Salut si felicitari pentru achizitie!
Daca vrei sa ajungi pana la urma la Busso, eu as zice ca asta diesel merita atentia pentru intretinere si maxim niste arcuri mai scurte daca tii neaparat, insa daca mergi pe drumuri proaste, linii de tramvai, borduri etc., mai bine nu. Doar intretinere ca la carte, motorina buna si cam atat. Nu te avanta la coilovers si alte avioane de genul. Brate si bucse bune, poliuretan la antiruliu de exemplu si cam atat.
La 2.0 TS sau JTS mare lucru n-ai ce sa faci. Fiind aspirate, costa destul de mult sa adaugi putere (axe C&B, alte galerii evacuare, chip) si pana la urma nu prea vad rostul. La cum e traficul in general, eu si cu 166 CP fac fata cu brio. Am facut fata si cu 150/155 CP cand am avut 156, ba chiar si cu 140 CP de la un 1.8 TS. Sunt masini care te tin in priza si te poti bucura de ele cel mai mult pe drumuri virajate chiar daca n-au nici 200 CP.
In alta ordine de idei, un 156 Busso bunisor are un pret mai piperat decat te astepti si nu orice mecanic le cunoaste dedesubturile. Da, e peste un 2.0 TS/JTS ca putere, sunet, simtiri, dar si costurile sunt altele. Merita? DA, cu conditia sa tii la ea ca la ochii din cap. Devin de colectie!
Indiferent de motorizare, sa nu alegi automata, oricare ar fi ea si grija mare la rugina (praguri, oale telescoape spate si fata, podea). Iti las
aici si Multiecuscan. Conectezi cu o interfata ELM 327.