Din cate imi amintesc (au trecut 13 ani de atunci), cuzinetii erau pe culori si cote diferite, in functie de motor, cod motor etc. Mecanicul care ti i-a montat nu se pricepe. De ce spun asta? Pentru ca al meu, cand am avut bataie pe cuzineti, am pus noi, dupa codul celor vechi si nu s-au potrivit ca erau prea subtiri. Pe cei noi nu scria nimic specific. Prin urmare, a trebuit sa iau alt set, a verificat jocul si vibrochenul la micrometru si n-a fost nevoie de nici un fel de reconditionare in cazul meu.
Sfatul meu: ia vibrochen de pe acelasi cod motor, impreuna cu cuzinetii sai in stare buna, vezi codurile ia altii noi si pentru linistea sufleteasca verifica si vibrochenul pe stand la specialisti si cotele la montare. Daca nu ma insel, sunt niste diferente intre 1.8 Euro 2 vs 1.8 Euro 4.
Numarul de dinti la curele il poti vedea foarte simplu online pe cataloagele de la Dayco, Gates sau Continental.
P.S. Fereste-te de kit-urile Continental sa pui pe masina. Am probleme eu de la ei si te sfatuiesc sa nu folosesti.
Stiu ca la Targu Jiu e un atelier specializat pe asta. Pune in balanta pretul reparatiei vs pretul unui alt motor in stare buna la mana a doua.
Inca un lucru: verifica presiunea pompei de ulei! S-ar putea sa ai o surpriza. De aici a plecat totul in cazul meu.