Salutare
Alfa Club Romania!
In urma cu o luna jumatate am facut un topic in care am cerut niste sfaturi in legatura cu achizitia unei Brera, fiind anuntat de membrii forumului in legatura cu doua exemplare ce se afla in sectiunea de anunturi.Dupa studiului pietei si avand in vedere riscul impus de cumpararea unei asemenea masini, am zis sa evit exemplarele dubioase de pe OLX si sa caut ceva ingrijit, detinut de un pasionat cu un pret corect (cam prea mic pentru o asemenea masina, parerea mea) astfel am vorbit cu mama (avand in vedere ca banii nu sunt castigati inca de mine) iar ea fiind de acord, am pornit spre Pitesti pentru a vedea masina domnului Razvan (speedy91), prin aceasta cale multumindu-i inca o data pentru seriozitatea acordata.
Se va vedea in poze ca apare numarul lui de inmatriculare caci n-am mai rezistat tentatiei de a o scoate la drum.
Am parcurs circa 2500 de km (vine sesiunea si n-am tare avut timp
) de la achizitia ei si pot spune cu cea mai mare sinceritate ca e masina perfecta (pentru mine).Trecand de la o masina germana break la un coupe italian mi s-a parut putin ciudat la inceput (forma masinii, greutatea usilor, prima impresie de spatiu interior, portbagaj etc.), insa odata cu timpul mi-am dat seama ca nu e atat de impractica pe cat spun multi de pe alte forumuri, in sensul ca:
-portbagajul este
perfect pentru marimea ei, cand am adus-o in Cluj, am luat un prieten din Baia Mare si am incaput lejer eu, vreo 3 geamantane, 2 ghiozdane, pachetul prietenei sale plus roata de rezerva full size de 18 in spate( am pus pe bancheta din spate ghiozdanele si 2 geamantane dar nu ne-au incurcat deloc), deci nu-mi fac griji pentru mersul la mare cu prietena mea, cobor scaunele din spate si am cea mai sexy duba de pe sosea
;
-scaunele din spate pot fi folosite fara probleme - am dus trei colegi acasa cu masina dupa facultate si au spus ca sunt surprinsi de cat de mult loc este daca stii cum sa reglezi scaunele din fata (cei mai fascinati au fost colegii din spate datorita Skyview-ului) iar in portbagaj au incaput tuburi A0 cu brio
;
-consum mic pentru 210 cai putere (7,5 mixt Sighetu Marmatiei - Cluj Napoca cu un condus putin mai alert pe Mesteacan
);
Toate astea combinate intr-o masina care atrage privirile
TUTUROR oamenilor de pe trotuar si din trafic (am stat sa numaram cu un coleg intr-o dimineata la facultate
), cu o comunitate de nota 10* (am salutat si m-au salutat toti posesorii de Alfa Romeo pe care i-am intalnit pe drum), cu raritatea (nu intru in masina altcuiva din greseala in parcare
), cu comfortul (cu toate ca are 210 cai efectiv nu am simtit nevoia sa o calc sau sa "ii rup fashu'!!!" ci sa deschid SkyView-ul si sa ma bucur de condus), franele (in evitarea unui caine am crezut ca mi se dezlipeste fata in comparatie cu Golful
), SkyView-ul (toate masinile ar trebui sa aiba asa ceva, e o dotare mult prea subapreciata
), sunetul (5 cilindri la peste 2500 ture pe o portiune montana cu perete in dreapta si geamurile deschise...
), etc. nu cred ca as fi facut o alegere mai buna.
Oricui i-am aratat masina indiferent de varsta parca instant s-a transformat in copil zambind nonstop si zicand un ocazional "ai de p... mea".
Cat timp masina a fost in Sighet pentru a fi inmatriculata mai primeam mesaj de la mama cu "Vezi ca am scos-o ca parca plange cum sta in curte
" , tot in Sighet un copil i-a facut poza cat timp stateam la semafor "Mami, mami am vazut un Ferrari azi
"
, laude de la toti vecinii si colegii...pe scurt toti o iubesc pe Christine.
Intentionam sa fac acest topic mai repede dar a trebuit sa stau aproape de poduri si hale cu toate prosoapele din casa in portbagaj dupa ce am aflat de dezastrul cu grindina din Salaj si Maramures.