Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=27463 |
Page 1 of 2 |
Author: | tomi_alfa [ 22 Jan 2019, 15:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Bine ai venit ! Ma bucur ca ti-ai ales GT 2.0 JTS, ma intristez ca e "Sillyspeed" |
Author: | VladimirG [ 22 Jan 2019, 16:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
jts+selespeed? felicitari pentru curaj |
Author: | Hermanoli [ 22 Jan 2019, 16:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Felicitari pentru achizitie! |
Author: | jeles [ 22 Jan 2019, 16:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Multumesc Am cautat JTD cam 3 saptamani, apoi am gasit aceasta masina si m`am indragosti de Selespeed. Nici nu stiu ce iubesc mai mult la ea, designul pe care il admir de prin 2008 (cand s`a apucat baiatul de pe forum sa repare "submarinul"), sau cutia Selespeed... Am ceva probleme la ea pe partea mecanica (motorul trage foarte bine, iar cutia schimba impecabil), dar nu`mi place si ma sperie ca scoate cam mult fum... Am uitat sa precizez date importante: Production Date: 2005-07-22 KM actuali: 245000 Interior: nota 9/10 Exterior: nota 9/10 Probleme: - scoate ceva fum, cand sta la relanti, cand plec cu ea nu scoate - putin joc in caseta de directie - bujii inundate in ulei (pe partea de sus, am inteles ca se rezolva cu garnitura de capac motor) - capac rola distributie spart (faptul ca nu am nici scut pentru motor, mareste riscul, trebuie sa pun scut cat mai repede) - distributia desi "se spune" ca a fost schimbata acum 5000km... trebuie schimbata, pentru linistea mea (tot kitul) - discuri frana stare precara (placute idem) - scut protectie - nu am cod casetofon - nu am cheie de rezerva - butonul de ridicat/coborat geam sofer joaca in locas - martor bord airbag (inteleg ca problema desintalnita) - jantele cumparate separat zgariate (trebuiesc retusate) - |
Author: | jeles [ 22 Jan 2019, 17:17 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
In vederea R.A.R... stie cineva ce reprezinta E3 din codul acela? sper ca nu e ce cred eu ... (poza din cartea masinii) - masina este cumparata din Olanda la licitatie, Production Date: 2005-07-22
|
Author: | Tag [ 22 Jan 2019, 18:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Sunt euro 4, stai linistit. |
Author: | jeles [ 25 Jan 2019, 15:22 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
stie cineva ce reprezinta eroarea asta? tin sa precizez ca schimba foarte ok ...
|
Author: | dcmilitaru [ 25 Jan 2019, 16:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Lasa masina in pace. |
Author: | adiwrx [ 25 Jan 2019, 22:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Salut,s-o stapanesti sanatos si fara probleme!Mai pune poze cu masina s-o vedem si noi mai bine! |
Author: | Alfaholic [ 26 Jan 2019, 01:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Eroarea pe care o ai la cutie provine de la faptul ca masina are ceva vechime iar contactele electrice au adunat oxizi. Modulele sunt in general sensibile la scaderea tensiunii. Eu am avut probleme mari cu fosta mea 147 Selespeed, care desi avea doar 4 ani si 40000km, obisnuia odata la 2-3 zile sa mi dea "selespeed failure" si ma lasa in drum ( ramanea in N). Dupa ce toate toate reprezentantele au tras concluzia ca Selespeed ul e lucrul dracului si nu poate fi reparat decat prin inlocuirea completa a cutiei ( asta se intampla in 2010), am descoperit ca pompa si actuatorul nu intra in functiune fara tensiunea nominala de 12v. De vina era un amarat de releu de comanda cu terminale corodate ( in cutiuta de langa baterie) care primea tensiune corecta dar "scotea" decat 10,5 volti. Deci tot ce poti face este iei la mana toate contactele din compartimentul motor, puctele de masa si curata le atent si lubrefiaza le. In rest Selespeedul e foarte ok si foarte fiabil. |
Author: | dcmilitaru [ 26 Jan 2019, 10:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Masina nu mai văzuse un tester de cine știe când și stătuse intr un parc auto nepornita de mult. Eroarea nu era prezenta și s a șters, masina merge foarte bine. Nu cred ca este cazul sa se îngrijoreze. |
Author: | jeles [ 02 Feb 2019, 00:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
nu reusesc sa o pornesc... in ultimele zile am avut ceva probleme cu bateria care a cedat in noaptea aceea de pomina cu polei si temperatura -. am lasat masina inghetata sa nu stric motorasul geamurilor si rau am facut. am intrat intr`un carusel de erori din partea mea. mai exact, dupa 36h cand am incercat sa pornesc masina, bateria moarta. am dat curent de la o alta masina si a plecat. am mers cu ea o zi, timp in care a inceput sa`mi dea eroare selespeedul. am zis ok, bateria veche, a cedat in urma frigului, nu mai are tensiune, etc. am mers sa cumpar baterie noua si ghinionul meu a fost ca am nimerit una defecta. am ajuns cu ea la masina, am dat sa pornesc si nu a miscat nimic. am crezut ca are ceva masina (pai cu baterie noua sa nu porneasca?!). am pus cabluri de la alta masina si a pornit la prima cheie. am zis, fuga la un electrician sa faca ceva masuratori. am mers, a verificat, masina incarca, nu am consumatori, bateria "cea noua" era defecta. am dus bateria la garantie si am pus bateria veche pe masina, dupa ce in prealabil a fost incarcata pe redresor. a pornit la prima cheie. am plecat la plimbare, 200km, nicio problema. am ajuns acasa, masina a stat cam 6h dupa care dau sa pornesc, porneste dar in mers incep erorile de la selespeed. spun ok, trebuie sa fac ceva imediat cum ajung acasa. ghinionul meu este ca mai trebuie sa fac o oprire de 2h. fac oprirea dupa care cade. nu mai vrea sa porneasca. incerc cu cabluri de la un logan, nimic. aduc un jeep, nimic. zic ok, e bateria moarta, o duc pe redresor. o iau de pe masina, o incarc la un redresor 2h, o pun iar pe masina, porneste la sfert. zic, maine la prima ora sunt la baietii cu garantia si iau baterie noua, nu mai stau cu asta 5min. a doua zi merg si iau baterie noua, o pun pe masina, masina porneste la prima cheie. totul perfect. aici intru eu in actiune, vad ca masina merge asa bine si ma gandesc sa fac ceva in sensul asta am citit mai de mult pe forum cum au facut baietii resetare ecu. zic, acum daca am baterie noua hai sa fac si eu resetare, un nou inceput. masina e in treapta 1 (fara sa`mi dau seama ca e o gresala, daca este), scot bornele, astept 45min, urmez toti pasii, dau sa pornesc, masina porneste la prima cheie, dar apare in N si nu mai vrea sa intre in viteze. spun ok, ce pot sa fac, opresc motorul si zic sa repornesc. nimic. nu mai vrea sa porneasca. spun ok, am mai trecut prin asta, stiu sa pun cabluri. pun cabluri nimic. duc bateria la redresor, nimic se aude pompa selespeed cand pun contactul (cel putin e un zzzz de cateva secunde pe acolo) pot sa bag in modul Sport dar nu pot sa intru in City nu pot sa intru in treapta 1 si nici in R nu pot sa pornesc motorul ce pot sa fac? |
Author: | nesquick [ 02 Feb 2019, 08:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Încearcă să calibrezi selespeed-ul. Daca da eroare, fie pompa ta de selespeed nu baga presiune cat trebuie, fie este o problemă cu robotul. De curiozitate, atunci când merge și pornește, treptele le schimba lin sau smucit? Alte chestie, când spui că nu pornește, daca pui contactul, se aprinde vreun led prin bord? Să nu-ți facă figuri vreo masă. Sent from my VTR-L29 using Tapatalk |
Author: | Tag [ 02 Feb 2019, 12:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Pompa selespeed se aude cand deschizi usa, nu cand pui contactul. |
Author: | jeles [ 02 Feb 2019, 12:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Cand deschid usa nu se aude nimic. Ori e facuta presiunea si nu mai are nevoie sa incarce, ori s'a stricat. Curios cum de s'a intamplat asta fix dupa acea resetare ecu. E posibil sa'i fi facut eu de cap punand o baterie mai mare? Am pus Caranda Suprema 750a. (Am avut multe probleme cu energia zilele astea asa cum am spus intr'un post anterior si am zis sa cumpar cea mai mare care are loc in locasul masinii. Cu toate ca am intrebat si am primit asigurari ca nu are nimic daca este de 750a) |
Author: | jeles [ 02 Feb 2019, 14:07 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
Am gasit asa ceva in cutia de relee... la T09 si T06 erau sigurantele mari rosii pentru selespeed. La T06 se vede o urma de rugina sau scurt ceva?!
|
Author: | jeles [ 03 Feb 2019, 14:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
a pornit, cica era ramasa in viteze desi pe bord aparea N, si desi am impis`o jumatate de m si parea ca nu e infranata, era schimbatorul sau ceva in viteze (nu am inteles de la baiatul care a venit si a pornit masina, decat ca era in viteze). nu prea inteleg ce i`a facut ca eu am mestecat 2 zile in schimbator, iar el s`a urcat la volan si cat am pus eu bornele la baterie el a pornit masina oricum, lucru bun ca a pornit am nevoie de o servisare urgent a cutiei selespeed cu spalare sub schimbator, calibrare si tot ce se mai face |
Author: | jeles [ 08 Feb 2019, 20:12 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
ma gandesc sa cumpar un tester pentru masina, ma gandesc ca o sa fie nevoie de asa ceva si banuiesc ca majoritatea aveti... as dori un sfat pentru un tester gasit de mine pe aliexpress undeva la 180lei + cumparat mini laptop + incarcator laptop auto , e investitie de 5-600lei pun poza cu el atasat
|
Author: | nesquick [ 09 Feb 2019, 08:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Cumpara un cablu elm327 + o licența de multi ecu scan. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | jeles [ 11 Feb 2019, 01:08 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
tot gasesc scurgeri in partea din stanga, imediat in fata rotii ... nu stiu de la ce sa fie dar totusi am o banuiala si anume ultima data cand am ridicat masina pe elevator am vazut ca un furtun din stanga era plin de ulei (pun poza cu unul gasit pe internet) imi poate spune cineva ce este acel furtun, ce face el, daca este normal sa fie plin de ulei, daca trebuie verificat ceva , etc. p.s. - problemele din trecut cu pornirea s`au rezolvat destul de simplu (rezolvarea tot pe forum gasita, si multumesc pentru asta)
|
Author: | nesquick [ 11 Feb 2019, 08:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Sub aripa stânga, este pompa de selespeed. Mai mult ca sigur ai un furtun îmbătrânit, care pierde ulei. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | jeles [ 21 Feb 2019, 11:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
uleiul de pe acel furtun de admisie era de la selespeed, si anume supraplinul |
Author: | jeles [ 28 Feb 2019, 20:37 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed | ||
bucsa bratului inferior spre exterior este cam uzata , as dori sa o schimb... problema este ca nu stiu codul ei a schimbat cineva recent sau cunoaste codul? m`ar interesa sa schimb doar bucsa atasez si o poza explicita
|
Author: | nesquick [ 28 Feb 2019, 21:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS 16V Selespeed |
Îți recomand sa schimbi brațul cu totul. In scurt timp te va las și pivotul și/sau bucsile din spate. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |