Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Gtv 1995 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=29241 |
Page 1 of 1 |
Author: | Bure [ 27 Oct 2023, 16:23 ] |
Post subject: | Alfa Romeo Gtv 1995 |
Salutare la toata lumea ! Numele meu este Claudiu,sunt din Brasov,v-o prezint pe Carla(numele de botez este dat de vechiul propietar),suntem impreuna de 3 ani deja,sper cat mai multi! Este un 2.0 TS din 1995,de prin 2007 in Romania-Constanta,iar din 2020 a schimbat marea cu muntele.Este o capricioasa si o gurmanda dar sentimentul care-l am cand o conduc este inegalabil. Imi pare bine sa va cunosc,citesc forumul acesta de ceva vreme,stiu bijuteriile voastre,impartasesc pasiunea pentru aceasta marca si in special pentru Gtv/Spider 916. |
Author: | Bure [ 27 Oct 2023, 16:42 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 | ||
Asa arata acum,cu investitii minime,toate lucrarile fiind facute de mine,in timp,fara graba,ajutat de junior,este un proiect de placere si nu vreau sa devina un factor de stres in interiorul familiei.
|
Author: | Mustafa [ 27 Oct 2023, 19:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 |
Salutare, frumos GTV-ul. Poti pune și poze cu interiorul. |
Author: | Mustafa [ 27 Oct 2023, 19:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 |
Salutare, și bine ai venit printre noi. Frumos GTV-ul. Poti pune și poze cu interiorul. |
Author: | tudyniuz [ 27 Oct 2023, 20:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 |
Hehe, se inmultesc 916. Bine ca ai schimbat capacul de la rezervor, nu avea treaba cu restul masinii. |
Author: | Bure [ 28 Oct 2023, 10:05 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 | ||
Daa,vechiul propietar,o bricolase in stiulul si dupa posibilitatile Dumnealui,chestia este ca avea multe zorzoane pe ea,unele chiar amuzante,care au disparut treptat. Cel mai mult m-a socat instalatia electrica care a fost aproape dublata de tot felul de gadgeturi,acolo am avut cel mai mult de munca,un portbagaj de fire si cabluri am scos din ea. Intre timp a primit o vopsea care nu a iesit foarte bine(la un vopsitor care si-a primit banii si nu mai termina lucrarea)dezasamblarea,micile reparatii,slefuirea,asamblarea le-am facut eu,el doar trebuia sa aplice voseaua si lacul pe care l-a scurs cu brio prin mai multe locuri.La interior Carla a primit un set de scaune si banchete de Ph1 gasite la o dezmembrare de pe centura Bucurestiului,consola centrala a a fost schimbata total,refacut iluminatul in bord care nu mai functiona deloc,plafonul l-am refacut cu un material tip Alcantara.Voi reveni cu poze.
|
Author: | Bure [ 28 Oct 2023, 11:13 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 | ||||
Din timpul procesului de transfomare
|
Author: | Bure [ 28 Oct 2023, 11:15 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 | ||
Asa arata vopseaua pe plafon cand am luat-o.
|
Author: | Bure [ 28 Oct 2023, 11:29 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 | ||
Iar motivul pentru care nu a pornit cand am luat-o de la Constanta si mi-a trebuit platforma(oricum nu as fi condus o masina care statea de 2 ani CT-BV) era faptul ca suportul pompei de benzina se dezintegrase si cazuse in sorb obturand aspiratia.A fost prima mea lucrare la Carla dupa ce vreo 2 mecanici ma refuzasera pe motiv ca "e italience,si e stricacioase si inghesuite"
|
Author: | Bure [ 03 Nov 2023, 12:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 |
Salutare Ma poate ajuta cineva cu o schita de adaptori prindere pentru etrieri cu 4 pistoane? Am etrierii de 166 cu discuri de 310 mm si vreau sa fac upgrade-ul deoarece nu sunt deloc multumit de franarea care o am acum. Si o parere,de vreo luna a incept sa faca motorul un zgomot strident intre 2500 si 3000de rotatii,de asemenea si mersul la ralanti este foarte instabil cu fluctuatii. Multumesc anticipat. Toate cele bune! |
Author: | yux_mm [ 03 Nov 2023, 13:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Gtv 1995 |
Cu etrieri si discuri mai mari vei avea o franare mai buna la o folosire mai intensa, gen o coborare in forta sau mers pe circuit. La mersul zilnic nu va fi nici o difetenta. Fizica bat-o vina. Imbunatatiri sesizabile la mersul de zi cu zi vei vedea daca: schimbi furtunele de frana cu nele in plasa metalica ce impiedica expansiunea furtunului sub presiune, placute si discuri cu un coeficient ridicat de frecare. Ca sa nu crezi ca vorbesc prostii, e mecanica de clasa a 9-a: Forta de frecare = Apasare x coeficientul de frecare. Forta de frecare e ce experimentezi tu ca franare, apasarea e presiunea facuta in sistemul de franare (nu se schimba ca nu schimbi pompa de servo-frana), coeficientul de frecare e un coeficient de material. Dupa cum vezi suprafata nu intra nicaieri in ecuatie, deci back to square 1. Mai sunt detalii de elaborat pertru a explica de ce niste frane mai mari sunt mai eficiente la utilizare intensa. PS: niste cauciucuri UHP pot face iar diferenta. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |