Salutare
A sosit momentul mult asteptat ( de mine ), prezentarea frumusetii mele.
Cuvinte despre ea, e un 2.0 JTS Selespeed din 2002, cu 183.000 km in brod ( momentan ) , neagra ( & frumoasa ), cumparata de la un tip din Timisoara ( te salut Adelin, daca mai dai pe aici, pe forum ), inmatriculata in Botosani, care isi petrece zilele in Cluj-Napoca.
Evident, fan Alfa de mic copil, intotdeauna mi-am dorit una, macar un 146, dar se pare ca norocul mi-a suras si m-am ales cu 166 ( sau 165? ) de caluti si cu o cutie de viteze foarte prietenoasa ( voi vorbi mai tarziu despre Selespeed ).
Masina, cu bune, cu rele ( care sunt putine si, sper eu, rezolvabile ) merge foarte bine, avand in vedere ca am trecut la ea de la un Fiat Punto din '97, fara servo si cu 55 ponei-putere.
Selespeed. Foarte bun pentru oras, placut si in exterior pentru cei putin mai lenesi, care nu vor sa se complice cu schimbatul vitezelor. Schimba destul de rapid ( in afara de 1-2 si 2-3, care sunt cam lente sau, cel putin, se simt mai usor ca si 3-4, 4-5 ), imi place ca se adapteaza la felul in care apesi acceleratia, daca mergi la consum, schimba undeva in 2600-2700, daca o calci la fund, 7000!
Totul e fain cu ea, atata timp cat nu dai de un deal mai mare, unde ( spre surprinderea mea ) , incearca sa-ti schimbe superior chiar in momentul in care ai zambetul pe buze si motorul este in cuplu.
Despre padelele de la volan pentru schimbat vitezele nici nu mai discut, geniale.
Sistemul audio, Bose-ul, isi face treaba chiar bine ( la unele melodii vibreaza tabla portbagajului cu bass-ul dat pe +2 doar, dar asta e.
Poze: ( urmeaza alt set, mult mai clare )
To do list:
1. Semnalizatoare aripi vopsite cu spray negru ( portocaliul acela arata ridicol, nu se asorteaza cu nimic de pe masina ) , iar in viitorul indepartat, semnalizatoare clare.
2. Al treilea stop de frana ( cel din luneta ). Are 2 LED-uri arse, cand franez, zici ca e un om fara 2 dinti care ranjeste cat poate de tare. Sper sa se rezolve usor.
3. Relanti-ul nu e tot timpul stabil, iar la ture mici ( pana in 3000 ) sunetul motorului nu e deloc rotund. Incepem cu o verificare, in parcarea de langa bloc, a debitmetrului, iar daca nu se schimba nimic > tester.
Odata cu rezolvarea acestui inconvenient, sper sa raman cu bordul rosu ( traducerea celor spuse, in poza de mai jos - the yellow thing on the left side must dissappear )
4. Polish ( se vede destul de clar in urmatoarea poza motivul ).
5. Display-ul Infocenter-ului ( aici v-as ruga sa ma ajutati cu 2-3 sugestii despre cum se poate rezolva ) - la caldura se vede rau, la frig e extrem de clar. ( in poza de mai jos e destul de rece )
6. Badge + masca din jurul lui de pe capota. Sunt sterse, badge-ul e alb
7. Proiectorul stanga - fata are sticla crapata, urat.
8. Manerele ( mai exact butoanele ) usilor din fata . Se blocheaza inauntru cand il apas si trebuie tras inapoi ( usor ) cu cheia.
Stiu ca par politicos ( sau nu ) deschizand usa pasagerului din interior, dar nu mi-e comod.
Una peste alta, am pus mana pe o masina uimitoare, de care sper sa ma folosesc fara incidente in urmatorii ani ( minim 3 ani ).
& propuneri de nume? Pana acum o prietena i-a zis "Zeus" , ca sa para masculina, dar ... Eeeh