Salut,
Revin la dorinta voastra pentru prima intalnire a proprietarilor de platforma Giorgio intr-un cadru organizat. Multumesc @alxege pentru headsup
La ideea lui @jull, am cercetat ce ar insemna o zi de distractie la circuitul Motorpark. Avem doua variante.
A. Impartirea circuitului cu Willi [unul dintre asociatii Motorpark] (fie ziua de Trackday, fie cea de Anduranta) si, implicit, a costurilor.
Date posibile: 22 sau 23 septembrie.
Intrarile pe circuit sunt succesive, astfel incat participantii din cele doua evenimente nu se intalnesc pe pista. Si vom avea spatiul nostru de parcare in curtea interioara.
Din experienta a doua evenimente organizate in paralel pentru Romanian Retro Racing la Motorpark, atat eu, cat si @tzzivii si @catalinghigea va putem confirma ca e foarte manageable si ca vom avea suficient timp de condus, dar si de socializare.
Costuri aproximative:
- 1000 Euro circuitul (partea noastra)
- aproximativ 250 Euro ambulanta (partea noastra)
La care se pot adauga:
- 20 Euro inchiriere casca + cagula (pentru cine nu are)
- 10 Euro transponder (pentru cine vrea)
- 50 Euro pentru 3 ture asistate de un instructor Willi Motorsport (pentru cine simte nevoia)
- exista si un cost pentru inchiriere boxa, pe care nu il am acum la indemana (pentru cine doreste). Dar, daca alegem 23 septembrie - ziua de Anduranta - numarul boxelor va fi limitat.
B. Inscriere la Trackday si intrare pe circuit alaturi de alti soferi/ piloti.
Data posibila: 22 septembrie.
Aceasta varianta inseamna ca pierdem avantajul intrarilor in formula exclusiva Alfa Romeo pe circuit si nici nu avem garantia spatiului de reprezentare in curtea interioara.
Costuri aproximative:
- 400-450 lei toata ziua
La care se pot adauga:
- 20 Euro inchiriere casca + cagula (pentru cine nu are)
- 10 Euro transponder (pentru cine vrea)
- 50 Euro pentru 3 ture asistate de un instructor Willi Motorsport (pentru cine simte nevoia)
- exista si un cost pentru inchiriere boxa, pe care nu il am acum la indemana (pentru cine doreste)
Pentru varianta A, costurile sunt mai ridicate, dar daca reusim sa ne strangem minimum 15 persoane, va merita din plin.
Pentru varianta B, stam mai bine pe buget. Daca nu va doriti exclusivitate pe pista, ramane o solutie ok.
Rog proprietarii de Giulia si Stelvio sa imi transmita un feedback pe propunere si sa luam o decizie sau, poate, sa mai cautam variante.
PS1: pe aceleasi date propuse voua le are si @catalinghigea in vedere pentru o ultima ieseala Retro Racing - nu ne-am decis inca niciunii, asa ca este posibil sa existe negocieri
PS2: la 2-3 zile distanta de la posibila noastra distractie la Motorpark, circuitul va fi vizitat de Stelvio QV (Auto Italia).