Mercedesul sta mult mai bine la la capitolul piese de schimb , se gasesc mai multe piese decat la 166 ,plus ca sunt mai multe firme care fac acelasi produs , sunt cateva exemple negative la 2.0 benzina 136cp , au baie de ulei aftermarket dar este 1100 lei ,sau volanta 2300-2800 lei ,la 166 de baie nu se pune problema sa se gasesca iar volanta este mai ieftina ,1500 lei .
Pe partea de articulatii ,nici mertanul nu sta extraordinar , pe fata are 2 bascule ,la care se pot schimba pivoti si bucsile separat iar pe spate are vreo 4 brate mai mici , 3 au doar bucsi la care se pot schimba iar ultima are un pivot , oricum separat nu sunt scumpe ,pana in 100 lei bucata,daca se scimba cu totul , discurile de frana fata si placutele sunt mai ieftine ca la 166 , pe spate discul ,placutele si saboti de frana sunt cu foarte putin mai scumpe decat la 166 , rulmenti sunt mult mai ieftini la w210 .
Pana la urma sunt piese si piese ,sunt de parere ca cei care au W210 ,un 166 in nici un caz nu este o alternativa mai buna decat ce au ,chiar daca 166 are variantele diesel mai reusite , nu se pot compara cu trainicele 2.2 . Intr-un final nu au reusit sa vanda prea multe exemplare in comparatie cu concurenta din generatia ei , au vandut in 9 ani cat au vandut alti intr-o luna ,doua .
|