It is currently 17 Nov 2024, 02:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Apr 2018, 22:46 
Offline

Joined: 23 Apr 2018, 22:08
Posts: 1
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Location: Câmpulung Moldovenesc, Suceava.
Salutare grup! Sunt nou pe acest forum!
Am o problemă la a mea AR 1.9 JTD 16V din 2004.
Să începem cu începutul...
Când am achiziționat-o, era un adevărat monstru pentru categoria ei, avea o accelerație brutală. Mașina are 150 Hp de fabrică. Din păcate a suferit un accident. Partea stângă a fost afectată. Am dus-o la mecanic, care, i-a efectuat următoarele:
-îndreptarea lonjeronului
-schimbat far stanga
-schimbat aripa stângă
-recondiționat turbină
-telescop nou
-anularea catalizatorului și multe altele..
-schimb de ulei( daca tot era cu cracii în sus)
-revopsire totală( nu contează așa mult asta)
Când am luat-o de la service, au fost niste probleme și nu am preluat-o eu personal.
Și cand a ajuns la mine, am observat că mașina nu mai trage de cei 150 de cai. E foarte slabă..am un golf 3 de 75 cp, care o întrece cu brio și fără prea mari eforturi. Mașina când ajunge la 3000 de ture, nu mai are accelerație. Și pe liber nu se turează mai mult de 3500. Am aflat și acea chestie cu starea de protecție care se dezactivează din butonul de sub clapeta pentru capotă..dar, în zadar..nu mai stiu ce să fac..am dat 2000 de euro pe ea..pluz 7400 de lei costurile pentru reparație cu tot cu piese, și nu toate piesele au fost noi.
Nu m-am bucurat foarte mult de ea..și am cheltuit o groază de bani..
Cineva cu ceva păreri..soluții..sau dacă a mai pătit cineva la fel..e binevenită orice părere! Mulțumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2018, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
Salut. Bine ai venit.

Butonul de care zici e pentru a reactiva alimentarea cu carburant a masinii. Deci ala functioneaza pe modul on/off: in urma unui accident mai grav taie complet alimentarea. Apasandu-l deschizi din nou circuitul.

Problema cu blegeala poate fi chiar noua turbina. Vezi ca ce ai tu pe masina e o turbina cu geometrie variabila. Sper ca ti-a pus una de acelasi fel...

Oricum, tre in prima faza sa mergi la acelasi mecanic sa il intrebi de ce e mai bleaga masina decat cand ai dus-o. Apoi cauta un mecanic mai priceput caci se pare ca asta nu a fost cea mai buna optiune.

PS de ce ai schimbat turbina?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited