Andrei.v Quote:
Poti pune preload 3 mm. (3 ture complete) . Ce actuator ai luat ? Teoretic cel din fabrica se deschide la 0.5 bar se deschide 3mm iar la 0.7 bar 10mm.
Practic , pui multiecuscan pe masina , a 3.a dea 2000 pana la limiter si vezi daca ai overboost pe undeva . Dar si asta este influentat de temperatura in admisie (si implicit cea de afara) .
Bottom line , pt linistea ta pune preload 3mm , maxim 4. Si aia e (la mai mult de 4 , la vara , o sa si spike.uri)
Mersi de raspuns. Am luat Bosch dupa codul celui vechi. Am reglat la 4 ture si am observant o chestie ciudata .Am alimentat si am resetat trip A , consumul estimativ nu cel instant , pleaca de la 25% si scade pana la 7,5%, dupa care incepe sa creasca in timp ce stau la semafor, dar consumul creste destul de repede, adica de la 7,5 sare la 8, 8,5 si tot asa pana cand ajunge pe la 12,5 - 13%, dupa ce plec de la semafor mai scade dar daca la un semafor unde stai 2-3 minute creste cu 2 - 2,5% in mers scade cu 0,5 maxim 1% asta pana ajunge pana pe la 13%. La iesire in afara scade pana pe la 6,6-6,8% dar cum intru in oras in cateva semafoare iar ajunge la 13%. Concluzia este ca consuma foarte mult la relanti sau e doar o informatie falsa data de un senzor. Poate cei cu Mito ma ajuta sa inteleg ce se intampla sau cum se comporta la voi consumul estimativ. Multumesc