Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=29011 |
Page 1 of 5 |
Author: | iuli78 [ 10 Aug 2022, 20:29 ] |
Post subject: | Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Ca sa nu mai deschid alte topicuri separate , o sa trec tot ce este de spus doar aici , trebuia sa fac treaba asta de la inceput ,dar neavand treaba cu forumurile ,am deschis sau preluat topicuri mai vechi . Se pare ca si motorul acesta consuma ulei , in aproximativ 8500 km am bagat in plus 1,5 litri de 10w60 de la Motul , pana la urmatorul schimb o sa ma gandesc la clasicul 10w40 sau 5w50 chiar daca nu pare sa fie prin recomandari ,teoretic pare mai pe placul masinii , iarna este mai subtire si vara sufucient de vascos sa fie bine pentru motor. Daca si alte uleiuri sunt consumate intre schimburi , trebuie sa ma gandesc la o segmentare si la inlocuirea simeringurilor de supape. Trebuie sa ma gandesc la inlocuirea distributiei , cureaua Continental are 25.000 km (cand am schimbat motorul) dar rola fixa ,rola intinzatoare si intinzatorul de la balnsieri (toate din kitul SKF) au 53.000 km . Cea mai buna oferta este GATES KP65429XS 562 lei tot kitul , distributie ,balasnsieri si pompa apa , eu zic ca se merita ,chiar daca pompa de apa este facuta de o firma chinezeasca pentru Gates . |
Author: | yux_mm [ 13 Aug 2022, 01:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
1.5 litri in 8500km minse pare ok pentru motorul asta si vechimea masinii. Pentru iarna 5w50 cred ca e compromisul ideal. Pentru vara se preteaza mai bine 10w60. Daca ma intrebi, 5w40 nu ar intra in discutie sub nici o forma. |
Author: | Tag [ 13 Aug 2022, 08:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Lasa motorul asa daca ai consum de 1.5l la 8500km, iti poate lua asa si cu simeringuri originale schimbate. |
Author: | tudyniuz [ 13 Aug 2022, 10:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
La GTV cu motorul asta, scrie in carte de un consum de ulei la fiecare 5000km. Parca era 500ml-1l, in functie de mai multi factori. Nu stiu cati km are masina ta, dar asa cum au spus si altii, cred ca esti ok. |
Author: | valerica [ 13 Aug 2022, 15:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Conteaza mult unde ai consumul, de exemplu ale mele 1.6 ts consumau uleiul doar la drum lung cand de nevoie sau de drag foloseam treapta inferioara. Doar unul care a venit din Germania cu 5w30 nu consuma ulei deloc, doar ca masina a mers acolo doar cu vascozitate de 5w. In general pe 8000-9000km tot cam asa aveam si eu consumul, dar km ii faceam in mare in afara orasului si masina mergea turata. Nu cred ca pentru 1.5l consum la un schimb, mai merita sa desfaci motorul, il verifici inainte de drumuri lungi si aia e, nu se justifica cheltuiala. Distributia stiu ca are o reteta la ts, pompa de apa Hepu, role Ina si curea Dayco. Daca la role si la curea poti pune si altceva, la pompa de apa iti recomand sa nu iei o "oarecare" pompa. @tudyniuz, da, dar in conditii extreme, circuit, turatii inalte. Nu o poti lua ca o marja pentru ca in viata de zi cu zi nu se ajunge acolo. |
Author: | triesse [ 13 Aug 2022, 16:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Am avut al meu 156 2.0 Twin Spark multi ani si consuma ulei doar la drumuri lungi. Am prieteni proprietari de Twin Spark tot asa, de multi ani, si am observat ca cum nu toate motoarele sunt la fel, si consumul de ulei difera. Adica un 1.6 nu consuma nimic, un 2.0 consum normal de ulei si un alt 2.0 care a trebuit desfacut motorul pentru ca avea probleme. Toti pe care ii cunosc cu TS + GPL utlilizeaza aici 10W60. Stiu si care consuma mult ulei cu 10W40, a schimbat pe 5w50 de calitate si s-a stabilizat dupa vreo 2 schimburi de ulei si 20K Km. Cat despre distributie, la TS parca era 60.000km sau 3 ani. Nu mai stiu acum ce oferte sunt, dar ultima data parca am utilizat pompa de apa SKF si restul Dayco. Mai vezi si daca nu face ceva zgomot de la variator, e bin e de schimbat in acelasi timp cu distributia, dar au devenit deja rare si foarte scumpe. |
Author: | valerica [ 13 Aug 2022, 23:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Fa un test pe o luna, pleci mai devreme si autostrada o parcurgi cu maxim 100 km/h si nu depasesti viteza asta nici in alte conditii. Mergi babeste si vezi daca mai ai consumul de ulei. |
Author: | tudyniuz [ 14 Aug 2022, 08:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Ai spus ca are putini km? Cati? Poate am ratat eu. La regim de autostrada, la mine uleiul se innegreste. Am venit Paris-Arad tot la 150-160km/h, deci pe la 5000rpm si a fost prima data cand am vazut uleiul innegrit la TS. Dar nici macar in cazul meu mai "extrem" n-am avut consum de ulei, dar masina avea sub 90k km la momentul respectiv. |
Author: | nesquick [ 14 Aug 2022, 08:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Peste 10% extraurban mi se pare enorm... Atât consuma 3.2-ul Eu am avut 1.6 cu gpl pe 147... La mers omenesc consuma undeva in jur de 7% extraurban...prin oraș ~12%. Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | goldfinger [ 14 Aug 2022, 09:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Mie mi se pare ok, consumul de benzina/gaz e normal tinand cont de greutatea masinii. Partea cu uleiul, e complicat. Poate ca s-ar mai reduce daca ai desface motorul si refacut ca la carte. Dar asta merita doar dacă intentionezi sa o tii pe vecie, altfel nu vad rostul. Eu m-as preocupa de aprindere, mai degraba. Sa ai bujiile corecte in stare buna. |
Author: | yux_mm [ 14 Aug 2022, 18:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
La 3.2 pe autostrada in UK unde limita e 70mile, adica 112km/h aveam consum intre 8.8 si 9.2, functie de cum batea vantul etc. Instalatiile de gaz consuma mai mult, tu probabil ai fi avut pe benzina 10 cand gazul iti arata 12, sau 8 cand gazul arata 10. 2.0 pe 66 e un motor mic, tinand cont de gabaritul si greutatea masinii si e cumva normal sa ai un consum maricel. In plus TSurile au fost in general motoare mai gurmande decat concurenta vremii, dar cred ca si ceva mai fasnete si mai placute la condus. Una peste alta cred ca iti faci griji degeaba. Inteleg ca trece ITPul pe bune, deci... Vezi sa aibe mereu ulei in parametri, iar in rest, da-i jar |
Author: | iuli78 [ 15 Aug 2022, 11:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Legat de kilometraj , asa am vrut eu sa cred ,ca are 30893 km nu ca atat are in realitate ,ca nu ii stiu istoricul,oricum nu avea multi odata ce avea totul original (bujii ,distributie,ambreiaj) iar chiulasa era mult mai curata in zona axelor cu came decat cele 3 chiulase pe care le vazusem. Ultima data cand am bagat ulei ,am golit bidonul si urcase nivelul catre maxim , acum este aproape de minim ,am facut comanda la Targul de piese (au magazin si in Constanta) de 1 litru de Motul 10w60 si cel ma probail pun mana pe el miercuri . Referitor la consumul de ulei ,cred ca se consuma ma repede cand se merge turat ,asa obsevasem si la un Golf 4 sdi ,la drum lung ,mai ales pe autostrada trebuie sa mearga cu uleiul in portbagaj. Probabil daca merg cu 100 km/ora consumul de ulei se reduce ,dar nu am rabdare sa merg mereu cu atat , doar zilele astea o las mai moale ca vreau sa vad cat pot parcurge cel mai mult cu un plin de gaz (40 litri) ,de obicei in 320 km se ducea. Sunt obisnuit cu consumul de ulei , Seatul Cordoba 1.9 diesel clasic din 1996 consuma cate un litru pe luna (aproximativ 1200 km) ,deci ce cosuma acum este mizilic , dar in familie mai este un Corsa D ,2010 1,3 cdti 95 cp care in 5000 km nu a cosumat deloc . In cel mai rau caz daca este sa creasca consumul bag 10w40 ca este mai ieftin ,segmetarea ramane ultima solutie ca m-am saturat sa bag bani in masina. Pe gaz masina cosuma cu aproxmativ 2-2,5 litri mai mult decat arata consumul pe benzina ,nu pot zice ca sunt diferente majore intre ele , masina merge cam la fel pe gaz sau benzina si se simte ca trage doar cand este turata mai mult ,dar fac treaba asta doar pe distante scurte de cand a crapat vechiul motor . Legat de ITP , data anul trecut am inteles ca nu statea excelent cu noxele ,data viitoare incalzesc motorul ceva mai bine ,oricum cand am omologat motorul asta ,cei de la RAR nu au zis nimic ,vad si anul asta ce zice. |
Author: | Pedala [ 17 Aug 2022, 10:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Cateva observatii legate de consumul de ulei la TS (din experienta mea cu 1.8-ul de pe 156): -cu 10W60 a consumat cel mai putin -asa cum au concluzionat si altii, la mers afara, datorita rapoartelor scurte, consuma ulei. La mers prin oras consumul este aproape insesizabil -la mine a scazut destul de mult consumul de ulei dupa ce am schimbat tachetii. Era simfonie la cald. |
Author: | iuli78 [ 17 Aug 2022, 21:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Sa cumpărat uleiul , acum daca este aproape de minim o sa completez până puțin peste jumate , notez kilometrajul și vad cat fac până scade . Teoretic ar trebui sa se duca mai greu 10w60 , oricum incerc la următorul schimb și alt ulei ,poate Valvoline nu îi place asta de mult comparativ cu Motul. Legat de tacheți la mine sunt ok , daca mai sunt unele zgomote suspecte ,par sa fie de la role / servo , dar vad cum se comporta după ce schimb distribuția și transmisia . In general din kilometri parcurși într-o lună , aproximativ 75-80 ,% sunt făcuți in afara orașului din care vreo 60% din ăștia pe autostrada . Legat de turații in treapta a 5-a la 160km/ora am 5000 ture ,130 km/ora am 4000 iar la 100 km am 3000 ture . |
Author: | iuli78 [ 19 Aug 2022, 20:17 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | |||
Am bagat aproximativ 550 ml de 10w60, sa ajunga de la aproape minim la cum este acum ,posibil sa fie 1 litru intre minim si maxim ,am notat kilometrajul si vad cat fac pana se duce catre minim dupa care fac schimbul de ulei. O sa trebuiasca sa schimb 2 difuzoare ,nu ma incanta sa iau difuzoare din dezmembrari ca majoritatea sunt vai de mama lor , nu vad cum sa fie in stare buna ,un difuzor de o calitate slabuta din fabrica dupa 15-20 de ani de exploatare. Sunt decat 2 variante , le schimb pe toate 4 cu unele noi sau cumpar 2 bucati pe original , vad ca cele cu cod 60670880 au un pret in jur de 150 lei bucata , acum nu stiu sigur daca sunt stanga - dreapta , o sa verific toate difuzoarele sa vad ce coduri au . Erau interesante difuzoarele pe spate de la luneta , daca am citit bine astea sunt pentru bass ,sunt stanga/dreapta si sunt speciale pentru 166 sa intre cum trebuie in locasul lor , partea mai neplacuta este ca trebuie amplificator special pentru ele , poate se gaseste in comert ,din amplificator ies firele catre boxele de la luneta dar o sa ma documentez mai bine de unde vin firele care aduc semnalul si alimentarea catre amplificator .
|
Author: | iuli78 [ 21 Aug 2022, 19:34 ] | |||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | |||||
Am incercat sa pun pe fata niste difuzoare MTX TR65C , daca pe stanga a mers ok ,pe drepata nu sa apropiat toata suprafata difuzorului ,o parte statea distantata de locul de prindere ,nu ramane altceva decat sa le dau retur si sa caut altele , acum trebuie sa fie atent la magnetul din spate , boxele de 166 au rotundul din spate mai mic comparativ cu majoritatea boxelor gasite in comert. Am cautat boxe originale pe la dezmembrari dar in cate locuri nu mai aveau ,ramane sa caut maine si unde nu am primit raspuns . Nu sunt pretentios pe partea de sunet , dar parea sa se auda ok si MTX .
|
Author: | iuli78 [ 24 Aug 2022, 20:06 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | ||
Azi am zis ca rezolv cu difuzoarele dar am luat teapa , am comandat de la un centru de dezmembrari din Bragadiru mai multe maruntisuri printre care 2 difuzoare si 3 butoane de usi ,dar cei de la demembrari nu sau sinchisit sa imi dea telefon, sa imi zica ca difuzoarele sunt varza si nu le trimit ,daca stiam ca nu trimit difuzoarele nu mai acceptam coletul ,ca aveam de unde sa iau butoane de geamuri ca nu era gaba cu ele ,daca sunt bulangii ii intereseaza doar de ei mai putin de client . Mi se pare normal daca nu ai toate produsele comandate, sa dai un telefon sau mesaj prin care sa spui clentului ce repere nu poti trimite. Daca tot au venit cele 3 butoanele , am desfacut comanda cu butoanele geamurilor de la sofer si am inlocuit la 3 butoane partea de sus a lui care se uzeaza mai repede , cam asta este cea mai ieftina varianta pentru remedierea butoanelor de la usa soferului ,daca vrei sa cumperi separat comanda cu butoane de la sofer sunt sanse putine sa iei una cu butoanele bune . Pentru al patrulea buton ,o sa scotocesc prin magazie dupa buton pentru geamuri pasageri ,poate gasesc unul bun sa il scot.
|
Author: | iuli78 [ 30 Aug 2022, 20:51 ] | |||||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | |||||||||
Am reusit sa cumpar 2 difuzoare JBL Stage 1 621 ,le-am prins la oferta in Constanta la Tonis trade cu 130lei , la Altex erau 150 perechea . Cum nu vroiam sa tai cablurile catre difuzoare , am vrut sa pastrez mufele originale si am gasit in comert mufe care se potrivesc la 166 , am comandat 4 bucati la pretul de 4 lei bucata si ca sa nu vina doar adaptoarele am vazut pe site si clipsuri care erau asemanatoare cu cele care prinde capitonajul de portbagaj ,cum aveam mai multe lipsuri pe acolo am comandat si un pachet de 25 de bucati cu 20 lei setul . Dupa ce au venit adaptoarele ,am rupt clemele de tabla care vin cu difuzoarlele ,si jumatate din clema ,partea in care intra holsurubul am bagat-o in spatele gaurii initiale ,ca sa intre holsuruburile care au venit cu difuzoarele , mufele cumparate au intrat foarte bine in mufele originale iar papucii i-am bagat in difuzoare ,nu inainte sa bag niste furtun pe papuci care se strange la cald. Nu sunt pretentios dar din ce am observat, boxele originale pe spate se aud mai infundat ,lipsesc inaltele cu desavirsire chiar daca au difuzoare mici pentru ele , pare sa se auda mai mult partea cu basi si ceva medii iar cand mut balansul pe fata la difuzoarele noi ,sunetul se schimba si devine mai ascutit ,spre inalte si medii iar basul nu este asa de simtitor ca pe spate ,o sa incer odata sa mut un difuzor nou dupa fata pe spate ,sa vad daca amplificatorul ICS-ului da mai multi basi pe spate si mai putin pe fata. Ca o parere personala , nu imi place nici asa de infundat ca pe spate dar nici asa de ascutit ca pe fata ,atata timp cat nu sunt un impatimit al muzicii la volum tare in masina ,nu ma deranjeaza asa de mult ,sunt multumit ca se compenseaza difuzoarele una pe alta . Daca am comandat adaptoare pentru dizuzoare ,am comandat si niste clipsuri sa completez lipsurile de la portbagaj , am desfacut de cateva ori mocheta si au mai crapat din ele , astea noi sunt ceva mai lungi si mai subtiri dect cele originale dar cu putin band izoler peste ele merg folosite foarte bine , eu zic ca se merita 20 lei 25 bucati , poate se gasesc si la dimensiuni apropiate de cele originale ,dar nu am stat sa caut clipsuri si pentru alte marci in afara de Alfa Romeo.
|
Author: | iuli78 [ 04 Sep 2022, 20:05 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | ||||
Acum cativa ani am facut un spay cu vopsea pe culoarea interiorului , cum pe capitonajul din piele al fetelor de usi se vedeau unele crapturi ,am zis sa dau cu spray dar rezultatul nu a fost prea bun . Exista o varianta sa curat si sa vopsesc din nou parte de culoare crem al fetelor de usi si sa iasa bine? Doar pe fata sunt mai naspa ,pe spate nu au crapaturi. Eventual daca se poate prepara vopsea pentru piele de culoarea dorita si daca se da cu pensula sau altceva , sprayul pare sa nu acopere crapaturile.
|
Author: | Pedala [ 05 Sep 2022, 10:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Pielea trebuie chituita inainte de vopsire. Exista multe tutoriale pe youtube |
Author: | iuli78 [ 05 Sep 2022, 11:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
O sa caut pe internet , dar la prima vedere nu o sa fie prea ieftin , daca găsesc prin dezmembrări bucățile care mă interesează pe mine in stare buna si la un preț bun ,atunci nu mă mai complic cu acoperirea crăpăturilor și vopsitul. |
Author: | iuli78 [ 13 Sep 2022, 20:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL |
Din socotelile mele motorul papa aproximativ 250 ml de ulei la 1000 km din care 800-850 km mersi pe autostrada la turatii cuprinse intre 3500 si 4000 ture ,ocazional peste . Luna asta o sa cumpar 5 litri de 5w50 de Valvoline VR1 ,din specificatii vad ca are ACEA A4/B4 iar API este SM ,sper sa fie suficient pentru motorul Twin Spark ,mai studiez uleiurile 5W50 sa vad recomandarile lor . 5 ar trebui sa fie suficient de subtire pentru pornitul pe timp de iarna iar 50 destul de gros la temperaturi ridicate ,pana la urma nu am neaparat nevoie de 10w60 ca nu obisnuiesc sa forjez masina ,atata timp cat recomanda 10w40 pentru mersul normal ,5w50 nu ar trebui sa ii faca rau. |
Author: | iuli78 [ 21 Sep 2022, 20:21 ] | ||||||||||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | ||||||||||||||
De cateva luni ,urmaream evloutia pretului la un set de ditributie complet de la Gates ,cum in ultima luna pretul o luase pe aratura cu aproximativ 150-200 lei, am zis sa o cumpar de la singurul magazin care o mai tinea la pretul vechi . Asa am reusit sa cumpar distributia completa cu 570 lei (acelasi set l-am luat cu 680 lei acum 6 ani) ,se pare ca este pe terminate si setul asta , se gaseste din ce in ce mai putin . Gates KP65429XS contine : 1.curea distributie : Gates PowrGrip 5429XS Made in UK 2.curea arbori balansieri Gates 5619XS 3.intinzator distributie Litens Made in Canda ,rulmet made in China 4.rola ghidaj distributie GBM 6303RD1 Made in Korea 5.intinzator curea balansieri Litens Made in Romania 6.pompa de apa Gates WP 0028 ,pale plastic (acum 6 ani erau metalice) Daca am citit bine , pompele sunt facute in China pentru Gates Daca un kit de ditribuite (curea +2 role ) se merita luat pe original ca nu este asa de scump (in jur de 350 lei) in schimb problema este cu pompa de apa pe original (400 lei) si cureaua si intinzatorul de balansieri , in jur de 450 . Nu este graba cu distribuita , o sa o inlocuiesc cand am ocazia . Odata cu distributia am cumparat si 2 filtre , aer si polen ,filtrul de aer. Am cautat saptamana trecuta o cotiera in stare buna si abia am gasit una ,majoritatea aveau capcul rupt sau erau in stare foarte proasta , am dat 150 lei si a venit cu tot cu partea din mijloc pe unde vin tevile de aer . Erau uni care cereau 150-200 lei pe cotiera si erau vai de mama lor .
|
Author: | iuli78 [ 27 Sep 2022, 22:24 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 166 ,motor 2.0 Twin Spark 155 CP cu instalatie GPL | |||
Acum o luna am cumparat difuzoarele pentru portierele din fata , acum a venit randul sa cumpar aceleasi difuzoare JBL Stage 1 621 dar pentru portierele din spate , cele dupa spate erau cu probleme , una era ciupita putin ,dar cealata stiam ca era buna acum o luna dar de ceva timp nu se auzea bine si dupa cum arata in poza este praf . Nu am vrut sa iau din dezmembrari pentru ca nu imi prezita garantie difuzoare de 20 ani vechime , mai ales ca zici ca sunt facute din hartie , mai era varianta noi pe original (150 lei bucata) dar si astea cine stie cand au fost facute iar cu 300 lei 2 bucati probabil cumparam ceva mai calitativ . Eu zic ca se aude bine JBL , nu trebuie neaparat difuzoare originale ,singura chestie care nu imi place dar nu tine de difuzoare ,este ca la fata de usa spate stanga nu am ambele prinderi cu torx/ribe din zona difuzorului ,una este lipsa (rupta din fata de usa ) si se mai aude un barait in fata de usa pe voce sau mai putin pe basi. Mai ramane pe viitor sa caut o varianta sa bag si difuzoarele de la luneta , chiar daca nu gasesc unele bune originale ,barem sa gasesc suportul de plastic in care intra ,ca poate gasesc difuzoare de basi sa intre in spate. Vad ca mai scade nivelul de antigel din vasul de expansiune , o sa verific mai bine furtunele daca au pierderi pe undeva ,dar mai ales o sa vreau sa verific caloriferul , o sa demontez odata ce este pe sub stergatoare sa ajung la calorifer ,din cate stiu ultima data am dat bine cu silicon sa nu mai curga antigel pe la imbinarea carcasei si sa ajunga pe calculatorul de airbag. Sper sa nu fie de la garnitura de chiulasa ,ultima data cand am avut probleme cu ea la vechiul motor , a crescut deodata temperatura peste 90 si vasul de expansiune era gol. Raman la parerea ca un senzor de nivel in vasul de expansiune era binevenit , dar din cate am vazut sunt multe modele care nu au asa ceva.
|
Page 1 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |