Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Nu am putere...
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=291
Page 1 of 2

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 17:11 ]
Post subject:  Nu am putere...

Salutare!
Azi am fost impreuna cu cei prezenti la intalnire la un dynotest unde mi-a reiesit ca am 130.8CP... unde s-au dus aia 20CP??? WTF??? :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Io suspectez ca ar fi variatorul... Maine dimineata ma duc la AI sa vad care-i treaba... Io cam simteam ca e ceva in neregula cu masina, ca parca nu trage cum tragea cand am luat-o plus ca gabrieldima, care are 126CP, se cam tine dupa mine, il depasesc greu de tot...
Uitati si filmul! :evil:

Attachments:
Dynotest Vali 02.04.2006.jpg
Dynotest Vali 02.04.2006.jpg [ 204.81 KiB | Viewed 4247 times ]

Author:  Tupac [ 02 Apr 2006, 17:22 ]
Post subject: 

Mda...naspa...eu deocamdata am scapat de nervi :)
Mah..ia sa ne dam noi doi sa vad cum ma tin de tine, si vad eu daca mai dau banii la Dyno :lol: :lol:

Author:  RaduAlfa [ 02 Apr 2006, 17:59 ]
Post subject: 

Tupac nu e corect! Acum ca ai aflat ca are probleme,vrei sa te dai u el?
Sau asa vrei sa vezi cati cai ai si tu,fara sa iti mai faci Dyno test!

P.s. Vezi ca am vorbit cu cineva pt senzorul tau.Cand am ceva concret te contactez!

Author:  Tupac [ 02 Apr 2006, 18:02 ]
Post subject: 

Ai ghicit! De fap vreau sa vad daca ma face rau de tot. Daca ma face rau, nu ma mai duc sa dau banii la Dyno sa imi fac nervi cand voi vedea 100CP in loc de 130CP :D Daca nu ma face chair usor, atunci ma duc :lol:
Man, cu senzorul ala, daca mi-l gasesti pe undeva te cinstesc bine de tot! :drunksinging: :kiss: Ca de cand il caut... :cry:

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 18:38 ]
Post subject: 

Filtrul e nou, uleiul e bun, bujiile parfum, injectoare okei, compresie okei... singura varianta e variatorul bulit... O sa vad maine ce si cum...

Author:  aiculedtzu [ 02 Apr 2006, 21:18 ]
Post subject: 

Alex, eu zic sa stai linistit :)

Cel mai probabil puterea masurata pe dyno (130 CP) este puterea la roti insa constructorii dau puterea la volanta care din cauza pierderilor din transmisie este mai mare decat puterea de la roti. Asa ca stai linistit, vali e OK :D

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 21:52 ]
Post subject: 

Sigur? Sa nu mor prost... Si-asa sunt catranit rau intrebandu-ma ce are Vali...
Adica vrei sa spui ca GabrielDima are de fapt 140CP??? Ca el tot acolo si-a facut dynotest, si i-a ieit ca are 124,5 CP (are motor 1.8 TS 8v 129CP normal, si e din 1995!!!!)
Ma temeam pentru variator, ca nu se aude sunet de dizel la rece, oloi si filtre bune, testeru da ALL OK, nu vad nici o problema!

Author:  gabrieldima [ 02 Apr 2006, 21:56 ]
Post subject: 

mah baeti nus ce sa zic,doar ca mie mi se pare ciudat sa dispara asa 20 cp,chiar daca ai dreptate aicule totusi eu dc nu am pierdut decat 5 caluti :?
posibil sa fie si din cauza caldurii,eu am facut testul cand erau cam 8 grade afara......... :(

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 22:23 ]
Post subject: 

Latest news:
M-am lamurit dupa o discutie in particular cu Aicu:
Aia e puterea la roata, el are 150CP la roata si la motor 171CP... ori la mine am la roata 130,8CP, ceea ce inseamna ca la motor am 130,8*171/150 = 149,112CP!!!
Yeeee!!! :jumpcolor: :jumpcolor: :jumpcolor: :jumpcolor: :jumpcolor: :jumpcolor:
Ai o bere de la mine, Aicule, cand vii la intalnirea nationala!!! :D
Ahh... deja eram resemnat ca nu voi dormi pe urmatoarele 3 zile de griji...

Sa traiesti!!!

Author:  Tupac [ 02 Apr 2006, 22:30 ]
Post subject: 

Aha! Deci o sa ma duc si eu la test :D
La mine cum s-o calcula la o adica? La fel? Nu cred... :?

Author:  aiculedtzu [ 02 Apr 2006, 22:33 ]
Post subject: 

:lol:

@tupac, normal exista pentru fiecare masina in parte o formula prin care poti calcula caii la volanta in functie de caii de la roata.
Oricum dyno-ul de tip rolling road (cum este si cel pe care si-a masurat alex puterea) nu este renumit pentru exactitate.

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 22:34 ]
Post subject: 

Nu
La noi e asa...
La tine se aplica formula:
Putere motor = 130/125*putere dyno...

Author:  Tupac [ 02 Apr 2006, 22:36 ]
Post subject: 

Aha..e bine de stiut. Dar de unnde ai luat Alex formulele? :?

Author:  alexmirica [ 02 Apr 2006, 22:44 ]
Post subject: 

M-am prins de ele dupa discutia cu Aicu...
Nu conteaza, conteaza ca astea sunt formulele de calcul...

Author:  Tupac [ 02 Apr 2006, 22:54 ]
Post subject: 

Vad ca Aici zicea ca acest tip de Dyno nu este tocmai exact..Pai daca asta nu e tocmai exact (si apropos, ai ideea Aicule cam ce erori sunt?), alt test chiar nu stiu ce as putea face...ca sa nu mai vorbesc ca probabil unul si mai precis e mai scump, nu? :?
Acum ce sa zic...sper macar 120CP la volanta sa mai am :lol:
Later edit: Hmm...la mine e cam naspa..ca am daor 1.04 raportul ala :shock: , adica foarte putin :( . Alex, voi aveti 1.14 vad, care te ridica la inmultirea aia cat de cat...dar eu cu 1.04 ce ma fac?! :cry: :cry:

Author:  gabrieldima [ 02 Apr 2006, 23:54 ]
Post subject: 

mah :? m ati innebunit cu matematica,pan la urma cum e..............,adica ce dreaq,eu am mai multi cai decat in fabrica :shock: ,ca n am facut nika la motor................inca 8)

Author:  Tupac [ 08 Apr 2006, 10:52 ]
Post subject: 

Alex, nu vreau sa te impacientez iar :lol: , dar m-am uitat pe 4tuning si din cate scrie pe acolo, aceste masuratori ar arata puterea la volanta! :shock: , iar pierderile de pe grafic reprezitna pierderi in transmisie si roti, adica daca le scazi pe acestea (pierderi) afli puterea la roata.
Voi sunteti siguri ca arata puterea la roata??

Author:  firestarter [ 09 Apr 2006, 12:28 ]
Post subject: 

Pai dyno de unde sa stie care sunt pierderile din moment ce masoara direct puterea de tractiune a rotii pe role? La volanta din cate banuiesc se masoara cu cutia jos ca altfel nu vad cum. Cum ar putea reusi un dyno sa calculeze pierderile din transmisie daca singurul lucru pe care il masoara este puterea rotilor?

Author:  Tupac [ 09 Apr 2006, 14:27 ]
Post subject: 

Nu stiu, eu am spus doar ce scrie acolo, si e scris de catre cei la Dyno..

Author:  firestarter [ 10 Apr 2006, 09:23 ]
Post subject: 

2Pac, nu stiu ce sa zic cu astia de la dyno. Am cativa prieteni care au fost la dyno la bucuresti si s-au intors acasa cu puterea la roata. Unul dintre ai a modificat evacuarea si a pus filtru sport pe un Opel Astra Diesel de vreo 70 si ceva de cai la roata. Mi-a aratat diagramele de inaintea modificarilor si cele de dupa. De fiecare data era indicata puterea la roata. Poate or exista si dyno mai destepte care sa mai foloseasca niste senzor de turatie la volanta sau alte metode de masura suplimentare ca altfel nu pot sa imi dau seama cum poate dyno sa aprecieze puterea doar dupa roti si sa iti dea puterea motorului. Probabil daca are niste parametrii presetati pentru modelul masiini testate insa nu pare relevant pentru ca ar avea parametrii de fabrica si nu e acelasi lucru. Iti dai seama ca masina ta sau a mea, care sunt vechi, nu mai au aceleasi date ca in fabrica si atunci ar aparea erori imense. Naiba stie insa un lucru e sgur. Vali, masina lui Alex are 150 CP :D M-am dat cu ea 2 zile si masina merge si trage impecabil.

Author:  alexmirica [ 10 Apr 2006, 09:48 ]
Post subject: 

alfa33 Quote:
...insa un lucru e sgur. Vali, masina lui Alex are 150 CP :D M-am dat cu ea 2 zile si masina merge si trage impecabil.
:twisted: Ti-a placut? Nu pot sa uit figura lui Radu care era RRROSU la fata si nu ii venea sa creada ce poate un motor de 2000 aspirat de Alfa :shock: :twisted: :twisted:
Nemaivorbind de mica plimbare pe serpentinele din Poiana Brasov de iesea fum GROS de tot din frane :twisted: si au iesit discurile violet dupa racire :shock: :twisted: Si era Avocatu' cu Mazda 626 in spate si l-am lasat atat de tare in urma incat jos l-am asteptat pret de o tigare pana a venit si el :twisted:

Author:  firestarter [ 10 Apr 2006, 09:52 ]
Post subject: 

Pai iti dai seama ca nici eu si nici radu nu mai dormim bine acum. Eu macar pana o termin pe a mea dar Radu cu 90 CP mai are de asteptat pana la urmatoarea senzatie de genul asta :D Oricum, te tin la curent cu evolutia lucrurilor. Tocmai am gasit chip pt a mea la squadra. costa 200 de euro si aduce vreo 12 CP. Cred ca il iau :D

Author:  Achim [ 10 Apr 2006, 17:09 ]
Post subject: 

Acel stand de dyno de la Prisma este al celor de la Master Tuner. Si eu am fost acolo sa fac doua run-uri, si masina mea din cei 200 de cp a scos 189.7 cp. Pe fisa daca te uiti la rubrica "Power on:" scrie "engine", dar acum nu stiu cat de corecte sunt rezultatele scoase de acest dyno. Oricum, spre deosebire de un alt TypeR, care era inzestrat cu catback Supersprint si Unichip, eu am scos cu 3.5 cp mai putin, ceea ce mi se pare foarte bine :roll:

Pana la urma, nici mie nu imi este foarte clar unde e acea putere, dar eu vroiam sa vad o diferenta...

Author:  Tupac [ 10 Apr 2006, 19:15 ]
Post subject: 

Alfa33, deci si tu vrei chip de la Squadra....Bravos ;) :jumpcolor:

Author:  andrei123 [ 01 May 2006, 04:16 ]
Post subject: 

..poate am inteles eu gresit, dar Alfa 2.0 = 155c.p. ,1.8=144 1,6 =120 ..ca mai sus tot se vorbea de 150. ..pana la urma ce putere are 1.8 si 2.0 t.s.

Page 1 of 2 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/