Acum ca am terminat cu review-ul normal, sa vina partea de pasionat.
Tineti cont ca aceasta masina a venit dupa un 159 in care am bagat o groaza de bani si pe care l-am transformat radical in TI + revopsit in Rosso Competizione ( sacu' fara fund ). Masina asta trebuia sa fie masina care le are de la inceput pe toate si imi tine banii in buzunar.
M-a tinut fix 2 luni de zile!
Primul upgrade pe care l-am facut a fost un kit suspensie Bilstein B6 + Arcuri Eibach( + flanse si bielete). De ce?
Venind de pe 159, pe care aveam acelasi setup, simteam ca ceva lipseste. Desi ma bucura ca puteam sa zburd peste sinele de tramvai din Bucuresti, cand eram prin afara orasului pe anumite curbe sau la viteza parca nu aveam acelasi sentiment de siguranta ( masina mai usoara, garda mai ridicata ).
De cand le am, desi debutul a fost fix pana in starea de urgenta( nici macar geometria nu apucasem sa o fac ) am injurat DOAR de cateva ori ca am suspensie sport si ca ating tot pe sub ea acum.
Pentru ca masina acum era mai joasa si pentru ca are acea tenta de negru inchis, iar pe 159 aveam aceeasi combinatie de Rosso + roti Gun Metal ..... am facut ceea ce orice om normal ar face:
Am mai cumparat un set de jante pe 18 ProDrive ( dar modelul pt 159 ).
( Somebody stop me please )
A venit 15 mai, ne-au dat astia drumu din case si m-am tot plimbal, deja portofelul meu o ducea prea bine asa ca am zis sa-i mai dau o dauna si am cumparat un set de discuri perforate pe fata Zimmerman + placute. Aici e vina Autodoc-ului ca mereu arata 30% Discount
!!!
Pe acelasi principiu, pe OLX tot umbla o bara spate cu Diffuser de QV -> jur ca m-am abtinut o luna pana sa-l sun pe respectivul si am luat-o
)
La fel s-a intamplat si cu un volan de QV, la asta mi-au trebuit DOAR 2 saptamani sa ma decid.
Cu cat inainta timpul si pentru ca ma tot uitam la ea si parca lipsea ceva .....
asa ca i-am luat un Scudetto de model 2016 pe Chrome Mat. Me gusta mucho!
Din fericire pentru mine, ma aproprii cu povestile aproape de finalul anului impreuna si acuma stau cu niste discuri perforate spate Brembo, brate TRW si lucrurile pt Revizie in casa de vreo 3 saptamani, asteptand cuminte sa ajung pe la mecanic.
Aaaaa si niste tips-uri Akrapovici ca e pacat de Diffuser-ul ala de QV
Si cam asta e povestea mea cu jucaria! Va rasfat cu niste poze si promit ca o sa stau cuminte.....
P.S. Am uitat un lucru deloc de neglijat. Masina are soft facut la squadra-tuning din Olanda si baietii au facut o treaba foarte buna.
Masina are undeva la 200 de cai si este foarte agresiva. Trage liniar si de jos, este o placere sa o conduc.
Din pacate mi-au limitat-o in a 6a la 4500 de ture..... nasol cand esti pe Autobahn si masina clar mai poate, dar prinde viteza ca o Dacie la vale de la 220 in sus.
Am incercat sa mai fac o gluma pe faza cu consumul la un moment dat, dar sunt super satisfacut si pe partea asta. Cand esti cuminte, tine cu casa, cand nu esti cuminte te arde la portofel.