Salut, baieti!
Desi am o anumite vechime pe aici, deschid in premiera un jurnal cu modesta intentie de documentare a experientei personale cu o Giulia noua. Asadar, dupa 156 2.0 benzina si 159 2.4 Mjet ,ambele relatii foarte generoase temporal si nu numai, deschid un capitol Alfa Giulia Veloce 2.0, inceput la 0 km saptamana trecuta, multumesc Mihai Draganescu si Auto Italia pentru mediere. Va multumesc si tuturor celor care au scris in aria Alfa Romeo Giulia, v-am citit pe toti cu atentie si va respect toate opiniile.
Ca tot e la zi subiectul "Giulia, sau Alfa in general versus concurenta", pentru mine Alfa Romeo este o experienta culturala, senzoriala, sentimentala, toate la un loc intr-un context desigur practic, utilitar, pentru ca nu imi permit inca (blufez
) luxul de a cumpara o masina noua strict pentru colectie. Simtul apartenentei la o comunitate speciala, factorul "stand out", frumos in general. Demersul de a obiectiva sau justifica o experienta culturala sau personala este insa perfect inutil, ridicol chiar, imi vine in minte incercarea de a-l convinge pe un fost amic ca Bucurestiul nu e o "mizerie de oras", ca mai exista si alte dimensiuni ale existentei in afara de Via Crucis zilnica acasa-sediu corporatie (Pipera), asta il durea pe el, imi era jena sa il intreb ce stie de de parcuri, teatre, muzee, neoclasic, Enescu, sau oamenii din Bucuresti (dincolo de clisee), insisi prietenii lui, sau macar gratitudinea fata de banii castigati tot aici, in orasul "mizerabil" de adoptie. Sper sa nu deschid vreo polemica, parca am mai vazut comparatii de orase romanesti si aici, provincia versus capitala, ca sunt satul de discursul urii. Este sau era perceptia lui, sa fie sanatos!
Am facut Sambata un prim drum Bucuresti-Predeal si retur iar experienta condusului a fost o desfatare, o placere nemaiintalnita de mine cu alte masini, e adevarat nu am mers cu Aston Martin DBS, Merc AMG sau chiar BMW M3/M5. Uimirea mea a fost legata de cat de bine este inchegata masina, directia super precisa, rafinamentul raspunsului cutiei de viteze in modul N, deocamdata evit Dynamic macar pentru primii 1000km. Visavis de 159 echipare Distinctive , stau mai prost parca in scaunul sport Giulia, posibil si pt ca am coborat mult pozitia, am 1.86m si probabil picioarele nu se sprijina ideal pe orizontala planului de sezut, mai vedem. Tot asa comparativ, sistemul de sunet Bose evident peste cel mediu instalat la Giulia (10 difuzoare).
Altfel, dinamic vorbind, nu am ce spune, de vis!
Stiu ca multi recomanda protectia ceramica a vopselei, mai ales pe Rosso Alfa, ma gandesc sa abordez o solutie de acest tip. Si-a pus cineva film PPF pe bara fata, merita?
_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS