Sa dau si eu o parere, doua:
- faci semn la "ia-ma nene" cu tot cu roata, te duce la prima vulcanizare, faci roata si te intorci, tot pe principiul "ia-ma nene" cu sanse mai mari la camioane, camionete, dube evident...
- camionagii au scule cu ei sa-si faca rotile din cate stiu. Vei avea janta zgaraiata, dar poti continua drumul. E vorba de
astea sau
asta care mi se pare cel mai la indemana ca incape pe undeva prin portbagaj.. Te vei murdari? Probabil, chiar daca esti la costum. Ar mai fi un levier sau doua ce incap in portbagaj, niste hartie abraziva, un
kit complet ca aici. Atentie la astea tip snur ca poti deteriora iremediabil anvelopa. Am patit-o eu de la unul de asta si a facut boalfa pentru ca a rupt firele de intaritura. Cine a mai facut pene in drum la bicicleta, la fel se fac si la masina. Daca n-a facut, sa invete. Nu-i mare filozofie.
- Anvelope runflat desi sunt grele, zgomotoase si scumpe etc.
-
Spray solutie pentru pana + compresor ca sa o umfli, apoi repede la prima vulcanizare ca nu cred ca tine mult trasnaia. Saaau, o umfli rapid cu un deodorant/spray de frane si altele de genul. Exact ca
aici.
- S-ar putea sa functioneze si
suruburile astea invelite in cauciuc daca e o gaura mica si nici nu cred ca tin pe termen lung. Par a fi suruburi de PC.

Insa daca anvelopa e complet dezumflata, trebuie folosit ori compresorul ori varianta cu spray de frane.
-
Kit-ul de pana al masinii care se foloseste asa. Valva trebuie sa fie in partea de jos.
- Vulcanizare mobila care cred ca e cea mai buna varianta, nu te murdaresti, fara costuri aiurea prin asigurari, asistente rutiere care isi bat joc etc. Ba mai mult, daca e chiar distrusa anvelopa, poate sa-ti aduca una la mana a doua sa poti pleca.
Eu n-am mai facut de mult tare o pana. Ce bine ca am roata de rezerva, chiar si subtire.
