Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

presiune negativa aer la relanti
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=28913
Page 1 of 1

Author:  qpidon [ 03 Mar 2022, 20:23 ]
Post subject:  presiune negativa aer la relanti

salutare, ma confrunt si eu cu o problema asta de cand am luat masina de aproape 2 ani si pe care mecanicii din Braila nu au stiut cu ce se mananca .Masina e 1.6 jtdm 77 kw an 2012 . La relanti boost pressure este 845 mbar, target pressure este 1014 mbar, cu motorul oprit contact pus este normala la 1002 mbar, turbina urca normal in ture se tine dupa ecu. Am dat jos tubulatura ce intra in clapeta fluture , cea de shutoff si cu ea scoasa presiunea e tot negativa cu motorul pornit. Mai departe am nevoie de un sfat, ce sa mai verific?

Author:  aschiuta [ 03 Mar 2022, 20:51 ]
Post subject:  Re: presiune negativa aer la relanti

Lasa verificarile si bucura-te de masina. Asa trebuie sa fie. Clapeta este aproape inchisa la relanti. Deschisa cu motorul oprit. Turbina incepe sa face presiune de pe la 1600-1800 rot/min.

Author:  qpidon [ 03 Mar 2022, 21:14 ]
Post subject:  Re: presiune negativa aer la relanti

stiu ca motoarele pe motorina nu fac vacuum deci presiunea ar trebui sa fie 0 cat e cea atmosferica.

Author:  aschiuta [ 03 Mar 2022, 21:32 ]
Post subject:  Re: presiune negativa aer la relanti

qpidon Quote:
stiu ca motoarele pe motorina nu fac vacuum deci presiunea ar trebui sa fie 0 cat e cea atmosferica.
Nu stii bine !

Author:  qpidon [ 04 Mar 2022, 16:59 ]
Post subject:  Re: presiune negativa aer la relanti

aschiuta Quote:
qpidon Quote:
stiu ca motoarele pe motorina nu fac vacuum deci presiunea ar trebui sa fie 0 cat e cea atmosferica.
Nu stii bine !
Fiat doblo relanti. Image

Trimis de pe al meu HD1913 folosind Tapatalk


Author:  aschiuta [ 09 Mar 2022, 12:08 ]
Post subject:  Re: presiune negativa aer la relanti

Ti-am spus ca nu stii bine !
Atasat ai un fisier .xls cu un test de o ora facut la motorul meu care este la fel cu al tau.
Poti sa-ti faci grafice sau poti redenumi fisierul .csv si sa-l deschizi in Multiecuscan
Pornire de la rece, masina sta pe loc tot timpul testului, vezi cum clapeta se inchide pe masura ce creste temperatura motorului si se modifica si boost-ul devenind negativ. Asta este efectul inchiderii clapetei.
De la secunda 1915 pina pe la 2700 , acolo unde turatia este in jur de 900 rot/min, am prins chiar o regenerare a DPF-ului timp de aprox. 13 minute lucru care se intimpla destul de des daca mergi cu masina mai mult in oras.
Asa ca lasa masina in pace ca nu are nimic pe partea asta si bucura-te de ea.
Mecanicii n-au ei treaba cu amanunte de astea. Ei stiu sa schimbe subansamble, sa dea cu ciocanul,
desfacut suruburi .. so on... . Tine masina cit mai departe de ei.

Attachments:
test.xls [107.91 KiB]
Downloaded 29 times

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/