Multumesc pentru urari!
Rotile ei originale momentan raman de iarna, mai tarziu vedem ce si cum, eventual le pastrez doar pt simplul fapt ca sunt cele cu care a venit masina din fabrica. Mie personal nu-mi inspira multe, nu mi se pare ca se potrivesc cu linia masinii, sunt prea drepte si nu suficient de "organice" precum spitatele de 18 care sunt mai fluide si se leaga mult mai bine cu formele masinii.
mugurel Quote:
Si eu sunt curios de sunet , eu nu am gasit o evacuare care sa sune mai bine ca cea oem , doar ceva in Australia dar era ea mult prea scumpa si cu transport dureros de scump. Eu prefer sunetul gros , gutural , nu imi place suierat gen F1 , mi se pare ca iau din puterea pe care o emana motorul .
Cu evacuarea si eu eram fix in acelasi sentiment, mai toate variantele uzuale imi pareau ca altereaza sunetul masinii decat sa-l imbunatateasca.
Finala a trebui sa o schimb neaparat caci era ciuruita, apoi am descoperit varianta asta de la Bastuck(prima data cand am auzit de ei) si dupa putine cautari am inteles ca o sa-mi placa. Sunetul la ralanti si sub 2000 de rpm este gros si gutural, apoi intre 2000 si 3500 devine ragusit iar ce-i peste 4000 se aude doar motorul, evacuarea nu se mai simte decat cand retrogradezi cu niste bolborosiri fine. M-a incantat si ca mareste diametrul evacuarii de la 65 la 70 din cate retin fapt care cel mai probabil contribuie la amplificarea frecventelor joase
.
DanS Quote:
Jantele de Q2 fac toti banii
Jantele Q2 le luasem deja inainte sa iau masina
nesquick Quote:
Cum ti pare suspensia sport vs cea oem de Q2?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Suspensia este clar mai dura ca cea de Q2 insa nu cu f mult. Eu as zice cu vreo 15/20% maxim. Oricum strazile fara prea multe denivelari sunt preferatele ei mai ales acum cu rotile de 18.
dcmilitaru Quote:
Excelent, numărul.
Nici mie nu mi-a venit sa cred ca e disponibil, l-am rezervat in secunda 2.
triesse Quote:
Un video cu un cold start se poate?
O sa incerc si un cold start, desi nu se schimba prea multe. Totusi e o evacuare clasica cu toate catalizatoarele(3 la numar) la loc si toate tobele cu sitele corespunzatoare.
Majoritatea evacuarilor pe youtube care fac super mega galagie sunt ori astea moderne cu valve de bypass ori sunt straight piped si fara catalizatoare. Eu nu pot sa faca asa ceva caci in secunda doi raman fara talon
.
tomi_alfa Quote:
Nu pot sa nu remarc starea excelenta a drumurilor si curatenia de pe ele, iar unde a fost peticit, nu exista diferenta de nivel.
Da
sa zicem ca drumurile fac pereche buna cu suspensia masinii desi exista si pe aici sectoare de drum mai "bumpy". Imi place mult idea de "bumpy road mode" de la masinile moderne.
Revenind la chestii serioase, trebuie sa schimb discurile si placutele pe spate. Placutele inteleg ca au fost schimbate relativ recent insa s-au uzat neuniform(una e si uzata in diagonala) si e ceva dubios pe acolo inclusiv un scartait enervant. Am ameliorat scartaitul schimband bolturile de ghidaj de la etriere si gresat unde calca placutele sa nu ramana blocate insa tot exista ceva zgomot si vreau sa le schimb intrucat nici discurile nu arata prea grozav si nu stiu daca au fost vreodata schimbate pana acum.
Ceva recomandari, discuri+placute? Pe fata e un setup normal si am inteles ca nu prea merge sa pui ceva mai sportiv pe spate caci o sa afecteze forta de franare si implicit comportamentul masinii.
Apoi la capitoul upgrade-uri viitoare, am dat peste un potential upgrade additional la evacuare: equal length downpipes.
Cea mai evidenta imbunatatile este un cuplu marit la turatii mai joase insa se pare ca se schimba si sunetul motorului. Cunoaste cineva mai multe detalii pro/contra legat de upgrade-ul asta?