ALXege Quote:
Ganduri negre anul are.. [...]
Asa incepea ultima mea postare to date pe topicul rosiei..
Ei bine, asa arata gandurile negre
Attachment:
IMG_9414.jpg [ 1.56 MiB | Viewed 6949 times ]
N-am mintit, GTVul era folosit rar spre deloc, si, cel putin deocamdata, ar fi trecut in plan secund, pentru ca Spiderul primea toata atentia. Dar, chiar si in atare conditii, nu l-as fi vandut vreodata. Unless s-ar fi ivit oportunitatea de upgrade la "the mighty V6"!
Din cand in cand (a se citi "zilnic", sau cel mult "o data la 2-3 zile"), vizitam site-urile de profil (mobile si autoscout) si ma minunam de preturile galopante pentru V6 si baleam la unele exemplare. Pana in ziua in care a aparut ea (sau el?
)! Parea "too good to be true" (o vreme am crezut ca e teapa, inclusiv dupa ce-am platit-o
), insa l-am activat pe bunul prieten Marius (Alfattitude).. cateva ore mai tarziu bateam palma pe NeVe (doar un schimb de poze pe Whatsapp si 2 filmulete cu masina pornita), a doua zi o plateam si cautam deja platforma..
Nascuta in 2002 (singurul an de productie pentru Edizione Sportiva), a parcurs 130.something km in Germania alaturi de primul si singurul ei proprietar dinaintea mea. Cu o distributie neschimbata de 8 ani si TUV expirat, a ajuns in posesia unui mic dealer alfist, care la randu-i poseda un exemplar similar - tot Edizione Sportiva, insa in varianta TS. Masina a stat depozitata o vreme cu gandul de a-i inlocui TS-ul, insa investitiile costisitoare pe care le presupunea si tot contextul cu pandemia l-au determinat sa o scoata la randu-i spre vanzare.
A ajuns la mine intr-o noapte tarzie si a plecat pe platforma a doua zi la Tzivi, pentru revizie si distributie. S-a lasat si cu inlocuit bujii, tampon motor antibalans, cosmetizarea capecelor, termostat, un filtru de aer BMC "spalabil" montat in carcasa originala (cel original devine din ce in ce mai greu de gasit) si etc. (lucruri pe care probabil nu mi le mai amintesc).
Din pacate a venit cu jantele de iarna (niste RHuri pe 17") in detrimentul Teledialurilor originale, insa, navigand din plictiseala pe Marketplace-ul din Facebook, am dat peste un domn care-si cumparase un GT QV din Germania si a considerat ca nu mai are varsta necesara sa mai ruleze cu jantele pe 18". Adica jantele care in acceptiunea mea au fost desenate pentru Spiderul 916
O sa caut pe viitor si-un set de Teledialuri, de back-up, pentru a o putea avea si-n configuratia originala..
A venit la pachet cu multe surprize placute:
- in primul rand, absolut totul functional! reglajul scaunelor electrice, incalzirea din scaune, aerul conditionat, antena telescopica, inchiderea din telecomanda etc.
- nu doar ca functioneaza inchiderea din telecomanda, insa are si alarma
probabil originala (pentru ca functioneaza pe inchiderea din cheie)
- pedalierul e Zender, la fel si ultima parte a evacuarii
- are toate boxele inlocuite, totul fiind montat in lacasurile originale; boxele sunt si amplificate; are si headunit-ul schimbat cu un DVD JVC, din pacate nu pica cu nimic din bord (iluminarea fiind albastra), deci asta o sa zboare
Desigur, sa nu intelegeti ca-i perfecta:
- estetic, are ceva semne de buna purtare.. din pacate, a mai capatat unul si pe transport, o mica buba pe hayon care o sa presupuna inlocuire
- franele, desi sunt de 305, au ceva nevoie de atentie..
Si asta asa, la o prima strigare.. n-am prea mers cu ea ca a expirat deja primul set de numere
Am lasat special la sfarsit cea mai placuta surpriza dintre toate: motorul! E fix cum mi-as fi imaginat, dorit, si cum merita masina asta sa fie! Foarte elastic, trage din orice pozitie, se aude extraordinar, o adevarata incantare sa o conduci
Paradoxal, se simte mai usoara decat TS-ul! N-am ajuns inca sa ma dau cu ea pe curbe, stiu parerea unanima ca, fiind mai grea de bot, are o tendinta pronuntata subviratoare, insa, in utilizarea cotidiana, se misca foarte natural! Aveam dreptate cand spuneam pe topicul rosiei ca probabil gresesc comparand fostul MX-5 Skyactive cu TS-ul, cand probabil comparatia pertinenta ar fi cu V6le: mi-a adus aminte de usurinta, naturaletea si huliganismul acelui motor..
Attachment:
IMG_9444.jpg [ 1.65 MiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9445.jpg [ 1.36 MiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9419.jpg [ 893.42 KiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9424.jpg [ 1.1 MiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9430.jpg [ 918.08 KiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9423.jpg [ 825.47 KiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9436.jpg [ 1.12 MiB | Viewed 6949 times ]
Attachment:
IMG_9439.jpg [ 942.01 KiB | Viewed 6949 times ]