It is currently 14 Nov 2024, 06:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Aug 2019, 16:16 
Offline

Joined: 17 Jun 2019, 14:04
Posts: 36
Car: FIAT Croma 1.9 JTDm
Location: București
Am turbo defect, nu mai trage bine,are ulei pe partea de admisie a turbinei.
Unde ma sfatuiti sa o repar?


Attachments:
IMG_20190821_163652.jpg
IMG_20190821_163652.jpg [ 3.87 MiB | Viewed 5439 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Aug 2019, 22:51 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Nicaieri. Toate.s facute in China. Cumpara una noua


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2019, 06:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7898
Car: Vespa
Location: Bucuresti
http://www.avdturbo.ro/
Compara costurile nou vs reconditionat si vezi cum iesi mai bine


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2019, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 Apr 2008, 22:28
Posts: 159
Car: Type-R Fk8
Location: Craiova
Eu am roconditionat-o la Avd,hibrid,am 2000 km pana acum si totul e ok.Daca ai bani de una noua e cel mai bine,altfel reconditioneaz-o.

_________________
Civic Type-R FK8
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
ex:Brera 2.4
ex:Hyundai coupe 2007
ex:Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex:BMW 530d E60
ex:Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex:BMW 318 E46


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2019, 11:59 
Offline

Joined: 17 Jun 2019, 14:04
Posts: 36
Car: FIAT Croma 1.9 JTDm
Location: București
Miercuri ma duc la Avd turbo...o sa postez cum se comporta service-ul


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2019, 13:50 
Offline

Joined: 17 Jun 2019, 14:04
Posts: 36
Car: FIAT Croma 1.9 JTDm
Location: București
Am renunțat la Avd turbo deoarece prețul comunicat pt manoperă a fost initial de 416 lei tva inclus, iar cand am sunat pt a fi sigur de suma menționată a fost defapt este de la 416 lei.Am insistat cu prețul manoperei si mi-au spus ca la Opel Vectra C 1.9 cdti( motor idem) este 600 lei.
Ca si costuri :600 manoperă + 960 (recondiționarea)+ ulei ,filtre,ki montaj turbo.

Asa ca o sa cumpăr turbosuflanta renumanufactured de la turbotec unde am garanție 24 luni.
Pret 1500 lei si manopera la service-ul "meu"450 lei+ ulei, filtre si kit montaj 300lei.

Concluzie: din documentare am inteles ca pe primul loc se afla
1 turbosuflanta nouă ( 2 ani garanție)
2 turbosuflanta renumanufactured (2 ani garanție)
3 turbosuflanta recondiționată (1 an garanție)
4 turbosuflanta second-hand ( .....)

Asa cum am fost sfătuit sa cumpar turbo nou (undeva la 700 euro+ manoperă+ ulei .....)
Am ales varianta 2 cost (1500 lei)


Rog un moderator daca am gresit cu ceva sa modifice.


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2019, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2015, 15:33
Posts: 62
Car: 159 1.9 JTDm +
Location: Bucharest
Reconditionarile mi-e greu sa cred ca se fac cu piese din China, oricum mai ajung si componente furate din fabrici europene. Cel mai safe, intr-adevar, este turbo nou. Pentru restul, iti trebuie si putin noroc.
Sper sa-ti rezolvi problema, fara investitii suplimentare.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2019, 00:37 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Reconditionate se fac NUMAI cu piese din china. Hinrid se fac NUMAI cu piese din china , pana si in afara la un hibrid te mai trezesti cu housing china...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2019, 15:27 
Offline

Joined: 23 Mar 2019, 02:03
Posts: 5
Car: Alfa Romeo 159
Eu am recondiționat o la turboperformance, am mai recondiționat și pentru alta marca la ei și a fost ok. Și a mea era tot plina de ulei și manca, dar inca tragea. După ce am fost sa mi o recondiționeze mi au spus că am o sita infundata și când o montez sa o dau jos că nu este nicio problema. Din cauza acelei site nu și mai făcea ungerea bine. Te sfătuiesc să verifici deoarece s ar putea să ai iar probleme cu ea


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2019, 16:04 
Offline

Joined: 17 Jun 2019, 14:04
Posts: 36
Car: FIAT Croma 1.9 JTDm
Location: București
Pana acum totul pare ok,doar o problemă cred si anume
Am impresia ca nu intra turbina ca înainte,adica daca o calcam in treapta a 2 la 2000 rpm parca se accelera repede,acum am impresia ca nu e asa.
Posibil capsula /acuatorul vaccum sa fie reglat prost ( adica sa intre turbina mai tarziu cu 100-200 rpm)???
Astept pareri

Ps: de la 3000 rpm altă treabă


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited