.I-am spsus ca da.De ce m-a intrebat asta pt ca pe tester i-a aparut ca se acumuleaza nu stiu ce emisii de gaze (mi-a arata el unde prin fata pe undeva) si s-o turez mai tare .Nu neaparat sa merg cu 200 km/h cu ea dar s-o turez cu a 2 a , a 3 a ,a 4 a mai are peste 3.000 de ture si sincer va spun pt cei care s-au confruntata cu aceasta problema la JTD ca si-a dat drumu.Nu stiu cum merge motoru de 140 de cai dar cred ca as simti cu adevarata adrenalina.In rest ce sa va mai zic.Astept sfaturi de la voi si va multumesc mult .Sunt nou aici si imi cer scuze pt gramatica pe care o am si poate pt ca va plictisesc.Dar ma obisnuiesc.Multumesc inca o data

Later edit: Nu merge faza cu SCHEDULE SERVICE EXPIRED . :) Am incercat acum . Poate incercati sa radeti de mine . Oricum multumesc

Author:  Alex_Alfa [ 21 Nov 2007, 22:50 ]
Post subject: 

Nu rade nimeni de tine
Apesi prima data scurt pe "Info" si pe urma tii apasat pe plus si minus deodata. Asa zice si Autodata :)

Si te rog frumos sa incerci sa eviti postatul consecutiv pe viitor. Exista buton 'edit' ;)

Author:  AndreiSW [ 21 Nov 2007, 22:59 ]
Post subject: 

Sunt tare curios :( pe unde s-or fi acumulat "gazele" alea...

Author:  mike20 [ 22 Nov 2007, 10:34 ]
Post subject: 

E destul de dubioasa chestia asta cu gazele...Sa fie oare vorba de funinginea din valva EGR si din galeria de admisie?@Tiberyu poate ne poti da mai multe detalii :)

Author:  bh00ooo [ 22 Nov 2007, 13:48 ]
Post subject: 

E s'ta-la-s'ta EGRul. La Alfe nu prea se manifesta problema ca le dam noi peste 3000 frecvent si merg fara efort peste 4000.
La renouri e belea mare ca alea peste 3000 fac galagie si nu mai trag, rezulta ca tre' sa schimbi in sus ca sa fii iar intre 2000 si 3000 si uite asa merge subturata si se imbacseste EGRul.

Author:  alexmirica [ 22 Nov 2007, 14:04 ]
Post subject: 

1) EGR
2) precatalizatoare
3) paletii de la turbina, la partea calda

Alex.

Author:  AndreiSW [ 22 Nov 2007, 19:32 ]
Post subject: 

Adevarul e ca mersul subturat nu prea e indicat. Nu ai ungere buna ...racire..etc

Author:  alexmirica [ 23 Nov 2007, 01:07 ]
Post subject: 

De aia e bine sa schimbi nene peste 3000rpm... Nu la 1200rpm ca taximetristii de fac segmentare anual...

Author:  Mr.D [ 23 Nov 2007, 11:42 ]
Post subject: 

alexmirica Quote:
De aia e bine sa schimbi nene peste 3000rpm... Nu la 1200rpm ca taximetristii de fac segmentare anual...
aici te referi si la jtd`uri ? :)
oricum bella mea trage fantastic de la 2000 pana in 3500 chiar 4000....si de cand cu softarea, nu mai zic ...trage parca mai liniar.
Anyway, ca offtopic mic: am mers zilele trecute cu 2 masini concepte diferite, un 307 de vreo 140k si un passat de vreo 240k....masini alergate, dar cu service regulat. Motoarele, diesel, in ciuda faptului ca au fost intretinute, sunt ffffff zgomotoase...comparativ cu motorul de pe alfa mea care e zgomotos doar cand e rece, pana se incalzeste putin (mi se pare normal de altfel). In rest are un sunet f sportiv, chiar daca e diesel (o fi si evacuarea de vina, nu zic nu :p)

Author:  AndreiSW [ 23 Nov 2007, 22:49 ]
Post subject: 

Plaja optima de turatii difera de la o motorizare la alta. In general e bine sa exploatezi motorul intre turatia de cuplu si cea de cai putere.

Author:  Tiberyu [ 24 Nov 2007, 19:00 ]
Post subject: 

O chestie ciudata este faptul ca nu merg farurile fara sa fie pornit motorul sau fara sa fie cheia la ultima treapta . Nici macar pozitiile . Ramai cu masina in pana , noaptea , nu poti lasa pozitie , nimic aprins ( de exemplu). Daca se poate face ceva in privinta asta va rog sa-mi spune-ti.Multumesc
La majoritatea masinilor merge pozitia ceea ce ar fi normal si la Alfa.Si faza cu SCHEDULE SERVICE EXPIRED tot nu merge

Author:  bh00ooo [ 24 Nov 2007, 19:11 ]
Post subject: 

Chestia cu pozitia e ca trebuie sa tii puta de sub cheie apasata cu degetul cand iei contactul. Vezi in manual. Daca nu ai, ia de aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?t=1784

Author:  Allex [ 24 Nov 2007, 20:07 ]
Post subject: 

La mine nu merge faza asta...pur si simplu se stinge tot si nici nu imi intra in park...cred ca e ceva la contact... :x da nu ma streseaza foarte tare.

Author:  alexmirica [ 24 Nov 2007, 21:22 ]
Post subject: 

Trebuie sa apesi pe tumburusul de pe contact si sa dai cheia inapoi (in sens invers acelor de ceasornic) si ai sa vezi ca se aprind pozitiile. Cu maneta de semnalizare (stanga) poti aprinde individual luminile de pozitie stanga/dreapta. Daca nu merge, ori nu apesi destul, ori ai butucul intepenit/defect.

Author:  mike20 [ 24 Nov 2007, 22:24 ]
Post subject: 

Tiberyu Quote:
Si faza cu SCHEDULE SERVICE EXPIRED tot nu merge
eu am incercat faza cu SCHEDULE SERVICE EXPIRED si am reusit.In meniul de service te duci la ecranul cu km si apesi simltan pe - & + si tii cam 20 de secunde.La mine a functionat :)

Author:  Tiberyu [ 25 Nov 2007, 18:19 ]
Post subject: 

A mers faza cu SCHEDULE SERVICE . E cum a spus mike20 si-i multumesc.De fapt multumesc tuturor celor care mi-au raspuns la ce aveam nevoie si lui Alexmirica (super baiat). Mai e faza cu PARK , pozitia , dar nu merge sa invart cheia mai jos decat cum e normal .Am apasat si pe chestia aia de plastic de la butuc dar nimic . Ce-i pot face ? Sa-i dau un ciocan ? :P :)

Author:  Alex_Alfa [ 25 Nov 2007, 18:55 ]
Post subject: 

Pana te obisnuiesti cu pozitia, tine apasat cu un deget de la mana stanga pe acea siguranta si intre timp incerci sa rotesti (finut si cu simt de raspundere) cheia in spate

Author:  Tiberyu [ 25 Nov 2007, 19:09 ]
Post subject: 

Alex_Alfa Quote:
Pana te obisnuiesti cu pozitia, tine apasat cu un deget de la mana stanga pe acea siguranta si intre timp incerci sa rotesti (finut si cu simt de raspundere) cheia in spate
Am incercat dar nu vrea . ce poate sa aiba ? daca era butucu defect nu mergea deloc contactu . Nu ?
Daca e intepenit cum sa-l scot din aceasta stare ? Tot cu ciocanu cred ca rezolv :)

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/