Iata ca a venit momentul pe care l-am visat si urmarit cred de cand am ajuns sa cunosc si sa iubesc Alfa Romeo, momentul in care sa detin o bucatica din istoria relativ recenta a acestei marci, un model emblematic care trezeste suspine inca in inimile multor alfisti: Alfa 156 GTA.
Inca nu imi vine sa cred cum soarta a jucat in favoarea mea si, asa cum spunea Ege, la fix 2 ani de la plecarea Q4-ului la Florin la Sibiu, sa intre in familie probabil pentru multa vreme de acum incolo aceasta masina superba.
Voi incepe intai cu multumirile catre persoanele care mi-au facilitat implinirea acestui vis, in primul rand Marius, fara de care poate nu as fi avut curaj sa plec tocmai in germania si sa-mi ascult instinctul care spunea "cumpar-o ca sigur e ce trebuie", Marius fiind cel care si-a dat primul acordul ca masina este ok dupa o inspectie atat cat a permis locul si timpul, trecand peste aspectele vizuale minore care probabil au indepartat alti clienti de aceasta masina, continuand cu Tzivi care m-a consiliat si indurat pe tot parcursul drumului catre germania si inapoi(Doamne ce roadtrip nebun
), si incheind cu restul baietilor, Mugurel, Piciu, Ege si toti cei care m-au incurajat pe parcurs.
Trecand mai repede la subiect, masina se prezinta intr-o stare tehnica imbucuratoare, fata de primele poze care ma faceau sa fiu temator, avand diverse elemente de "tuning" cum ar fi jante aftermarket, sistem sonorizare aftermarket, stickere, colantari, stopuri lexus-style, etc, toate insa fiind indepartate rand pe rand si lasand masina cat mai curata cu putinta. Surpriza placuta a fost ca, pana in momentul de fata, toate stickerele si colantarile erau doar de forma, nu ascundeau nimic, rugina, defecte sau altele. La fel placut surprins am fost sa vad ca pe dedesubt masina este absolut intacta, avand scut metalic, racorduri flexibile noi, bucsi poliuretan pe unde s-a putut, etc. All in all, o masina care se prezinta foarte bine pentru varsta ei, 14 ani mai exact de cand s-a nascut si se afla in circulatie.
Ca planuri, vor urma strict chestii de intretinere cum ar fi distributie si ambreiaj si apoi imbunatatiri la tinuta de drum si manevrabilitate, cum ar fi ARB-uri Eibach, diferential autoblocant in cutie, niste frane mari-cele actuale fiind de 305 dar cu discuri si placute foarte bune, si alte mici retusuri optice pe la interior. In rest masina va fi tinuta cat mai autentica, stock, posibil, nu va fi destinata competittiilor, va fi pentru pura incantare a proprietarului pe timp de weekend si alte evenimente(anuale
).
Ca sa nu mai lungesc vorba, voi incepe sa insir pozele, incepand cu primele stadii in care am vazut masina si terminand cu forma ei actuala.
De vazut si admirat live, as vrea sa ajung cu ea la intalnirea de duminica din bucuresti, daca vremea va permite. Ciao a tutti!