Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
problema relanti neregulat 156 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2792 |
Page 1 of 2 |
Author: | maryo [ 06 Oct 2007, 00:06 ] |
Post subject: | problema relanti neregulat 156 |
Dimineata cand pornesc masina si sta la relanti (cam la 1500 turatii) motorul pare sa se "inece" nu merge rotund deloc, nu se opreste dar pare ca merge asa galopant si masina "tremura" de parca e cutremur afara. Ce poate fi avand in vedere ca pana acum 3 zile nu era nicio problema ? Mentionez ca dupa ce motorul se incalzeste si relanti-ul sta la 7-800 turatii problemele dispar. Am crezut ca e carburantul insa am realimentat si problemele persista, iar pe infocenter nu-mi apare nicio eroare. Poate fi de la bujii avand in vedere ca odata cu schimbarea distributiei mecanicul mi-a sugerat sa le schimb macar pe cele 4 mari..? Mai precizez si faptul ca motorul cand manifesta aceste probleme NU creste sau scade in turatii , se manifesta doar cand pornesc masina pana se incalzeste si scade relanti-ul. Multumesc anticipat ! 1.8 ts, 78000 km am modificat eu titlul - pe viitor posteaza titluri mai explicite si fara sa tipi la noi (adica cu majuscule) madkat |
Author: | alexmirica [ 06 Oct 2007, 09:20 ] |
Post subject: | |
Verifica injectoarele sau corpul clapeta, s-ar putea sa fie murdare. |
Author: | maryo [ 06 Oct 2007, 14:09 ] |
Post subject: | |
Corpul clapeta verificat, curatat, dar, din pacate ,acelasi rezultat. ![]() Injectoarele nu le-am verificat ca nu am cum, decat la service, insa un mecanic, ce-i drept necunoscator in Alfa Romeo, m-a "impins" tot catre bujii. Ca simptome noi si daca motorul este cald si accelerez PE LOC pana la 4,5000 turatii cand revine la relanti tot pare sa se inece...... Este posibil sa aibe dreptate, daca da, ce bujii imi trebuiesc, cat costa si de unde le iau, ca don admin' nu raspunde la tel.?:scratch: |
Author: | maryo [ 08 Oct 2007, 12:27 ] |
Post subject: | |
Madkat, decat sa te superi ca "am tipat" la voi, scriind cu majuscule, mai bine ma ajutai cu o "potentiala" rezolvare si astfel scopul topicului ar fi fost atins ceva mai repede.............. ![]() sa nu se mai repete afirmatii de genul asta! - nici macar nu m-am suparat, pur si simplu te-am atentionat - data viitoare o sa ai direct "report post" madkat |
Author: | maryo [ 09 Oct 2007, 22:47 ] |
Post subject: | |
Am schimbat bujiile vechi cu unele NGK IRIDIUM dar problema persista. Mi-a sugerat cineva ca ar putea fi o problema de "senzor temperatura apa motor".................... Idei ? |
Author: | alexmirica [ 09 Oct 2007, 23:00 ] |
Post subject: | |
Ciudat... Din ce an e bella ta? |
Author: | maryo [ 10 Oct 2007, 12:19 ] |
Post subject: | |
2004 don' Admin....... Ciudat e ca pana nu ajunge apa pl.90 grade ea merge prost (inecata, ca si cum ar merge in 3 pistoane).................o fi ceva cu socul electric de aer? |
Author: | Meme [ 10 Oct 2007, 12:56 ] |
Post subject: | |
la grupul VAG problema mentionata are ca solutie in majoritatea cazurilor schimbarea senzorului de temperatura motor . Bafta |
Author: | maryo [ 10 Oct 2007, 13:48 ] |
Post subject: | |
Multumesc pt. indrumari! clapeta de acceleratie am curatat-o, am schimbat bujiile insa mai ar fi chestia cu senzorul. o sa merg maine la un tester cu ea dar mi s-a spus ca nu au soft pt 1.8 ts euro 4 dar se spera a fi o problema comuna motoarelor ts si......... Oricum, apreciez ajutorul vostru! ![]() |
Author: | ALXege [ 10 Oct 2007, 13:57 ] |
Post subject: | |
ai schimbat bujiile, bun, verifica acum bobinele ![]() |
Author: | maryo [ 10 Oct 2007, 14:48 ] |
Post subject: | |
cam OFFTOPIC dar decat sa verific lucruri pe care nu le cunosc.............cu 200, 300 grame de benzina si o bricheta buna as rezolva mai cu spor problema ! ![]() |
Author: | ALXege [ 10 Oct 2007, 15:05 ] |
Post subject: | |
pay succes ![]() |
Author: | maryo [ 10 Oct 2007, 15:44 ] |
Post subject: | |
ALXege ma "impingi" sa-mi iau un VW ![]() |
Author: | maryo [ 11 Oct 2007, 21:09 ] |
Post subject: | |
Am fost la tester azi - NICIO EROARE, insa motorul era cald. Oricum mi s-a spus ca 99% este debitmetrul........ A mai ramas 1% ca fiind ? |
Author: | alexmirica [ 12 Oct 2007, 10:36 ] |
Post subject: | |
Daca ai fost la tester, ce valoare dadea debitmetrul la ralanti? Ar trebui sa fie in jur de 5,5gm/s Daca e sub 5 sau peste 6,5 este in neregula. |
Author: | Alex_Alfa [ 12 Oct 2007, 10:53 ] |
Post subject: | |
Si la 1.6 sunt aceleasi valori? Mai da-mi te rog niste valori / turatie, 2000, 3000 etc. Sunt curios cum se prezinta al meu dupa un an |
Author: | maryo [ 12 Oct 2007, 16:58 ] |
Post subject: | |
don' mirica nu stiu nicio valoare..........nu mi-au zis nimic, doar ca "el" e de vina |
Author: | maryo [ 12 Oct 2007, 17:02 ] |
Post subject: | |
Apropos, m-a mancat in"..." si am pornit masina cu mufa de la debitmetru scoasa sa vad cum reactioneaza. Acum am o frumoasa eroare de "CHECK ENGINE" pe bord care nu mai dispare. Cine ma poate ajuta ca-s prost rau......? |
Author: | Alexx [ 12 Oct 2007, 17:17 ] |
Post subject: | |
Pune mufa la loc, iar daca debitmetrul lucreaza in parametrii normali va disparea singura . Inca o chestie... debimetrul se depisteaza f usor la un tester bun, iar daca tie nu ti-a dat o astfel de eroare poate ar trebui sa cauti in alta parte. |
Author: | alexmirica [ 12 Oct 2007, 22:00 ] |
Post subject: | |
1) Eroarea cauzata de mufa scoasa de la debitmetru dispare de la sine in cativa km si cateva reporniri. 2) la ralanti - ~5,5gm/s la 3000rpm ~18gm/s |
Author: | maryo [ 13 Oct 2007, 10:34 ] |
Post subject: | |
Eroarea a disparut astfel cum m-ati indrumat si voi......dupa cateva reporniri. Sper sa dispara si "tremuratul" la rece. ![]() |
Author: | maryo [ 13 Oct 2007, 13:06 ] |
Post subject: | |
Am incercat azi faza cu schimbatul debitmetrului de la o masina fara probleme (avea acelasi cod) si... FACE LA FEL ![]() Se pare ca alta este problema si nu reusesc sa-i dau de cap........ |
Author: | Allex [ 10 Feb 2008, 23:48 ] |
Post subject: | |
ai rezolvat pana la urma? |
Author: | maryo [ 13 Feb 2008, 23:28 ] |
Post subject: | |
Allex am observat ca face mult mai putin de cand am incept sa pun benzina carrera 100 de la OMV. A fost un timp in care nu mai facea, acum a reinceput dar mai putin deoarece s-a incalzit afara. Din ce mai m-am documentat se pare ca poate fi "senzorul de temperatura al motorului" sau cam asa ceva...... Orice sfat e binevenit ! |
Author: | Silviu [ 14 Feb 2008, 16:47 ] |
Post subject: | |
dupa 1 martie voi studia problema in amanunt pentru ca si la mine , motor de 2.0 se manifesta la fel. spun dupa 1.03, pentru ca o sa am la dispozitie "uneltele" necesare si timp din belsug pentru masini ![]() ![]() |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |