Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Probleme clima 156 1.8 TS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=27712 |
Page 1 of 1 |
Author: | yanu [ 04 Jul 2019, 18:51 ] |
Post subject: | Probleme clima 156 1.8 TS |
De cateva zile nu imi mai merge clima, nu mai da comanda la compresorul ac, nici treptele de la ventilator nu mai merg, am verificat ventilatorul la 12 volti , functioneaza, am verificat compresorul separat, functioneaza , am verificat releul de la compresor , functioneaza, am luat alta rezistenta pentru trepte (modulul cu radiator care vine amplasat langa ventilator la pasager ) am schimbat , aceeasi problema, am schimbat si comanda din bord cele trei comenzi din bord (clima propriuzisa), aceeasi problema , apas butonu de ac nu porneste compresorul , comut pe toate treptele de viteza si nici un raspuns . A mai patit cineva asa ceva, ce as mai putea verifica, tensiuni ceva ? |
Author: | tomi_alfa [ 04 Jul 2019, 21:00 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
Ce cantitate de freon mai are? Daca sunt pierderi, nu porneste. Sau poate din cauza chestiei aleia de pe conducta in partea stanga. Nu stiu cum se cheama exact. E la vedere. |
Author: | yanu [ 04 Jul 2019, 21:11 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
Freon este, pentru ca a mers si a picat dintr-o data, ideea este ca nu merge aeroterma care cred ca este independenta fata de compresor! |
Author: | tomi_alfa [ 04 Jul 2019, 21:37 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
Verifica siguranta de sub bord de la semnul cu tigara (15A). E si de la clima. |
Author: | Bogdan [ 08 Jul 2019, 23:34 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
Și eu am avut probleme cu clima și am studiat puțin logica de funcționare. “Chestia” de pe conducta se numește” four stage pressure switch” și monitorizează presiunea din circuitul freonului. Ordinea ar fi următoarea: După acționarea butonului de comanda clima se transmite un semnal către presostatul de pe conducta și dacă exista presiune de freon, semnalul părăsește presostatul și merge către calculatorul motorului. Acesta in conformitate cu strategia interna, in funcție de ceilalți parametrii pe care îi primește trimite o comanda de energizare releu acționare ambreiaj electromagnetic compresor. După pornirea compresorului creste presiunea in instalație și presostatul își face următorul contact. Semnalul pleacă din acest contact la calculatorul motorului și acesta da comanda releului de actionare ventilator răcire pe treapta 1(prin rezistența). Dacă presiunea creste și mai mult in instalație, presostatul își face următorul contact, semnalul pleacă tot la calculator care da comanda releului de treapta a2-a a ventilatorului. La tine ori nu e freon, ori e freon și presostatul nu citește presiunea din instalație și nu pornește compresorul. Dacă nu pornește compresorul, nu pornește nici ventilatorul. Eu as încerca un alt presostat pentru început(3 am schimbat și nu era de vina). La mine am constatat ca nu face bine contact mufa de pe compresor. Am pus provizoriu un fir cu un led,in interior, ca sa știu dacă primește 12v compresorul(după mufa, pe firul care intra in compresor). Scuze dacă am fost plictisitor. |
Author: | ursulet [ 20 Jul 2019, 22:09 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
In primul rand verifica daca modulul de clima este alimentat. Ma refer la cel central cu 3 rotite. Chiar daca rotita de la treptele de viteza e la 0, când cuplezi AC-ul, automat trece pe treapta 1 la aeroterma. Sistemul AC este depedent si de aeroterma din interior. |
Author: | yanu [ 30 Jul 2019, 22:50 ] |
Post subject: | Re: Probleme clima 156 1.8 TS |
S-a rezolvat, electricianul mi-a zis ca a fost vorba despre o mufa din bord care avea niște fire intrerupte, nu știu care este adevarul dar acum funcționează! Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |