mogagaby Quote:
Paolo Quote:
Nu erau foarte murdare si au fost curatate cand a fost montata distributia; pe langa asta nu au legatura cu pornirea sau functionarea la rece.
Salut ai dat de capat pana la urma cu problema ce ai avut-o?
Am un 156 de 2L jts la care au fost schimbate urmatoarele:
- bobine
- bujii
- supape si semeringuri
- variator
- chiuloasa facuta
- distributia
- catalizator
- injectoare schimbate a 2-a oara intr-un an(de pe schrot)
si totusi imi da impresia ca nu are forta care ar trebui motorul.
Nu am nicio eroare pe ea si personal nu stiu de unde poate sa provina decat de la injectoare.
Am sesizat o imbunatatire dupa ce am schimbat injectoarele in ideea ca nu mai sacada pana in 2rpm, pornea la sfert de cheie si gazele nu erau asa de innecacioase, dar bucuria a durat aprox 3 saptamani.
Am pe langa injectoarele de pe masina inca 2 seturi.
Am inteles ca undeva in TM se fac curatari pe astea de benzina. Merita sa incerc curatarea celor 2 seturi si testarea lor?
Repet ca si simptome: nu trage bine (cumva sacadat/innecat) pana undeva la 2rpm si da rateuri la relanti in mod special cand e cald motorul.
Merita sa mai incerc ceva la pret convenabil sau asta a fost?
PLS help!!!
S-a rezolvat problema.
Am segmentat motorul. O tona de semeringuri, cuzineti schimbati.
Chiuloasa facuta, curatat clapeta acceleratie, admisie, pistoane (precizez ca blocul motor a fost impecabil in interior)
Pe langa astea am facut si directia si ambreiajul.
Am ajuns la 6000 Ron, dar a meritat.
Mai am vreo 2000km sa termin cu rodajul ca la carte. Mie imi manca si mult ulei si de asta am facut segmetarea. Liqui Moli 10w60 am folosit dupa si probabil tot cu asta o sa continui.
Alfa