Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 159 MY 2008 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2903 |
Page 1 of 3 |
Author: | marius [ 28 Oct 2007, 22:02 ] | |||
Post subject: | Alfa 159 MY 2008 | |||
Fara prea mult tam-tam si fara nici un comunicat oficial,de la sfarsitul lunii Noiembrie va incepe sa fie fabricata varianta "inbunatatita" a Alfei 159,pentru a fi pusa in vanzare incepand cu sfarsitul acestui an,inceputul lui 2008. Principala modificare consta in folosirea in productia masinii a unui alt aliaj de fier denumit STR18,dezvoltat de grupul Thyssen-Krupp,rezultand o greutatea mai mica cu 50-90 kg,in functie de versiune.De asemenea,sistemul de tractiune integrala Q4 va fi cu 40 de kg mai usor.Scaderea greutatii totale va implica o mai buna tinuta de drum,un consum mai redus de combustibil si bineinteles,mai putine emisii poluante. Poate la fel de importante,dar disponibile doar din Iunie 2008,vor fi si noile motorizari disponibile in gama: 1.8 JTB cu 180 sau 230 CP si 1.9 JTD Twin-Stage Turbo de 190 CP.Modificarile optice si estetice vor fi aproape insesizabile. Aceste modificari structurale si noile motoare vor fi disponibile in intreaga gama 159,cat si pentru SW,Brera si Spider.
|
Author: | gabrieldima [ 29 Oct 2007, 02:38 ] |
Post subject: | |
doamne ajuta la mai bine |
Author: | Alexandrus [ 29 Oct 2007, 04:55 ] |
Post subject: | |
Ziceau ca reducerea de greutate nu e din cauza materilelor folosite ci din alte cauze, asta era ultima veste. Q4 e intr-adevar mai usor, doar cu 10kg mai grea decit versiunea cu FWD, se pare ca Torsen nu mai produce T3-C decit din alaij usor Motoarele noi sunt super |
Author: | Alex_Alfa [ 29 Oct 2007, 10:32 ] |
Post subject: | |
This thing just made my day |
Author: | RaduAlfa [ 29 Oct 2007, 18:51 ] |
Post subject: | |
asta ar fi un link http://www.16valve.ro/wp/?p=120 |
Author: | catastrat [ 30 Oct 2007, 01:35 ] |
Post subject: | |
Pfuiii... si masina mea s-a fabricat la sfarsitul lui oct, urmeaza sa o primesc saptamana viitoare... acu asta e, ma consolez ca voi avea noul motor de 2.4 si 210CP, cu cuplu de la 1500rpm |
Author: | soso [ 30 Oct 2007, 11:07 ] |
Post subject: | |
Yesss, pe mine m-a sunat dealerul si mi-a zis ca pe 6 noiembrie intra masina in productie si pe final de noiembrie imi vine masina. Sper sa se produca in noile conditii. Soso |
Author: | ALXege [ 30 Oct 2007, 16:52 ] |
Post subject: | |
Quote: La capitolul motorizari sunt asteptate cateva surprize placute. Actualele propulsoare 1.8/1.9JTS/2.2JTS vor fi inlocuite din primul semestru al anului viitor cu un nou motor de 1.8 litri, declinat in 2 variante, una aspirata de 160cp si una turbo, intitulata JTB, ce va dezvolta 200 cp, in semestrul doi urmand sa apara si o varianta biturbo de 240cp. Un alt motor foarte interesant este noul propulsor 2.0JTD TST, primul diesel din grupul Fiat ce va utiliza a doua generatie a sistemului Multijet. Aceasta motorizare va debuta in iunie 2008, dezvoltand o putere de 210cp si un cuplu de 420Nm. La capitolul zvonuri pot fi trecute noile motorizari V6, un diesel de 3.0 litri, testat deocamdata in 2 variante de putere, de 270cp/560nm si 306cp/600nm, si un nou motor pe benzina ce va inlocui actualul 3.2.
Daca e pe bune, good morning Alfa, rise and shine!!
|
Author: | HOT [ 30 Oct 2007, 18:19 ] |
Post subject: | |
Incet dar sigur alfa incepe sa redevina ce a fost in trecut,un brand apreciat si cu valoare....bravo alfa romeo |
Author: | bbi [ 26 Dec 2007, 17:07 ] |
Post subject: | |
toti spun ca alfa va avea o cura de slabire si chiar din luna noiembrie ce a trecut. intrand pe siteul alfa romeo italia sunt toate datele tehnice cu exceptia greutatii masini. am accesat alfa romeo germania si spre surprinderea mea sau a noastra masina este mai grea putin. un exemplu: 1.8 mpi my 07 - 1430kg 1.8 mpi my 08 - 1505kg 2.2jts my 07 - 1490kg 2.2jts my 08 - 1565kg 3.2 jts my 07 - 1740kg 3.2 jts my 08 - 1755kg 2.4jtdm 200cp my 07 - 1630kg 2.5jtdm 210cp my 08 - 1705kg Astea dunt doar cateva exemple. Mentionez ca d atele sunt luate in comparatie de pe www.alfaromeo.ro si www.alfaromeo.de. In concluzie alfa romeo 159 model 2008 este mai greu ca modelul 2007 doar daca nu cumva cei de la alfaromeo germania nu au gresit. curiso este ca cei de la alfa romeo italia nu au tiparit pe langa toate datele tehnice si masa masini. Sarbatori Fericite LA MULTI ANI! |
Author: | toshy [ 26 Dec 2007, 18:28 ] |
Post subject: | |
nu te lua dupa site-uri. toate datele de pe ele sunt varza... daca te mai uiti o sa vezi ca nu e nici o diferenta intre versiunile normale si cele Q4. |
Author: | bbi [ 26 Dec 2007, 18:56 ] |
Post subject: | |
toshy Quote: nu te lua dupa site-uri. toate datele de pe ele sunt varza... daca te mai uiti o sa vezi ca nu e nici o diferenta intre versiunile normale si cele Q4.
da m-am uitat si pe www.alfaromeo.fr si pe www.alfaromeo.co.uk si aceste 2 siteuri au date diferite in concluzie nici un site nu au aceleasi date.
|
Author: | toshy [ 04 Jan 2008, 15:22 ] |
Post subject: | |
my 2008 reducere greutate intre 40 si 90 kg optiune de tractiune fata pentru motorizarea 3.2 v6 setari suspensie imbunatatite culori noi (alb??) jante aliaj noi 17" culori noi pentru plansa de aluminiu interior scaune modificate pentru versiunea sport alfatex cu micropori (?) micropori standard pentru distinctive optionale: TPMS (Tyres Pressure Monitoring System), bord imbracat in piele (ca la brera si spider), iesiri cromate pentru esapament sistem deschidere portbagaj din logo-ul AR pentru TI disponibil si bej pentru interior bordul cu iluminare alba standard pentru toate versiunile exceptand impression trim "sport" oferit la acelasi pret ca distinctive: jante de 17" sau 18", iesiri esapament cromate, volan si schimbator de viteze sport, scaune sport alfatex, suspensie sport si optional inscriptionare TI pe scaune standard distinctive sport standard sport/TI sport |
Author: | Flovas [ 04 Jan 2008, 15:59 ] |
Post subject: | |
toshy, esti sigur de aceste optiuni mai ales pt TI? |
Author: | toshy [ 04 Jan 2008, 19:03 ] |
Post subject: | |
asta zice gura targului pe toate forumurile de afara ca au primit dealerii din italia si germania... acum eu am comanda deja ajunsa la italieni si nu mai pot sa modific nimic... interiorul negru era singura chestie care m-a oprit sa-mi iau TI in orice caz pana se deschide din nou fabrica cred ca au tot timpul cei de la noi sa primeasca si ei noul factbook |
Author: | toshy [ 06 Jan 2008, 04:11 ] |
Post subject: | |
Quote:
Dal mese di marzo 2008 sarà disponibile la nuova gamma di Alfa 159, che si presenta da un lato all’insegna della continuità nella logica degli allestimenti, dall’altro all’insegna della sportività grazie a tre grandi novità:
bianco ghiaccio pastello... asta ma doare foarte tare pentru ca eu nu mai pot sa-mi modific comanda (
nuovo allestimento Sport, complementare all’allestimento Distinctive in termini di contenuti,con posizionamento nella stessa fascia di prezzo nuova motorizzazione 3.2 V6 260CV a trazione anteriore disponibilità dell’allestimento TI su un maggior numero di motorizzazioni (1.9 JTDM 150 CV anche Q-Tronic, 2.4 JTDM anche Q4 e Q-Tronic, 3.2 V6 4x2) ALLESTIMENTO “ENTRY LEVEL” -nuovo tessuto floccato (iso-Progression) -nuovo optional “trip computer” (opt.48F) -disponibilità optional “Blue&Me” (opt.4J3) -bracciolo posteriore con vano sci di serie -offerto su motorizzazioni di attacco 1.8 140CV e 1.9 JTDM 120CV ALLESTIMENTO PROGRESSION -nuovo optional “sensore pressione pneumatici – TPMS” (opt.365) - nuovo optional “cerchi in lega 16” nuovo disegno a raggi” (opt.56J) -nuovo optional “terminale di scarico cromato” (opt.947) -quadro strumenti con illuminazione bianca di serie (v. allegato 1) -mostrine verniciate in color titanio ALLESTIMENTO DISTINCTIVE -nuovo Alfatex microforato di serie -nuovi “cerchi in lega 17 disegno a raggi” di serie (cod.55E) -nuovi optional “plancia in pelle” (opt.4DD e 4WL) : si intende parte superiore della plancia e dei pannelli porta (v. allegato 1) -nuovo colore titanio per gli inserti in alluminio di serie ALLESTIMENTO SPORT E’ una delle grandi novità della nuova gamma, un allestimento con spiccate connotazioni di sportività e dinamicità, sia negli esterni che all’interno, per un target che ricerca nell’auto ancora maggiore personalità e tecnologia. In dettaglio i contenuti di serie (in più rispetto ad allestimento Progression): -cerchi in lega 17” con disegno sportivo a 5 razze con pneumatici 225/50 -terminale di scarico cromato -volante sportivo con comandi radio e pomello cambio in pelle con cuciture nere -rivestimento dei sedili nel nuovo tessuto Sport in colore nero o nero/rosso; si tratta di tessuto Alfatex sul fasciame del sedile e tessuto Floccato con trama sportiva sulla seduta (v. allegato 1) -padiglione, cappelliera e coprimontanti in colore nero (iso-TI) -inserti in alluminio spazzolato scuro (iso-TI) -quadro strumenti con illuminazione bianca e grafica Sport (iso-TI) (v. allegato 1) -Blue&Me (sistema vivavoce Bluetooth con comandi vocali e media player MP3 con presa USB) Tra gli optional specifici dell’allestimento Sport si segnalano: -assetto sportivo (opt.377) -sedile sportivo in pelle color nero e cuoio anche con regolazione elettrica (opt.180 oppure 788) -pedaliera sportiva con poggiapiede in alluminio (opt.4CS) -volante sportivo con comandi radio e pomello cambio in pelle con cuciture rosse (opt.321) -plancia in pelle con sedili sportivi in pelle (opt.4ZX) ALLESTIMENTO EXCLUSIVE Continua ad essere l’offerta ideale per il cliente che richiede il navigatore satellitare a mappe. Presentato a listino e in preventivazione come un vero e proprio allestimento, con la gamma MY 2008 non ha però dei codici Sincom dedicati. In ordinabilità sarà pertanto gestito come: Versione Distinctive + pack Exclusive (opt.4N3) L’optional Pack Exclusive 4N3 include infatti : -opt.58X – navigatore satellitare a mappe -opt.563 – CD changer -opt.530 – mappa Italia ALLESTIMENTO TI -nuovo colore cuoio (oltre al colore nero) per i sedili in pelle con logo Alfa ricamato con filo nero -nuovi optional “plancia in pelle” anche con i sedili a regolazione elettrica (opt.4H0 e 4ZY) -disponibile su nuove motorizzazioni : 1.9 JTDM 150 CV anche Q-Tronic, 2.4 JTDM anche Q4 e Q-Tronic ALTRE NOVITA’ DI PRODOTTO - nuova motorizzazione 3.2 V6 260CV a trazione anteriore -nuovi colori esterni: Grigio Indaco metallizzato (cod.660) (si tratta di un grigio di tonalità intermedia tra Argento Alfa e Grigio Stromboli con riflessi violacei), Azzurro Cristallo metallizzato (cod.282) e Bianco Ghiaccio pastello (cod.296) (v. griglia abbinamento colori esterni/interni in allegato 2) -nuova apertura baule con logo Alfa Romeo push -forma dei sedili più ergonomica -scocca più leggera ( circa 40kg) |
Author: | ZIOZIO [ 10 Jan 2008, 17:56 ] |
Post subject: | |
Ce scrie toshy este la fel la ce se stie aici in Italia si modificari astea ar trebui se fie "bagate" cu re-incepe fabricatie de 159 prin martie la Pomigliano D'Arco cu fabrica renovata si angajati "ca ao ivatat mai bine meseria" de la cursurile pe care i le face intre ianuarie si februarie. Problema este cu motoarele, cel putin eu inca nu am inteles cand apare pe piata noul 1.8 t-jet 190HP si 230HP si 1.9 TST 190HP. Inca stieam ca la Brera si la Spider incercaa sa le zlabeasca cu 150 de kg dar mi separe un miracol dac reuseste. P.S. Greseala mare 3.2JTS cu tractiunea pe fata...ce face cu atata putere nu mai pe rotile din fata? Pe strada uda cred ca in loc de sofer "conduce aparat VDC" |
Author: | toshy [ 10 Jan 2008, 19:08 ] |
Post subject: | |
pai motoarele noi se zice ca or sa vina prin septembrie, cu 6 luni inainte de face lift pentru moment parca s-a renuntat la jtd-ul de 120cp, nu? |
Author: | ZIOZIO [ 11 Jan 2008, 08:10 ] |
Post subject: | |
Ce stiu eu este ca deocan data cu motoarele ramane tot cu ce are in acest moment dar in cursu anului ar trebui se apara 1.8 t-jet. Motoarele diesel ramane cu variante de 120 si 150 HP. Nu inseleg de ce nu baga si ei 1.9 TST ca de ja e pe piata in varianta de 18 HP pe Cadillac BLS. A mai aparut o noutate la familia Fiat; 1.6 jtd 105 HP si poate 120 HP si parca ao anuntat pentru sfarcitu lui anul 2008 un nou 2.0 Diesel VM cu 165 HP pentru noul Bravo...Cred ca pana cand nu apare pe piata motoarele astea de care toate siturile si reviste anunta, ne putem astepta orice de la staff Fiat/Alfa. |
Author: | toshy [ 17 Jan 2008, 19:31 ] |
Post subject: | |
1.9 tst, 190cp, 400nm, 0-100, 8.5s, sunet de benzina, apare intr-un an (pentru mods: daca ii fac resize la 800x600 nu se mai intelege scrisul) |
Author: | marp [ 17 Jan 2008, 22:43 ] |
Post subject: | |
Yummy ... |
Author: | Tupac [ 17 Jan 2008, 23:06 ] |
Post subject: | |
Nu vad ce mare minune va fi acest motor pe tonajul lu' 159 Adica, motorul in sine e o bijuterie probabil , dar 159-le tot greu ramane..doar 8.5s pentru 0-100..putin .Oricum, ca si senazatie, nici 2.4-le actual nu iti rupe ficatii, trebuie sa ma dau si eu cu unul, sa arat puterea tractorasului 147 1.9 JTD simplu si putin cizelat Daca acest motor va fi pe viitoarele Junior si 149, atunci va fi alta mancare de peste, ma astept la rezultate spectaculoase cu cei 400Nm, dar repet..pe o caroserie usurica, de bun simt. |
Author: | toshy [ 18 Jan 2008, 08:49 ] |
Post subject: | |
articolul e de ceva vreme, inainte de "cura de slabire" pentru my2008. deci probabil o sa fie sub 8.5. probabil ca in jur de 8, ceea ce pentru un motor de 1.9 este foarte bine. nu conteaza prea mult cati CP scoate motorul sau ce greutate are masina, nu cred ca am vazut pe undeva comparatii intre masini de aceeasi putere cat de aceeasi cilindree (cel putin la masini normale). ce nu-mi place e ca vor renunta la 2.4 (care este totusi un motor proiectat de fiat) si vor lua un v6 de 3l de la VM. VM care, apropos, tocmai a inceput asamblarea liniei de fabricatie pentru motorul de 3l (159, hummer h3 si inca cateva suv-uri GM). mai degraba se concentrau asupra unei cutii de viteze care sa nu fie depasita de cuplul motoarelor in loc sa limiteze cuplul la 400nm pentru tot ce scot... probabil si motivul pentru care inca nu exista GTA inca pe 159. si... VM au facut motoare heavy duty pentru aplicatii comerciale si americani... V6-le lor o sa aiba 247CP si 500nm cuplu... avand in vedere ca un V6 are vibratii mult mai nasoale decat un L5, ma gandesc ca doar normele ar putea sa fie motivul pentru care il vrea fiat... un "uptate" ulterior la, sa zicem 300CP, nu cred ca o sa mai prinda 159 pentru ca o sa fie aproape de sfarsitul vietii cand va avea acest motor. |
Author: | Alexandrus [ 18 Jan 2008, 09:04 ] |
Post subject: | |
Mda, 8.2s 0-110km/h avea prin 2002 156 2.0 JTS, cu mai putini CP si jumatate din cuplu, asa ca 8.5s pentru un motor de 190CP si 400Nm e super realizare de anul 2008....gg Alfa. PS. Ce e VM ? |
Author: | marius [ 18 Jan 2008, 10:46 ] |
Post subject: | |
Asta |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |