Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
alfa 33 1700 16V nu porneste !!!!!!! please help https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=270 |
Page 1 of 1 |
Author: | firestarter [ 26 Mar 2006, 12:44 ] |
Post subject: | alfa 33 1700 16V nu porneste !!!!!!! please help |
salutare tuturor. Unii dintre voi probabi ati vazut masina pe forum asa ca nu o sa mai insist cu povestea ei. Ideea este in felul urmator. Motorul nu porneste in conditiile in care : 1. Exista scanteie la bujii 2. Turul de benzina este alimentat 3. Exista tensiune in fisele injectoarelor singura metoda prin care am reusit sa o pornesc putin a fost sa torn putina benzina in galeria de admisie. In felul asta a pornit la sfert de cheie. Banuiesc ca asta inseamna "injectoare blocate" insa este primul meu motor pe injectie si am nevoie de niste sfaturi. Cum se pot debloca injectoarele? Ce sa fac si ce sa nu fac? Cum sa verific functionare corecta a acestora? Poate fi si un alt motiv pt care motorul sa nu porneasca? Va multumesc anticipat pentru orice sugestie constructiva. |
Author: | alexmirica [ 26 Mar 2006, 17:15 ] |
Post subject: | |
Ca sa fii sigur daca injectoarele sunt sau nu blocate, scoate unul si baga 12V in el si ia vezi: face tzac! sau nu? Daca da, inseamna ca electromagnetul merge, nu e blocat Daca nu, e problem. Trebuiesc desfacute si curatate! |
Author: | Tupac [ 26 Mar 2006, 17:30 ] |
Post subject: | |
Hmm..nu ma pricep la mecanica, dar chiar toate sa fie blocate?! |
Author: | alexmirica [ 26 Mar 2006, 17:43 ] |
Post subject: | |
Da! Ai sa te miri, dar se blocheaza mai ales cand motorul ramane nefolosit luni intregi! De aia e bine ca saptamanal sa mai pornesti motorul sa isi faca oloiu si restul circuitul, asa, 5 minute macar... |
Author: | firestarter [ 28 Mar 2006, 16:20 ] |
Post subject: | |
am reusit sa pornesc motorul insa mai am urmatoarele doua probleme: 1. sta doar la relanti si nu se tureaza, Cand accelerez moare motorul. 2. nu reusesc sa aerisesc franele, e vreo tehnica anume la masinile cu ABS? |
Author: | Tupac [ 28 Mar 2006, 18:53 ] |
Post subject: | |
Salut. Uite si informatia de care aveai nevoie. la mine injectia e de tip Multi-Point Motronic M 2.10.3. De retinut ca aceasta injecie se regaseste NUMAI pe 145/146 1.7 16V, 1994-1996. |
Author: | alexmirica [ 28 Mar 2006, 18:57 ] |
Post subject: | |
Nu e de la asta. Io totusi suspectez catalizator infundat, am avut 2 cazuri asemanatoare cu ale tale. Vb pe ymess sa iti explic ce si cum, trebuie sa iti pun niste intrebari sa imi dau seama ce ar putea sa fie. Idem si pentru ABS. Bafta! |
Author: | firestarter [ 28 Mar 2006, 19:31 ] |
Post subject: | |
Vb pe mess insa daca as avea catalizator era simplu ca il scoteam. Deci pica pt ca a mea e fara catalizator. Vb pe net Multam si tie 2PAC, cei de la Alfa Romeo au doar tester pt 145 1700 16V si vroiam sa incerc sa o citesc si pe a mea sa vedem daca merge. |
Author: | rotuning [ 28 Mar 2006, 19:46 ] |
Post subject: | |
alfa33 Quote: Vb pe mess insa daca as avea catalizator era simplu ca il scoteam. Deci pica pt ca a mea e fara catalizator. Vb pe net Multam si tie 2PAC, cei de la Alfa Romeo au doar tester pt 145 1700 16V si vroiam sa incerc sa o citesc si pe a mea sa vedem daca merge.
pai daca e 1.7 16V nu e acelasi motor?
|
Author: | Tupac [ 28 Mar 2006, 20:59 ] |
Post subject: | |
Ba da, dar si alta injectie din pacate. |
Author: | alexmirica [ 28 Mar 2006, 21:42 ] |
Post subject: | |
Vrea sa spuna ca e alta centralina, deci alta adresare... |
Author: | firestarter [ 05 Apr 2006, 13:56 ] |
Post subject: | |
Salutare tuturor. Am dus masina in service si am constatat urmatoarele: 1. Calculatorul nu da nici o eroare 2. Bujiile functioneaza egal si constant 3. Turatia la relanti este de 960 RPM 4. injectoarele primesc comanda corect 5. Debitmetrul functioneaza 6. Presiunea de benzina este in grafic, 3 bari Cu toate astea nu porneste decat daca i torn putina benzina in admisie si nu se tureaza decat atunci cand sunt vapori de benzina in admisei. Cei de la service o baga din nou pt toate verificariel miercurea viitoare iar banuiala lor si a mea este ca injectoarele nu functioneaza cum trebuie. Intrebari: Pot fi injectoarele de vina? Poate exista posibilitatea sa se fi decalat distributia in conditiile in care am reusit sa ducem motorul la 8000 RPM? |
Author: | mihai65 [ 05 Apr 2006, 21:24 ] |
Post subject: | |
masoara injectoarele intre terminale cca15-16 ohmi vezi si daca vine benzina la piulita tip olender de la plecarea conducta alimentare injectoare(s-ar putea probleme la regulator presiune) |
Author: | alexmirica [ 05 Apr 2006, 22:33 ] |
Post subject: | |
Astea le-a verificat deja, io deja i-am explicat ce si cum... Lasa ca vinerea ginim io cu Razvan ce naiba o avea... |
Author: | firestarter [ 06 Apr 2006, 09:23 ] |
Post subject: | |
deci oricum ar fi, nu pare plauzibila faza cu distributia decalata. Singurele vinovate par injectoarele sau (mai putin probabil) regulatorul de presiune. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |