Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=27635 |
Page 1 of 3 |
Author: | Mustafa [ 11 May 2019, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Salut și bine ai venit! Felicitări pt curajul de a o lua și pt răbdarea de care dai dovada. Mașina arată chiar bine la exterior, nu știu cum i-ar fi lăsat inima să o trimită la fier vechi... 2. Pt mirosul înțepător de benzină, de regulă, sunt vinovate sondele lambda. De observat dacă ai și consumul mărit, deși tu ai precizat un 10-11% (ceea ce ar fi normal). Valori nu știu să-ți spun, dar dacă sunt duse, îți apar pe tester cu "signal fattal/ error fattal". 3. Incearcă să le "aprinzi/stingi" fără să pui contactul. Apoi, pune contactul și vezi dacă se aprind. Aparent, nu are nicio logică, dar la mine așa a funcționat. Din ce îmi aduc aminte, se scot trăgându-le ușor într-o parte și eliberând clema din partea opusă cu o șurubelniță plată mică. (Acum, nu mai rețin pe care parte e clema, dar dacă o iei încet pe margine cu șurubelnița, îți vei da seama). Succes in continuare cu ea. |
Author: | mugurel [ 11 May 2019, 13:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Super tare ca mai avem parte si de povesti ca a ta, oameni care salveaza Alfe in loc sa le arunce la gunoi. Arata a masina iubita si chiar ai de ce sa te mandresti cu ea. |
Author: | tomi_alfa [ 11 May 2019, 20:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Felicitari pentru masina. Ce bine ca ai salvat-o. Unii nici nu realizeaza cata masina e un 156 fata de altele... Pentru lampi, unde e bulina, acolo este clema elastica. https://redir-img19.allegroimg.com/phot ... 6887937158 |
Author: | wereyon [ 11 May 2019, 21:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Multumesc mult de apreciere si ajutor. De vina au fost contactele oxidate. Cand am luat masina, geamul spate era intepenit in cheder si de altfel ramasese o mica fanta prin care a patruns climatul oceanic. Cel mai probabil asta e explicatia. In continuare rămâne problema esapamentului care se aude, numai cum trebuie nu. In ultima vreme a inceput sa persiste sunetul constant si pe lângă faptul ca este deranjant, se împletește de minune cu mirosul de benzina nearsa. Mâine probabil voi face o inregistrare in speranța ca cineva va avea vreo idee ce si cum. O seara buna! |
Author: | wereyon [ 12 May 2019, 19:03 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune | ||||
Am reusit sa fac azi niste poze noi cu mancatoarea de nervi si benzina. Din ce am vazut sunt oameni care se plang si pe acest forum si pe AO de mufele ale caror pini nu fac contact. A incercat cineva sa le puna pe direct? Daca da, exista o imbunatatire? Rezistenta modificata prin lipitura afecteaza in vreun fel comportamentul masinii? (nu am masurat niciodata rezistenta unui fir inainte si dupa o lipitura, deci nu-mi sariti in cap daca intreb tampenii.) Ma intereseaza in special pentru sondele lamba deoarece sunt dispus sa fac aceasta incercare. Multumesc!
|
Author: | yux_mm [ 13 May 2019, 00:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Daca imi aduc bine aminte Nae a lipit pe direct firele din compartimentul motor pe direct la Fiona. Nu stiu care si nu stiu metoda, dar rezultatul a fost senzational. Vezi daca iti raspunde la un PM... |
Author: | DanS [ 13 May 2019, 11:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Felicitari pentru curaj si implicare, sa o folosesti sanatos! |
Author: | wereyon [ 13 May 2019, 15:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Multumesc mult! Astazi s-a aprins submarinul galben. Masina parca nu mai tragea. Ajuns acasa, am pus interfata si surpriza, sonda lambda. Am incercat sa curat conectorii cu un spray de contacte. N-a mers. Am schimbat mufele intre ele si a mers perfect. Deci clar sunt de vina contactele si nu sonda. Astept un raspuns de la nae in legatura cu lipirea firelor. Sau daca a mai facut, citit, gasit cineva despre asta, sunt deschis la sfaturi. Pe de alta parte au mai fost doua erori. P0560 care din ce am citit are legatura cu tensiunea. Bateria masurata are 13.10 V. Cu motorul pornit tensiunea e 14.15V si nu fluctueaza. In urma a 4 porniri succesive tensiunea bateriei a fost 13.08V, deci cred ca aceasta iese din calcul. Cealalta P0606 care e trecuta drept pcm processor fault, din ce am mai citit si pe AO poate fi un banal senzor de vina. Coincidenta face ca fix inainte de a da aceste erori, masina a avut porniri grele. Adica electromotorul nu invartea din prima. La a doua, a treia cheie se dezmortea. Dupa a 4-a o lua la sfert. Am observat ca face asa atunci cand sta ceva mai mult timp pe loc. Ceva pareri? Voi mai cauta si eu informatii si cand voi avea timp, sper sa se rezolve toate. |
Author: | wereyon [ 16 May 2019, 00:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Revin cu proaspete vesti proaste si una buna. Azi a primit scut metalic. Vestile proaste se refera la electromotor. A fost dat jos pentru verificari amanuntite. Mirosul de benzina a disparut complet, odata cu una din sonde. Maine va primi una Bosch noua. Zilele astea am avut timp mai mult de research asa ca voi face o mica interventie despre sondele lambda. In primul rand exista pe jts 2 tipuri de sonde:inainte de catalizator, dupa catalizator, perechi de cate doua. Cele dinaintea catalizatorului (doua la numar) au 5 fire, se numesc wide-band, contribuie la formarea amestecului si sunt mai scumpe. Jts-ul se impaca bine doar cu marca Bosch, cod 0258007156. Exista variante de la alti producatori pe care nu le recomanda efectiv nimeni pe nici un forum dedicat marcii Alfa Romeo, deci pentru mine ies din discutie. Datorita pretului prohibitiv se pot cumpara si sonde universale wide-band. Am gasit si universale cu mufa originala si universale fara mufa unde cablajul si-l face cumparatorul. Parca azi am vazut pe cineva care avea la 250 de lei, deci un pret bun. Probabil cineva se va intreba cum de o sonda poate fi universala si nu difera cu nimic. Ei bine sondele lambda nu functioneaza pana la termperatura de aproximativ 300 de grade celsius. De aceea ele au o rezistenta pentru a ajunge la temperatura respectiva, in cazul jts-ului, de 10-12 ohmi parca, rezistenta care lipseste pe cele universale. Avand in vedere ca aparatele de masura au o eroare si avand in vedere rezistenta firelor, e destul de greu de adaptat o sonda universala.(atentie si acestea sunt de mai multe feluri si inlocuiesc o gama limitata de modele de sonde dedicate.) Din fericire, cu sau fara acel rezistor inseriat, sonda va lucra identic, doar submarinul galben va ramane aprins. Sondele pot fi defecte complet (sa nu mai trimita semnal, caz in care va aparea o valoare constanta atunci cand se pune o interfata de diagnoza), sa trimita semnal eronat(voi preciza mai jos valorile), sa trimita incet semnal. (greu de probat, nu merge un simplu osciloscop deoarece semnalul sondei se modifica si in amplitudine dar si directie.) O sonda dusa, dar conectata, va indica aprox. 2V constant si info center-ul nu tipa chiar mereu dupa ea. O sonda pe treaba ei va indica: 2.4-2.5V atunci cand motorul este rece, iar cele de dupa catalizator 0.45-0.5V, care va tinde spre 0V atunci cand motorul si catalizatorul se incalzesc, cel din urma apropiindu-se de eficienta maxima. Cu motorul cald, atunci cand este turat (a se citi 1500 giri minim) sondele dinaintea catalizatorului vor indica valori apropiate de 1.5V +-0.1V, iar cele de dupa 0.7-0.8V. Cele de dupa catalizator se numesc binare (cred, probabil au si alte denumiri) sunt mai simpliste, au 4 fire si au rol in verificarea eficientei catalizatorului. Principiul lor de functionare este mult mai simplu, pot fi vazute drept un intrerupator. Ele dau un semnal constant de aprox. 0.8V, iar atunci cand s-a atins amestecul ideal, coboara spre 0V. Un fel de on/off. Atunci cand ambele sonde sunt pe duca motorul face mai urat decat un diesel, pentru curiosi, deconectati ambele sonde. Cu o sonda dusa si cealalta buna masina va consuma doar mai mult, dar nu prea va avea vlaga si va trepida urat in plaja joasa de turatii. In caz ca am scris ceva gresit, doresc sa fiu corectat. |
Author: | mugurel [ 16 May 2019, 10:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Pare ca iti place sa trebaluiesti la ea si faci treaba buna |
Author: | wereyon [ 16 May 2019, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Probabil as trebalui mai mult, dar sunt in perioada examenelor, deci ma limitez strict la starea tehnica. Dorinta de a pune masina pe picioare provine din faptul ca pragurile au mai multa rugina decat are toata masina pe sub ea si am mers cu un jts "ca de fabrica":bobine, bujii, fise, injectoare curatate, motor refacut complet, admisie curatata, arcuri, amortizoare, brate, pivoti, bucsaraie, discuri, placute, etrieri reconditionati, rulmenti toate noi. Cam tot ce s-a putut schimba chiar daca avea sau nu nevoie. Si pot spune ca este o masina minunata de care m-am indragostit. Are 17 ani, tehnologia a evoluat mult, odata cu ea motoarele. Nu zic ca altele n-ar fi sau nu sunt mai potente, dar mie imi place a mea si in consecinta va avea parte de multa atentie. Nu ma voi gandi niciodata de ce as baga un leu daca la vanzare nu-l recuperez. Masina nu va fi vanduta pana nu o va manca rugina. |
Author: | Mustafa [ 16 May 2019, 12:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Referitor la rugină, caută bine. Să nu ai surprize. Eu sunt curios mai mult cum se mișcă mașina cu GTA intake mod. Și cum se aude motorul. (Unii, pe afară, se plângeau de zgomot prea puternic, deranjant, la turații mari. Spor in continuare! |
Author: | wereyon [ 16 May 2019, 16:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Am verificat amanuntit cat timp a stat pe elevator. Rugina e infima. Sunt 2 suprafete de 3-4 cm patrati. In rest nimic. Vopseaua cauciucata este si ea in stare buna. Evacuarea mai rezista cativa ani pana sa-mi fac probleme de fisuri. Cu gta intake mod nu se aude foarte tare. Am mers o perioada si fara nimic pus acolo si am vazut o diferenta sesizabila pe plaja de turatii 5000-7000, insa si zgomotul este pe masura. Sa zicem ca acopera aeroterma, dar nu este deranjant. |
Author: | wereyon [ 17 Jul 2019, 19:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
N-am mai scris de ceva vreme si din nefericire am ajuns intr-o mare pana de idei si probabil lipsa de cunostinte. M-am gandit putin si am decis ca daca tot pastrez masina, sa o fac tipla. Iar asta implica mai multe decat ma asteptam. 1. In cap de lista va fi rugina, inspectata atent am o bucatica mica de prag, e doar asa la exterior, nimic grav si coltul de jos de la aripa. Am inspectat chiar si in spatele plasticelor de la roti, in compartimentul motor si complet tot ce s-a putut vedea pe sub. Problema apare insa la plafon unde este acel sant mic care se continua cu lateralul masinii. Nu stiu sa explic mai bine. Si am vazut ca a mai aparut la imbinarea cu portbagajul, sub chederul din jurul lunetei. Nu imi dau seama cum as putea scoate de acolo rugina, voi reveni cu poze pentru o mai buna perspectiva a problemei. Si deasemenea nu stiu daca se poate scoate acel cheder, fara demontarea geamului. 2. Problema sondelor a fost rezolvata, toate 4 sondele valori bune. Conexiunea mufelor mai buna decat la iesirea pe poarta fabricii Evacuarea suna a lipsa catalizator sau lipsa intermediara si persista mirosul de benzina nearsa. Banuiala mea ar fi catalizatoarele. Exista vreo metoda de a fi verificate fara sa implice taieturi si suduri? Si cel putin in Craiova n-am gasit evacuare sau catalizatoare de jts la dezmembrari pe niciunde. Aici am nevoie de un sfat in cazul in care sunt duse, sa merg pe catalizatoare sh sau aftermarket? Rezista, sunt bune de ceva cele aftermarket? Cele sh originale la ce pret se invart? 3. Am observat la alte alfe ca la deschiderea usilor din telecomanda se aprind luminile din interior (vorbesc strict de 156). La mine insa nu. Unde ar putea fi buba? Becuri si sigurante, toate ok. 4. Nu am gasit metoda de rabatare sau demontare, ca rabatabila nu s-a vrut a fi, a banchetei din spate. As vrea sa ajung la acel plastic sub care se afla subwoofer-ul si amp-ul ca sa incerc sa-l izolez cumva pe lateral deoarece loveste urat si ma deranjeaza simfonia plasticului vibrator. 5. Se gaseste pe undeva vreo firma care se ocupa de decarbonizare prin coji de nuca/walnut blast si sa nu fie doar pentru nemtoaice? Multumesc anticipat pentru viitoarele sfaturi. |
Author: | nesquick [ 17 Jul 2019, 22:29 ] |
Post subject: | Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Salut, Treaba cu rugina este nasoala... mai ales pe plafon... te va costa ceva bănuți sa o aduci la stadiul de impecabil... posibil mai mult decât dacă ai cumpara una in stare ok și low mileage. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | antonelcodreanu [ 18 Jul 2019, 08:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
wereyon Quote:
2. Problema sondelor a fost rezolvata, toate 4 sondele valori bune. Conexiunea mufelor mai buna decat la iesirea pe poarta fabricii Evacuarea suna a lipsa catalizator sau lipsa intermediara si persista mirosul de benzina nearsa. Banuiala mea ar fi catalizatoarele. Exista vreo metoda de a fi verificate fara sa implice taieturi si suduri? Si cel putin in Craiova n-am gasit evacuare sau catalizatoare de jts la dezmembrari pe niciunde. Aici am nevoie de un sfat in cazul in care sunt duse, sa merg pe catalizatoare sh sau aftermarket? Rezista, sunt bune de ceva cele aftermarket? Cele sh originale la ce pret se invart?
Scoti sondele si vei vedea fagurii, daca nu ii vei vedea ori sunt macinati, ori nu mai sunt deloc.
|
Author: | wereyon [ 19 Jul 2019, 14:02 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune | ||||
Cam asa arata rugina despre care vorbeam. Ar trebui sa mi fac griji si de acele santuri sa le curat cumva de rugina inainte de vopsire? Pana acum m-am gandit la sablat. Ar fi un chin sa le iau la smirghel. Intr-adevar plafonul a fost urat atacat de pinii de brad. Multumesc pentru ideea cu sondele, o voi pune in aplicare cel mai probabil saptamana viitoare. Sa o vand si sa iau alta iese clar din discutie. Daca voiam sa am o masina ok imi luam ceva mai nou si nu atat de costisitor ca intretinere. Eu tin la lucruri indiferent de starea in care sunt. Daca as vinde masina probabil peste un an e donatoare de piese sau cu grave probleme tehnice abandonata. Si nu stiu cati din cei care isi iubesc masinile ar accepta o astfel de realitate. Am timp, indemanare, poate o curte sau un garaj imi lipsesc de multe ori. Dar, precum batranii cu daciile, la masina asta nu sunt dispus sa renunt.
|
Author: | antonelcodreanu [ 19 Jul 2019, 14:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
wereyon Quote:
Cam asa arata rugina despre care vorbeam. Ar trebui sa mi fac griji si de acele santuri sa le curat cumva de rugina inainte de vopsire? Pana acum m-am gandit la sablat. Ar fi un chin sa le iau la smirghel. Intr-adevar plafonul a fost urat atacat de pinii de brad. Multumesc pentru ideea cu sondele, o voi pune in aplicare cel mai probabil saptamana viitoare.
E inca "salvabila", incearca o curatare, apoi niste retusuri ca sa opresti rugina.
Sa o vand si sa iau alta iese clar din discutie. Daca voiam sa am o masina ok imi luam ceva mai nou si nu atat de costisitor ca intretinere. Eu tin la lucruri indiferent de starea in care sunt. Daca as vinde masina probabil peste un an e donatoare de piese sau cu grave probleme tehnice abandonata. Si nu stiu cati din cei care isi iubesc masinile ar accepta o astfel de realitate. Am timp, indemanare, poate o curte sau un garaj imi lipsesc de multe ori. Dar, precum batranii cu daciile, la masina asta nu sunt dispus sa renunt. |
Author: | ss_remus [ 24 Jul 2019, 15:43 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
In general la 156, daca s-a schimbat vreodata parbrizul, rugina apare pe plafon acolo unde a atacat adezivul vopseaua, in partea superioara a parbrizului. Asa a fost si la a mea, bineinteles ca a trebuit sa schimb si parbrizul dupa ce a fost tratat si revopsit plafonul, care oricum era matuit. A ta vad ca e atacata si in alte zone. Sfatul meu e sa incerci podeaua, sa nu fie ruginita, daca intra surubelnita prin ea nu cred ca se merita sa salvezi masina. |
Author: | wereyon [ 01 Aug 2019, 23:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
Podeaua am verificat-o, nu are aproape nimic pe sub masina, iar sub mocheta e ireprosabila cu mici exceptii. Nu doar ca se poate salva, o voi salva. Am avut ceva probleme cu ea in ultimul timp si am amanat tinichigeria si multe altele. Radiatorul este varza, atat doar ca nu curge lichid,dar nici nu raceste. Am comandat radiator nou Nissens, termostat Gates, Paraflu(chiar daca cel prezent nu are nici un an), niste coliere mai zdravene si desigur apa distilata. O placere de montat. A picat pompa de frana in mod subit. Am gasit urme de lichid pe tija. Am resuscitat-o cu o aerisire (de fapt trei, prima in 2 oameni ca la etrierii de frana, a doua prin cadere, a treia cu ajutorul unui ''bleed kit''si n-a vrut.) Inlocuita cu alta TRW cu tija metalica. Pedala a pierdut taria la scurt timp. Am inceput sa banuiesc rulmentul intru-cat are incorporat cilindrul de frana. Am fost pus in situatia de a ma gandi daca tot dau cutia jos sa schimb tot sau doar rulmentul buclucas. In mod normal decizia ar fi fost una usoara daca avea masina multi kilometrii, dar avand in vedere ca 80% i-a facut in a 5-a probabil ambreiajul e ca nou. Azi rascolind un forum englezesc cu specific alfist am gasit buba. Pompa de frana noua este putin mai lunga in tija decat cea veche, suficient ca atunci cand este apasata sa nu permita trecerea lichidului din vas in piston, practic o cursa incompleta. S-a rezolvat cu niste saibe de aprox. 1cm. Am schimbat toate o-ring-urile posibile, piticii mei. Apoi am folosit un spray ptfe(din abundenta) prin gaura de unde rasare tija aerisitorului. Duritatea pedalei de ambreiaj este acum apropiata celei de acceleratie. Ecu reset, desigur. Trage bine. Ceva suruburi lipsa la aeroterma si capacul filtrelor de polen. Acustic, este o mare diferenta. Am gasit suruburi de 5.5. Sper sa existe o explicatie buna pentru aceasta atrocitate din partea inginerilor. Mic detailing interior, am sa revin cu poze. Ceva erori airbag. Si probabil au mai fost mici lucruri facute de care nu-mi amintesc. Sper sa continui acest thread intr-o maniera la fel de optimista. |
Author: | wereyon [ 15 Aug 2019, 12:15 ] | |||||
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune | |||||
Au ajuns toate piesele. Am reusit ieri sa le montez. Radiatorul de apa era din cupru si isi arata varsta. Celalalt este intr-o stare neasteptat de buna. Posibil sa fi fost schimbat. Pe returul din radiator am gasit o cupla din plastic care a trebuit preluata de la fostul radiator al carei rol nu-l inteleg prea bine. A fost mai greu decat ma asteptam, dar consider ca a meritat.
|
Author: | wereyon [ 09 Sep 2019, 01:41 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune | ||||
S-a intamplat ceva de care m-am temut din prima zi de cand am luat masina, o curea de distributie rupta(din fericire, in cazul meu, s-a dovedit a fi doar ciupita). Si cum s-a rupt o curea noua montata de 4000 de km? Cel mai probabil a prins un surub intre role, altfel nu-mi explic. S-a intamplat la pornire. Eram cu masina la aprox. 100 de km de oras. Platforma era demoralizanta ca pret, in gand aveam doar dinti sariti si rectificare chiulasa mai ales ca nu mi-am dat seama din prima ce se intamplase si bucata rupta din curea plimbata de role scotea un sunet de supape lovite de piston. Nu am reusit sa gasesc pe cineva disponibil sa venim impreuna sa facem masina. Am fost refuzat pe motivul ca este complicat, dureaza mult sau e strict necesar un elevator/o groapa. La reprezentanta in Craiova (pe care nu o recomand) mi s-a cerut o suma fabuloasa, apropiata de un sfert din valoarea masinii. As fi dat cu cel mai mare drag, dar nu dispuneam. Asa ca am ales sa achizitionez un ceas comparator, o tija pentru el, setul de cale si acele 2 unelte speciale ce ajuta la tensionarea intinzatoarelor. E o distributie, daca a reusit un om, eu de ce nu pot? Pot. Pe langa cureaua de distributie am schimbat-o si pe cea de la balansieri pentru liniste sufleteasca. Am gasit axele cu came usor decalate. Masina in urma distributiei trage ca un tren, nu-mi vine sa cred cat de mult s-a schimbat. Axele cu came sunt ca noi. Odata cu aceasta operatiune am bifat pe lista si motoras stergatoare cu tot cu brate, catalizatoare, capac distributie superior si inferior, rezistenta treapta 1 ventilator, garnitura capac culbutori, plasticul ce acopera arcul rotii (cred ca se numeste trajer, dar nu sunt sigur). Am terminat-o cu rugina de pe sub. Poate mai sunt locuri de care nu mi-am dat seama, dar in orice caz, rugina nu-mi va fura draga mea bucatica de metal. Am avut un drum de 900 de km, ac, autostrada, 3 persoane, 7 la pompa. Sper sa primeasca si o vopsea curand. A implinit 8000 de km de cand ne tot plimbam, urmeaza schimb de ulei, niste bucse la bara stabilizatoare si parca nu se mai termina. Dar e Alfa, e frumoasa. Cateva poze.
|
Author: | Pedala [ 09 Sep 2019, 17:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune |
De unde ai achizitionat sculele pentru distributie? |
Author: | wereyon [ 28 Oct 2019, 13:39 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa 156 2.0 JTS pe maini bune | ||||
Intre timp masina a implinit 9000 de km si a venit schimbul de ulei, Motul 10w60 de aceasta data. (Mi se pare bun calitativ, ramane de vazut cat de repede il papă) In urma unui eveniment nefericit, a fost inlocuit radiatorul de apa (am luat Nissens, dar am gasit de la Ava Cooling din cupru la un pret mai mic, ar fi interesant de stiut pe viitor daca sunt ok cele produse de aceasta firma), antigelul (Hepu de aceasta data) si acea bara pe care sta radiatorul. Din fericire doar atat a fost afectat. Stie cineva unde pot gasi bucatelele de cauciuc in care sta infipt radiatorul? De adăugat ca jts-ul meu nu mai are intreruperi. Adică la relanti abia daca se simte in volan si in accelerari acul se deplaseaza constant fara ezitari. Sa fie o problemă?
|
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |