Giulia mea a capatat si un thread acum, ca sa aiba propietarul de ce sa se planga
Aceasta este Giulia mea, ridicata alaltaieri de la AI, fosta masina de showroom la Auto Treviso Targoviste, fabricata pe 21.09.2016 dar ca MY2017 - la CASCO figura ca masina sh daca nu-i faceam inspectie de risc, e intortocheata rau treaba
Ca dotari are urmatoarele : Vopsea pastel, senzori de parcare anteriori si posteriori, pachet clima, geamuri fumurii si faruri xenon 35W (e de pe stoc, doar atat a permis bugetul
)
Comparatie nu prea am cu ce sa fac (fosta masina e un VW Jetta, masina sotiei e un Ford Mondeo), dar va spun totusi ce-mi place si ce nu, asta in primii 200 de km.
Ce-mi place
- Arata super in Rosso Alfa, intoarce capetele pietonilor cat si altor soferi
- Desi in poze nu pare, arata chiar ok cu jantele de 16 inchi
- Alfa Connect se misca bine, nu ca BMW iDrive, dar e destul de usor de utilizat iar pozitionarea ecranului in bord este mult mai frumoasa decat la BMW, Mercedes sau Audi
- Lane Assist (sau cum se numeste) nu a dat rateu pana acum, desi nu e chiar atat de
useful
- Destul loc la cap si la picioare in spate, mai mult decat la Audi A4
- Geamurile fumurii chiar sunt fumurii pana la capat, nu verzulii (Privacy Glass cica) ca la Jetta
- Farurile cu Xenon de 35W sunt dementiale, functia de miscare odata cu volanul e cool
- Transmisia schimba foarte bine
- Motorul e
quiet and refined exceptand pornirea, ba chiar suna destul de frumos si nu vibreaza ca la un Mercedes
Ce nu-mi place
- Scaune rabatabile + cotiera spate optionale (desigur, a mea nu le are
)
- Portbagaj micut si deschidere relativ mica
- Lipsa unei roti de rezerva (de care chiar aveam nevoie da' na, masina e conceputa pentru tari mai civilizate)
- "Washer fluid level low" cat de mic o fi rezervorul, daca dupa doua utilizari se goleste?
- Consum mare (8,5 acum), Mondeo-ul sotiei (2016, 2.0 TDCi 150 hp MT6) are consumul 6,5 pe un traseu similar cu al meu
- Ridicol de joasa, pa-pa urcari pe borduri sau intrari in subteran la mall
- Claritatea sistemului audio e buna, dar chiar si la +9, bass-ul lipseste cu desavarsire
- N-are auto hold si la fiecare semafor il orbesc pe cel din spate
- Pachetul de fumatori mananca o groaza de spatiu din al doilea cupholder
Chestii mici dar interesante
- Chiar si cele standard au niste luminite mici la manerele usilor (pe interior) si sub usa (pe exterior)
premium touches, ce mai
- Mecanismul de la spatiul de depozitare din consola e atat de smooth ca-mi vine sa ma joc cu el la fiecare semafor
Daca va mirati de ce numarul din fata sta stramb, explicatia e urmatoarea: daca il puneau mai in dreapta, bloca spalatorul de faruri, iar daca il dadeau mai in jos, bloca senzorii de parcare. Oricum, nu ma deranjeaza...
Cat despre decizia luata repede... caut masina de 4 luni si am vizitat zeci de dealeri din Bucuresti, la SIAB deja ma recunosteau salesmen-ii
Am avut de ales intre un Peugeot 3008 super-dotat si o Giulia Rosso Monza, dar manuala si fara xenoane, apoi intre una alba, ca a mea dar nefolosita, sau cea expusa, care acum sta in fata casei mele
Deocamdata astea sunt singurele poze, dupa ce o spal (sau ii dau cu Nanolex, cine stie) fac poze mai profi cu aparatul.