Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=28348 |
Page 1 of 1 |
Author: | Valak [ 12 Jul 2020, 21:22 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
S-o stapanesti sanatos si sa te convinga sa ramai posesor de Alfa! Foarte pertinente observatiile tale, MiTo chiar e o masina care poate fi intretinuta usor cu piese originale. |
Author: | Freccia [ 12 Jul 2020, 22:51 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos! |
Author: | mugurel [ 12 Jul 2020, 23:18 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Sa te bucuri de ea multi ani |
Author: | Godzzi [ 13 Jul 2020, 10:06 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Bine ai venit si felicitari! Acceasi peripetie o am si eu cu rotile chiar acum. Cred ca e o harababura cu listele europene de omologare. |
Author: | ivladbogdan [ 14 Jul 2020, 17:43 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Va multumesc! Cu siguranta nu va fi ultima Alfa Romeo, pentru ca se pare ca m-am virusat si eu cu toate cliseele alea cu "soul and passion". Are atatea imperfectiuni incat pare ca e... vie cumva, nu stiu cum sa explic, doar voi posesorii de Alfa intelegeti asta. Cel mai tare imi place cum vasul de lichid de parbriz are o gura de umplere foarte ingusta si e plasat fix langa ceva panou de sigurante si tot felul de cablaje. Iar ca veni vorba de cablaje, pe langa ca sunt la vedere, au si niste izolatii facute parca de niste copii, unele fire le-am reizolat eu cu banda, sa nu cumva sa ajunga apa prin zona si sa am alte probleme. Cat inca era frig, mai erau zile cand pur si simplu martorul din bord de la usile frameless ramanea aprins, desi geamul se retragea in usa, si trebuia sa inchid usa de vreo 10 ori sa se stinga. Dar astea eu pur si simplu nu le consider "probleme". Am avut masini de la producatorul cu modele de coli de hartie, acolo intr-adevar le poti numi "probleme". Cat despre multi ani, nu cred ca va sta atata la mine, deja vreau sa incerc si o Giulietta. Pana atunci, o sa tin acest jurnal, cu bune (multe pana acum) si rele (putine, si sper sa ramana asa). |
Author: | Razvan29 [ 15 Jul 2020, 10:59 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
ivladbogdan Quote:
Are atatea imperfectiuni incat pare ca e... vie cumva, nu stiu cum sa explic, doar voi posesorii de Alfa intelegeti asta. Cel mai tare imi place cum vasul de lichid de parbriz are o gura de umplere foarte ingusta si e plasat fix langa ceva panou de sigurante si tot felul de cablaje. Iar ca veni vorba de cablaje, pe langa ca sunt la vedere, au si niste izolatii facute parca de niste copii, unele fire le-am reizolat eu cu banda, sa nu cumva sa ajunga apa prin zona si sa am alte probleme.
Da da, inginerie dubioasa italiana = suflet si pasiune.
|
Author: | yux_mm [ 16 Jul 2020, 01:20 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
ivladbogdan Quote:
... masini de la producatorul cu modele de coli de hartie...
Priceless... Nici tu nu esti pe craca ta....
|
Author: | ivladbogdan [ 22 Jul 2020, 21:15 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Gata, am schimbat si manerul de usa dreapta. E foarte tare ca nu poti cumpara doar acel capacel care aparent este boala comuna la ele, ci trebuie sa cumperi tot manerul cu totul, in total 3 piese vin in pachet. Partea buna e ca e doar 250 lei piesa pe original, livrata in 10 zile ce-i drept. Montajul este super simplu. Se deschide usa si cum privesti pe interiorul usii la nivelul manerului de usa este un mic capacel negru de plastic, se scoate cu ceva ascutit, iar in spatele lui este un surub cu T20. Se desface acel surub, iar apoi se trage de manerul de usa ca si cum ai vrea sa deschizi usa, iar in acelasi timp se trage de maner in spate. Va iesi fara probleme afara. Se monteaza apoi manerul cel nou impingand in fata, apoi se monteaza acea piesa de plastic de sub capac, iar la final se monteaza prin apasare capacul buclucas. Recomand sa se greseze cu ceva spray manerul, pentru ca si cel nou face exact ca si cele vechi de 10 ani pe masina, si anume are tendinta sa ramana blocat pe deschis cand tragi de el. L-am gresat si acum functioneaza perfect. Codul pentru reperul original este: 0156099956 - usa dreapta. Urmeaza sa investighez de ce uneori imi sta iluminat doar jumatate din panoul de clima. |
Author: | ivladbogdan [ 06 Sep 2020, 14:56 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
Am mai pus intre timp vreo 1000 km fara niciun fel de probleme, am sarit recent de 117k. Am facut de curiozitate un test de consum minim la drum intins, DN+A pe o distanta de 115 km. La o viteza medie de 70 km/h am reusit ce n-am reusit vreodata cu o benzinara, anume un consum de 5.3L/100 km pe bord si undeva la 5.5 calculat la pompa, in conditiile in care m-am scapat vreo 5 km pe A cu 150 km/h. Pana la momentul ala arata 4.9L/100 km La intors am mers ceva mai repede, cu depasiri (da, poate depasi si masina asta la 78 cp, pentru ca e usoara si o ajuta cutia in 6 foarte mult), consumul final pe aprox 240 km fiind de 6L/100 km in cap, atat pe bord cat si la pompa. In oras se invarte undeva la 9 cu aer conditionat. Ma declar extrem de multumit SI din punctul asta de vedere. Tot ii caut sa-i bag ceva de vina, dar nu reusesc nici cum. |
Author: | ivladbogdan [ 20 Jun 2021, 20:41 ] |
Post subject: | Re: MY10 MiTo 1.4 16v MT6 Progression |
125k si ceva de km and counting, masina este daily driver. Am mai schimbat intre timp bieletele antiruliu pe fata (Lemforder), cea de pe stanga a cedat dintr-o data si a inceput sa scartaie de mama focului de am crezut ca s-a rupt un arc sau ceva... Vreo 200 lei toata distractia. De asemenea, am schimbat recent simeringul de la planetara din stanga, am observat intamplator ca incepuse sa curga destul de binisor pe acolo uleiul de cutie de viteze. Simering OEM + 2L de ulei de cutie Petronas Tutela Matryx + manopera = 250 lei sau ceva de genul. Prin iarna am schimbat si simeringul de la cautator de la cutia de viteze, tot asa, vreo 50 lei OEM si s-a schimbat in 20-30 minute. Foarte, foarte ieftina intretinerea si foarte usor de lucrat la ea, bine si pt mecanic, bine si pt buzunarul meu. A mai refuzat azi-iarna sa retraga geamul sub rama si a trebuit sa ma rog putin de ea pana sa faca asta si sa stinga martorul din bord. Aparent nu ii place frigul. Consumul de benzina nu imi sare de 10% cu A/C pornit in oras, ceea ce este foarte bine. Sunt foarte multumit. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |