Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=28443 |
Page 1 of 2 |
Author: | Valak [ 21 Sep 2020, 11:53 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
S-o stapanesti sanatos, e foarte frumoasa ! |
Author: | nesquick [ 21 Sep 2020, 12:03 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Foarte mișto echipata! Sa te bucuri de ea cât mai mulți km! Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | MindRuler [ 21 Sep 2020, 12:20 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Thanks, guys! |
Author: | Freccia [ 21 Sep 2020, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Felicitari, arata foarte misto! |
Author: | ALXege [ 21 Sep 2020, 13:02 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Foarte misto echipata, s-o stapanesti sanatos! |
Author: | gvladm [ 21 Sep 2020, 13:03 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Felicitari, nu se gasesc prea usor Giuliette atat de frumoase si atat de dotate in bugetul respectiv |
Author: | mugurel [ 21 Sep 2020, 14:32 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Sa o folosesti cu placere, e foarte frumoasa |
Author: | Godzzi [ 21 Sep 2020, 15:18 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
felicitari!! este foarte frumoasa. Nu stiu ce se intampla in ultima vreme dar saptamanal apare o giulietta noua in club. S-a saturat lumea de nemtoaice? Multa bafta ! |
Author: | MindRuler [ 22 Sep 2020, 13:47 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Multumesc tuturor pentru aprecieri. Azi am luat numerele rosii, a decurs totul smooth cu programarea si procesarea cererii, in 10 min. le-am primit. Am ajuns bucuros acasa sa le montez si...supriza! Suportii de pe masina sunt mai mici cu cativa cm (foarte ciudat, am crezut ca formatul placutelor in Germania si Romania e acelasi). Asa ca planul de a merge azi cu ea a fost dat peste cap. Am cumparat suporti noi, dar a trebuit sa ajung si la munca, asa ca diseara le montez. Legat de achizitie, nu e vorba de plictisit de nemtoaice, am mai povestit ca mi-am dorit Giulietta si acum vreo 4-5 ani, dar n-a fost sa fie. Revin cu impresii dupa ce apuc sa o conduc, can't wait. |
Author: | georgecristian [ 22 Sep 2020, 17:08 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Complimente! |
Author: | dragosgkk [ 22 Sep 2020, 19:54 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Sunt si echipari fara cotiera? |
Author: | MindRuler [ 23 Sep 2020, 11:49 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Da, din pacate modelul cu acest tip de scaune nu are cotiera. Insa nu lipsa cotierei in sine e deranjanta, cat mai ales lipsa spatiilor in care sa-ti pui un telefon, o pereche de ochelari, un portofel etc. Ma rog, nu sunt chestii majore, dar sunt detalii care conteaza. In zona franei de mana e un fel de cup holder cu doua pozitii si in spate un fel de tavita in care nici macar nu incape un telefon. Singurele variante sunt fie sa-l agati in grila de aerisire cu un device, fie sa-l pui pe usa. Desigur, ar mai fi si varianta de a-l baga in sertarul ala de pe bord..Na, ce pot spune, la ergonomie puteau face mai mult italienii. Am cautat solutii aftermarket pentru a rezolva problema cotierei, insa se gasesc putine, iar alea putine nu sunt nici ele multumitoare. De altfel, am si gasit un topic dedicat problemei pe un forum Alfa britanic parca. Azi am facut primul drum cu ea. Sunt foarte incantat de cum se misca, cutia schimba bine in treptele inferioare. N-am apucat inca sa vad cum merge in treptele superioare ca na, traficul de dimineata nu permite. Dar e fasneata, e foarte OK la plecarea de pe loc, asta fara sa o calci tare pe coada. Imi place ca tinuta de drum, nu are greieri si alte zgomote ciudate. Un aspect cu care nu prea se impaca pe stradute sunt speed bump-urile. Anvelopele sport pe 18 inch sunt rigide si simti asta la hopuri. Scaunele sunt insa senzationale, iti ofera o pozitie misto si au o sustinere foarte buna (si lateral, si pentru cap sau umeri). Nici franele nu am apucat sa le testez prea mult, la primul drum am dus copiii la scoala si gradi. Am remarcat insa ca pedalele sunt ceva mai jos pozitionate, au un unghi mai mare fata de podea comparat cu Golf 7. Ma voi obisnui. Sistemul audio Bose nu e wow din perspectiva unui audiofil, dar e foarte multumitor. E peste media echiparilor audio de pe majoritatea masinilor in clasa ei. Iti faci treaba cu el si cel putin pana pe la jumatatea volumului reda fidel, fara distorsiuni. E ca o noua jucarie, inca descopar diverse pe la ea. |
Author: | alfetta [ 23 Sep 2020, 14:55 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
pai telefonul il tii in buzunar , nu vad de ce ai nevoie sa-l scoti si sa-l depozitezi pe undeva . |
Author: | dan ionut [ 23 Sep 2020, 15:43 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Sa o stapanesti sanatos! |
Author: | StefanV [ 23 Sep 2020, 15:54 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
alfetta Quote:
pai telefonul il tii in buzunar , nu vad de ce ai nevoie sa-l scoti si sa-l depozitezi pe undeva .
Gasesti motive, pentru muzica/gps/incarcat/prea mare si e incomod cand stai pe scaun/ai buzunarul larg si cade prin diverse locuri/etc.Problema telefonului la mine s-a rezolvat cu un suport de telefon, maricel as spune, dar practic, cu wireless fast charging si usor de pus/luat din suport. il folosesc de aprope un an si sunt multumit de el. |
Author: | Vlzz [ 28 Sep 2020, 19:57 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
In primul rand felicitari maxime pentru masina, e superba! Sa te plimbe cat de mult posibil! Sper ca platforma care ti-a dat teapa nu este cea despre care imi spuneai in PM ca te tot asigura, ca sa stai linistit si ca nu vor fi probleme... Ce sa zic, bine ca a doua oara a fost cu noroc si ca neamtul nu si-a pierdut rabdarea O Alfa fara o poveste incurcata la achizitie parca nu are farmec complet Sunt curios, dupa o perioada de timp, cum ti se pare Giulietta fata de Golf 7, iar TCT-ul fata de ZF-ul (sper ca-mi amintesc bine) pe care spuneai ca il detii. |
Author: | MindRuler [ 29 Sep 2020, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Vlzz, bine te-am gasit si aici. Multumesc de urari. Asemenea si tie! Da, platformarul care m-a intepat a fost cel care mi-a dat asigurari ca e totul OK, ca o aduc, ca sa nu-mi fac probleme. Cum spui si tu, bine ca s-a incheiat OK, nu aveam chef de peripetii, insa foarte multi neseriosi, din pacate. Amn fost si putin norocos a doua oara pentru ca am gasit pe cineva care mergea cu masini la descarcat in Belgia si la intoarcere avea de ridicat o masina aproape de Leipzig. Asa ca m-am combinat la fix. Giulietta 2.0 TCT vs. Golf 7 1.6 TDI. Ca sa stim unde ne aflam, reiau ideea ca mi-am luat Giulietta pentru ca mi-a placut inca de cand am vazut-o pe strazi. E o masina frumoasa, mi-am dorit mereu o Alfa, iar Giulietta era ceea ce imi puteam permite la momentul asta. Comparativ, sunt capitole la care Giulietta e clar mai buna, dar si capitole la care Golful era peste. - ca feeling la condus, Giulietta e evident mai misto. O ajuta si motorizarea mai puternica care iti permite reprize bune cand nu prinzi trafic aglomerat. Evident ca e mult mai confortabila la condus decat Golful pentru ca nemteasca era manuala, iar in traficul bara la bara e enervant ambreiaj - treapta 1 - ambreiaj etc. - ca look, Giulietta nu discuta cu Golful - scaunele sunt super pe Giulietta, sistemul audio mult mai bun decat la Golf - Golful era mai silentioasa. Desi diesel, nu vibra deloc, sau ma rog, era imperceptibil. Giulietta are vibratia clasica a dieselului, mai ales cand e motorul rece si in treptele inferioare - calitatea materialelor e vizibil mai buna la Golf. Imi pare rau s-o spun, dar Giulietta are plasticuri tari si cumva casante (bord, fete usi, manere portiere pe interior), senzatia de cost efficency la italianca. Ca sa dau un exemplu pentru a fi mai clar - buzunarele acelea din interiorul portierelor la Giulietta sunt plasticoase, si la Golf erau plastic, dar erau pe interior capitonate cu un material textil, nu auzi zdranganit de chei sau alte obiecte cand iei un bump sau o groapa. - la ergonomie Golful nu discuta cu Giulietta - plecand de la spatii de depozitare (in Golf avem cotiera care avea 1m adancime, buzunar adanc in fata schimbatorului, buzunare extra incapatoare pe usi, sertar sub fiecare scaun, loc pentru telefon, loc pentru ochelari, buzunare pe spatele scaunelor) si incheiend cu modul in care sunt pzoitionate butoane, manete. In Giulietta am doar spatiile de pe usi, si alea mult mai mici si mai inguste decat pe Golf. Ma deranjeaza la Giulietta modul de selectare al stergatoarelor - sunt niste inele pe care trebuie sa le invarti, nu dai de maneta in sus sau in jos. Total nepractic si incomod. Ma rog, sunt multe detalii care erau mult mai bine gandite pe Golf - inclusiv ecranul navigatiei care pe Golf era usor indreptat spre sofer si avea niste muchii in asa fel incat indiferent de cum batea soarele era usor de citit. La Giulietta ecranul e drept, e pozitionat mai sus si spre dreapta, cumva mai greu de urmarit din pozitia soferului. Na, ce pot sa zic, nu ma bagati prea mult in seama, eu si caut mult defectele. In realitate e o masina foarte faina, e reusita si o iubesc. Cutia TCT vs. ZF Si aici e hazardat sa fac comparatii, una e o cutie robotizata cu dublu ambreiaj, una e steptronic. Eu am un 520 xDrive, ZF 8+1. O cutie superba, foarte smooth, nu te smuceste decat daca vrei tu, adica ori la kick down, ori in modul sport. In rest e excelent adaptata. La TCT inca invat s-o stapanesc, e evident mult mai rough, schimbarile de viteza nu sunt smooth. Diferenta cea mai mare e la downgrade, ZF-ul intuieste foarte bine in ce treapta sa te scoata, in timp ce TCT-ul nu are acele reglaje de finete, iti mai da nas. Cred ca sunt niste reglaje din electronica facute mai inspirat la ZF. La schimburile in trepte superioare, TCT se descurca bine, invers insa nu la fel de bine. Na, nu stiu sa explic pe intelesul tuturor, dar e o cutie mai bruta. |
Author: | Vlzz [ 29 Sep 2020, 23:57 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Imi pare rau, imi doream sa infirmi banuiala mea legat de platforma. Dar, din nou, totul e bine cand se termina cu bine Legat de cele sesizate de tine la Giulietta: - e amuzant ca, dpdv ergonomie, in cazul meu e masina cu cele mai multe suporturi de pahare pe care am avut-o pana acum 156-le nu avea nici unul, 159-le are unul, dar imposibil de folosit, iar Giulietta are 2 (ok, unul si jumate) + 2 in cotiera din spate s-au depasit pe ei italienii la aspectul asta, crede-ma! - eu unul merg cu Waze si daca ma deplasez de acasa pana la cel mai apropiat supermarket, deci telefonul e musai sa-mi stea in fata ochilor. Nu am gasit nici o varianta intr-adevar multumitoare legat de amplasarea suportului de telefon totusi, asa ca am ajuns cu el in grila de ventilatie din stanga volanului. Uneori mi-e cam teama cand stau la semafor cu geamul usor deschis, sa nu bage vreun negrisor mana si sa ma lase fara telefon. Inca sunt in cautarea unui suport care sa poata fi folosit in partea centrala a masinii, dar grilele de aerisire de acolo nu prea permit asta. - te vei obisnui cu lipsa cotierei, cu siguranta. Cea pe care o are Giulietta mea nu imi ofera deloc incredere cum ca ar fi rezistenta. E "aplicata" pe lateralul scaunului soferului, in lipsa unei console centrale adevarate, din care sa faca parte si cotiera. - vibratiile specifice diesel-ului le-am simtit mai mici in cazul 1.6-lui si pe Giulietta. - TCT-ul, alaturi de motorul 2.0, o fac o masina intr-adevar sprintena. Am avut ocazia sa merg putin si cu Golf 7 2.0 TDI cu DSG si sincer mi s-a parut usor mai lesinat chiar si in modul SD sau cum se numeste Sport-ul decat masinile noastre P.S.: Vezi ca ai si launch control, nu e ca si cum ar fi util la ceva, dar e fun sa-l incerci de cateva ori |
Author: | StefanV [ 30 Sep 2020, 09:02 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Salut, Nu vreau sa stric topicul, dar poate ajut. Avand in vedere ca si eu folosesc waze, si telefonul trebuie sa stea infipt bine, am folosit pe vechiul telefon pe care puteam sa pun magnet, urmatorul suport care avea un magnet foarte puternic, arata bine, si statea montat pe gura de ventilatie din partea dreapta a volanului: https://catmobile.ro/suporti-auto/supor ... IREALw_wcB Acum un an am schimbat telefonul si nu am vrut sa mai pun magnet pe el pentru a putea folosi functia wirelesscharge, asa ca a trebuit sa schimb suportul de masina, si am ales: https://www.aliexpress.com/item/4000204 ... 4c4diR4CSF Cu un incarcator de bricheta compatibil si cablu USB C, am si in masina wireless fast charge. Acest suport l-am montat pe gura de ventilatie din dreapta butonului de avarii si indreptat spre sofer. Ce nu imi place la el este faptul ca este cam mare si sta putin iesit, dar m-am obisnuit cu ideea asta, si faptul ca atunci cand nu am telefonul pus in suport, si motorul pornit, cam vibreaza diverse componente din el (cu telefonul in el este totul OK). Pentru mine era important un suport de telefon pe care sa il pot "manevra" cu o mana si cele 2 modele mai sus mentionate isi fac treaba penru nevoile mele. |
Author: | Godzzi [ 30 Sep 2020, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Vlzz Quote: - TCT-ul, alaturi de motorul 2.0, o fac o masina intr-adevar sprintena. Am avut ocazia sa merg putin si cu Golf 7 2.0 TDI cu DSG si sincer mi s-a parut usor mai lesinat chiar si in modul SD sau cum se numeste Sport-ul decat masinile noastre Sunt curios ce ar spune cifrele despre parerea mea. Am folosit recent aplicatia Drag Racer (android) sa masor 0-100 la MiTo si Seat. MiTo-ul a scos peste 12 secunde ceea ce initial te mira, deoarece chiar pare mai rapida de atat. Seat-ul desi are doar 150cp a scos 8.1s, ceea ce e chiar onorabil parerea mea. |
Author: | MindRuler [ 05 Oct 2020, 11:00 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Vlzz Quote:
P.S.: Vezi ca ai si launch control, nu e ca si cum ar fi util la ceva, dar e fun sa-l incerci de cateva ori
Unde am functia asta ca eu n-am gasit-o. Am cateva chestiuni pe care as vrea sa le rezolv la masina, imi poate spune cineva cui ma pot adresa aici pe forum? - scaunul soferului are un scartait, in special la plecarile de pe loc. Nu e foarte deranjant, dar as fi mai multumit daca as putea rezolva problema - as vrea si o evaluare sa vedem ce urmeaza sa schimb in urmatoarea perioada - mi s-a intamplat deja de doua ori sa ating usor masina pe dedesubt - nu stiu exact cu ce ating, banuiesc ca scutul masinii . E intr-adevar o masina joasa, dar nu credem ca e chiar intr-atat de coborata, ultima data am raschetat o gura de canal iesita 5 cm. Solutii n-am decat doua: sa evit pe cat posibil denivelarile mai pronuntate si sa inlocuiesc anvelopele cu unele cu un balon mai mare (asta oricum poate la anul). - cheie tip briceag originala (ma refer las carcasa) unde pot gasi? Nu la reprezentanta Intre timp, am fost la RAR, totul OK si fara probleme, am obtinut CIV. Am depus la ANAF si cerere pentru certificatul acela ca nu datorez TVA si am luat-o pe numele meu si la DTIL Sector 1. Mai astept ca pe miercuri sa iau certificatul respectiv de la ANAF si am dosarul complet pentru inmatriculare. Dupa o munca de cateva ore, am reusit sa fac loc in garaj astfel incat sa intre ambele (precizez ca inainte abia mai intra una ). PS. Nu stiu de ce, dar nu ma lasa sa atasez poza, desi e regulamentara ca dimensiuni. |
Author: | yux_mm [ 05 Oct 2020, 11:25 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Vezi scutul sau circuitul de esapament sa nu balambane pe dedesubt. Ca un exemplu, la mine scutul nu sta in 2 din suruburi, au distrus filetul la AI de-a lungul timpului si drept urmare atinge orice e mai inalt decat un pet de cola de 2 litri la orizontala. Daca iei cauciucuri cu diametru mai mare nu mai treci RARul, plus citirea vitezei va fi incorecta. Variatia in diametru tre sa fie undeva la 3%. Vezi in catalogul de marimi disponibile ce combinatie de janta-cauciuc iti da roata cea mai mare in diametru total. |
Author: | MindRuler [ 05 Oct 2020, 11:36 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Multumesc pentru sfaturi, yux_mm. Legat de gume, acum am 225/40/R18 si cred ca pot pune 225/45/R17. Nu e o diferenta foarte mare, dar cred ca va ajuta putin. Nu intentionez sa pun altceva decat dimensiunile care sunt trecute si in certificatul de conformitate al masinii, adica cele doua dimensiuni de mai sus, nu fac experimente. O sa incerc sa ajung la un service prin zona mea sa o urce pe elevator pentru a vedea exact ce si unde atinge. |
Author: | StefanV [ 05 Oct 2020, 11:38 ] |
Post subject: | Re: Ecco la mia Giulietta rossa! 2.0 JDTM 175 TCT QVLine |
Pentru ca ai etrieri mari, nu poti sa pui roti mai mici de 17”. Asta inseamna balon 45. Daca vrei sa urmezi specificatiile manualului. Eu in bucuresti m am obisnuit sa ocolesc strazile bombardate. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |