Nu stiu cu ce sa incep. Cu bucuria de a o fi condus sau tristetea ca nu am apucat sa simt masina cu adevarat pe circuit
Asa cum zic multi, masina nu o simti fiind (dupa catalogarea mea in general a acestui segment de masini) un "camion". Camionul sta foarte bine, nu simti balansul specific unui SUV pe virajele foarte stranse de la Titi Aur. De dinamica nu am ce sa spun, deja stiti din descrierea atator alti specialisti in domeniu.
Trist este ca abia ce m-am obisnuit cu trasele de pe circuit si a trebuit sa merg in turul de racire. Macar un tur sa mai fi fost si as fi profitat mai mult de puterea masinii.
Mi-am gasit pozitia foarte repede la volan, scaunul m-a primit foarte bine. Sustinere laterala foarte buna, insa pozitia inalta la condus nu imi este specifica.
Franele ceramice nu le-am simtit la adevarata potenta, insa se aud foarte "ceramic" la franele usoare si ofera o senzatie care nu am simtit-o pana acum. Acestea se pot vedea insa pe inserat mai jos intr-o poza
.
Merci Laura ca ne-ai oferit aceast ocazie! Deasemeni multumesc Autoitalia ca ne-ai oferit aceasta dupa amiaza placuta!
Am aflat si cateva detalii tehnice suplimentare despre RDNA.
_________________
Giulia Veloce TI
Ex:
Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex:
159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP
MUSTERICA